רותם כהן מתפלל שחיילי צה"ל יחזרו בשיר חדש. צילום: יחסי ציבור

רותם כהן מתפלל שחיילי צה"ל יחזרו בשיר חדש

כמו אמנים ישראליים רבים, גם רותם כהן החליט לתרום למבצע "צוק איתן" וכיאה לכהן, הוא כתב והלחין שיר חדש לכבוד חיילי צה"ל, "רק תחזור". מה חשבנו עליו?

 
 
על מבצע צוק איתן אנו שומעים כמעט כל היום, מהחדשות דרך הופעות ועד לשירים. רוב האמנים הישראלים כבר הזדהו עם חיילי צה״ל אם זה בפוסטים בפייסבוק, בהם הם גם יוצאים נגד אנשי תרבות אחרים שמכפישים את המדינה, אם זה הופעות במקלטים ובבסיסי צה"ל, איתם בדקנו מה גרם להם לעשות את זה, ועכשיו גם עם שירים המוקדשים במיוחד לחיילים.
 
עוד במדור המוזיקה של פרוגי:
 
 
גם רותם כהן, אחת מתגליות השנה במוזיקה המקומית שכבר הספיק לסמן וי על אלבום ראשון עם הלהיטים, "אל העולם שלך", "גם אני", "כמעט שהתרגלתי" ועוד, שזכו להצלחה מסחררת, התייחד עם חיילי צה״ל שנמצאים כעת בעזה והוציא שירחדש שמוקדש להם, ״רק תחזור״. 
 
השיר זכה לשלל תגובות ושיתופים מלאי פרגונים לאמן הצעיר, וגם מאיתנו מגיע לו פירגון ענק, כל הכבוד. השיר כמובן שיר מרגש ואף מצמרר, שמייצג את המשאלה של כולנו לחיילי צה״ל, שרק יחזרו, בשלום. גם את השיר הזה, כמו את רוב שיריו, כתב והלחין כהן, שהוציא את המילים היישר מהלב אל תוך הדף.
 
היום בשעות הצהריים העלה רותם חלק קטן מתוך השיר לחשבון האינסטגרם שלו ורשם: "אם הייתי צייר הייתי מצייר את הכאב שלי ואם הייתי פסל הייתי עושה פסל של חייל שלוחם. אני מוזיקאי, אז כתבתי לכם שיר. כנסו ליטיוב ושתפו אותו, ותמשיכו להתפלל". 
 
לסיום... אנחנו מקווים שהמבצע ייסתיים בהקדם ונוכל לחזור ולדבר בעיקר על מוזיקה. 
תגיות
תגובות