האולטראס בטור השבועי: המצב הבטחוני והמדיני. צילום: עומרי דדון

האולטראס בטור השבועי: המצב הבטחוני והמדיני

האולטראס בטור השבועי מאחלים לכולנו סוף שבוע שקט ושהמצב הבטחוני-מדיני בארץ יחזור להיות טוב במהרה. וגם, מה עם ההופעות הקרובות של ההרכב? כל הפרטים

היי אהובים שלנו. איזה תקופה לא פשוטה עוברת על כולנו, עכשיו יותר מתמיד אנחנו חייבים להיות מאוחדים, עם ישראל חזק ובלתי מנוצח.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אנחנו זוכרים שכשהתחילו הטילים למרכז היינו בברית של יונתן הבן של קובי סאבלימינל. היה אירוע מדהים ושמח בטירוף ונהננו מאוד, אבל בין כל הריקודים והאוכל הטעים האורחים היו עסוקים בלהתעדכן באתרי החדשות לגבי המתרחש במדינה ולבדוק עם הקרובים שלהם שהכל בסדר... למחרת המצב החמיר, וכמעט מדינה שלמה הושבתה.

למזלנו כמעט ואין אזעקות בעיר שלנו נתניה, נאלצנו לבטל פגישות והופעות (נדחו שתי הופעות שלנו - בגבעתיים וברמת גן) אבל אנחנו מזדהים מאוד עם אחים שלנו בדרום שחיים תחת התקפות אינסופיות. אנחנו מבקשים מכם שתשמרו על עצמכם, שתישמעו להוראות של פיקוד העורף, שתיכנסו למרחבים המוגנים. אנחנו גאים בצבא ובממשלה שלנו ויודעים שהם יעשו הכל כדי להשיב את הביטחון במדינה. אנחנו גאים ומחזקים ומחבקים מכאן את כל החיילים שלנו, הסדירים והמילואימניקים, אתם הגיבורים שלנו.

במסיבת הברית
במסיבת הברית © PicMyFace

אנחנו אוהבים מאוד בעלי חיים. לאלי יש כלבה קטנה בת 7 מסוג פינצ׳ר שקוראים לה דיאנה, ולסדריק יש פיטבול מעורב בן 3 שקוראים לו ג׳וני. אנחנו שומעים בחדשות שיש המון כלבים שננטשים בעקבות המצב הבטחוני, ככל הנראה כי המשפחות הולכות רחוק מהבית כדי לברוח מהאזעקות ואין להם מי שישמור להם על הכלב.

זה כואב לנו מאוד. אין לזה שום הצדקה, כמו שבני האדם פוחדים מהמצב הכלבים פוחדים אפילו יותר. חוש השמיעה של הכלבים מפותח בהרבה משל האדם וכל אזעקה או בום שנשמע כתוצאה מיירוט או נפילה מזעזע אותם בהרבה. מי שמעוניין לאמץ כלבים שננטשו ולהציל להם את החיים, לקבל בן משפחה קטן וחמוד שיכניס להם אושר למשפחה, שייכנס עכשיו לעמוד הפייסבוק של המאגר הארצי לאימוץ כלבים. זו מצווה גדולה.

אנחנו רוצים להודות לכם על מעל חצי מיליון צפיות בשבועיים לקליפ של ״נמס ממך״ שעשינו ביחד עם כל סופרגרופ. התגובות שלכם אדירות, תודה על כל השיתופים, אתם אלופים! רוצים לספר לכם שכבר כתבנו את השיר השני של הסופרגרופ, הוא כולו מורכב מסטטוסים בנושאי אהבה שאתם שלחתם לנו בפייסבוק. יצא שיר מדהים. ביום ראשון הקרוב אנחנו מצלמים את הקליפ של השיר, יש לכם למה לחכות, כי זה הולך להיות מטורף.

 
© יוסי מאמיה

אז חוץ מהמלחמה בינתיים עובר עלינו קיץ ממש כיפי... כל ההופעות שהיו עד עכשיו היו פשוט מטורפות. אנחנו מתבאסים שיש הופעות שנדחו כי זה הופעה שלנו משמחת ומקפיצה והיא יכלה לשבור קצת את השגרה הקשה, אבל הביטחון קודם להכל. מתפללים שהמצב במדינה יירגע כבר ומבטיחים שיהיו מלא מלא הופעות כשהכל ייגמר.

באחת המסיבות
באחת המסיבות © עומרי דדון

חלקנו איבדו אנשים קרובים, מכרים או שסתם שמענו על זה בפייסבוק. זה מה שמיוחד בנו - כשכואב לחלק מאיתנו כואב לכולנו. אנחנו נמצאים במלחמה לכל דבר. ועם כמה שקשה אנחנו יודעים שאין ברירה, הטרור לא ייפסק עד שלא נשמיד אותו. אנחנו מתפללים שהחיילים הגיבורים שלנו יחזרו בשלום ושכל זה יסתיים במהרה, אמן.

הדגל שלנו
הדגל שלנו

בסוף שבוע שעבר הופענו בקרית ביאליק, היה כיף לראות שאנשים באים למרות כל מה שקורה. דווקא בתקופה כזאת, כיף לתת מהלב ולשמח אנשים שמתים לצאת קצת מהשגרה הזאת. ביום ראשון יצאנו מוקדם ליום צילומים לקליפ השני של הסופרגרופ שלנו באולפני "פלוטו" בתל אביב. עם הצוות המדהים של הסופרגרופ כל יום זה חוויה, ללא ספק. היה כיף להתנתק מכל המצב בארץ לכמה שעות ולהכין לכם קליפ כזה מגניב! חזרנו הביתה רק בערב - עייפים אך מרוצים. מתים שתראו את זה כבר! יש למה לחכות.

רובנו נמצאים הרבה ביוטיוב בימים אלו, אז תנו לנו להחזיר אתכם משהו כמו 12 שנים אחורה לשירים ששלושתינו גדלנו עליהם. "אבל אנחנו כאן ואף פעם לא נלך מכאן." סאבלימינל עם הצל ואל מליח - בילאדי.

 

לסיום, נשאר לנו רק להגיד שתשמרו על עצמכם. אנחנו בתקופה בעייתית וכל אחד צריך לפתוח 100 עיניים (לא 2!!!). וקבלו תמונה שהעלתה לנו חיוך, מקווים שתאהבו. סופ"ש נעים, האולטראס

אחת ההופעות
תגובות