גם אייל גולן מתפלל למען חיילי צה"ל. צילום: פיני סילוק

גם אייל גולן מתפלל למען חיילי צה"ל

אחרי רותם כהן וקובי פרץ, גם הזמר הלאומי, אייל גולן משחרר שיר תפילה חדש, "שמור עליו" שנוצר במיוחד לכבוד החיילים שנמצאים כעת בעזה. מה הוא אמר על השיר?

 

רוב האמנים הישראליים מעדיפים להתפלל לכבוד חיילי צה״ל גם דרך השירים, הם תורמים מעצמם גם באמצעות מופעים מיוחדים לתושבי עוטף עזה וביקור החיילים הפצועים בבתי החולים. אחרי רותם כהן, קובי פרץ ושלומי שבת, גם הזמר הכי אהוב במדינה, אייל גולן, מוציא שיר תפילה חדש, "שמור עליו", אשר הקליט בימים האחרונים ושיחרר במיוחד לכבוד המצב. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

שיריו של גולן הם המושמעים ביותר כעת בגבול רצועת עזה, כאשר חיילי צוק איתן רוקדים ושרים בהפסקות ההתרעננות לפני חזרתם לקרב. השיר המושמע ביותר שם הוא ״מי שמאמין״, אשר מאחד את כל החיילים שנלחמים שם ומעלה לעם ישראל חיוך על הפנים. 

על כתיבת השיר אחראי נועם חורב ועל הלחנתו אחראי לורן בנג׳מין, בעוד על ההפקה המוזיקלית אחראי תמיר צור. אפשר לשמוע בקולו של אייל בשיר שזה לא עוד פעולה יחצ"נית שמטרתה היא ניקוי השם, אלא באמת תפילה שיוצאת מהלב במטרה לתמוך ולחזק את חיילי צה"ל. מספר שעות לאחר שחרורו של השיר, הוא זכה לאלפי צפיות ועשרות שיתופים בקריאות ״מרגש, תשמעו עד הסוף״ וכו'. 

אייל הוא גם בין הזמרים המפורסמים אשר דואגים לתמוך במדינה ובמיוחד בצה"ל, ואף יצא נגד אנשי התרבות השונים בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם האישי שלו ורשם: "גאה להיות ישראלי!!! תנחומיי למשפחות ההרוגים הגיבורים שלנו והחלמה מהירה לפצועים. ולכל אנשים הבידור שמצאו זמן לצאת נגד המדינה שלנו, אני רוצה להגיד לכם שאתם פשוט בושה. איך אתם יכולים לומר דברים כאלה על החיילים ששמים את גופם ואת נפשם כדי שאתם תוכלו לחיות בשקט. אותם חיילים שמגיעים להופעות שלכם. אני מציע לכם להפקיד את הדרכון והת"ז שלכם, כי יהודים וישראלים אתם לא!!!"

בעוד שבפוסט אחר ועדכני יותר הוא מגיב על השיר החדש ונותן לנו כמה מילים מרגשות: "שמור עליו", שיר חדש שלי, כתב נועם חורב והלחין לורד בנג'מין. אני מקדיש את השיר לכל החיילים, הלוחמים, הבנים שלנו שנלחמים על חייהם בעזה למען השקט של כולנו. מתפלל לאלוהים שישמור עליכם ושתחזרו הביתה בריאים ושלמים. אמן. מאחל החלמה מהירה לכל החיילים הפצועים ומקווה לימים שקטים יותר" 

לסיום... אנחנו אהבנו את השיר ואת המחווה הבלתי פוסקת של אייל גולן ושאר אמני ישראל על תמיכתם בחיילי צה"ל. גם אנחנו מתפללים כמוהם שיחזרו הביתה בשלום ומייחלים להגיע לימים שקטים יותר ולדבר בעיקר על מוזיקה. 

תגובות