האזינו: אדיר גץ מקדיש שיר לגיבורי צה"ל. צילום: יחסי ציבור

האזינו: אדיר גץ מקדיש שיר לגיבורי צה"ל

אדיר גץ החליט לרגש, עד דמעות, גם הפעם כאשר הוא מוציא שיר מיוחד לכבוד חיילי צה"ל, שבע ועשרים", אשר ייקח חלק בפרוייקט מכובד ומרגש לא פחות. רוצים לדעת איזה פרוייקט?

 

אחרי אייל גולן, רותם כהן, מאור אדרי ועוד כמה, גם הזמר והיוצר המוכשר, אדיר גץ החליט להוציא שיר חדש לכבוד גיבורי המבצע "צוק איתן", חיילי צה"ל. אדיר הוא בחור רגיש מהשורש שלו, כאשר הוא שמע שמעריץ שלו מת מתאונת דרכים הוא החליט לכתוב עליו שיר, "גיא", רגע לפני שהוא משיק את אלבומו הראשון.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לנוכח המצב הביטחוני במדינה, מוציא גץ סינגל חדש הנקרא "שבע ועשרים", אותו הוא מקדיש לכל החיילים שנחלמים ומסכנים את חייהם למען כולם. אדיר נחשב כאחד היוצרים המחוננים של ימינו, הוא ללא ספק אחראי להצלחתם של כמה מהאלבומים המוכרים ביותר של האמנים האהובים ביותר. את הסינגל כתב והלחין גץ בעצמו וכישרון הכתיבה וההלחנה שלו בא לידי ביטוי גם בשיר הזה, והוא מצליח, כרגיל, לרגש ולצמרר. שירו החדש והנוגע של גץ לוקח חלק בפרוייקט חדש ומרגש, "שעה של אור", שמפיקה חברת לינקטון ויופץ ביום ראשון הקרוב. זהו פרוייקט ייחודי שבו החברה מרכיבה פס-קול לימים אלו, שיורכב משירי תקווה, עידוד ותמיכה בחיילים ובאזרחים.

עוד הוסיף אדיר ואמר: "כמו כל יהודי במדינה שלנו, אנחנו חיים ומרגישים את החיילים בכל רגע ביום.  על כל אבדה אני מרגיש כאילו נפל לי אח ואת הרגשות אני מבטא בכתיבה וביצירה. אפשר להגיד שהמילים כתבו אותי לא אני אותם, השיר הזה נשפך ממני אל הפסנתר. יש שורה בשיר שאומרת 'אל תדאגי לי אני יודע לדאוג לעצמי הרי הבטחתי לחזור אל תבכי', בעזרת השם, כל החיילים ישמרו על עצמם ויחזרו ליקיריהם הביתה בריאים ושלמים. השיר הזה ממני אליהם בהמון אהבה והערצה!"

לסיום... אנחנו מאוד התרגשנו מהשיר של אדיר, שהצליח לגעת בנו ולעשות לנו משהו בלב. בינתיים, נקווה לימים שקטים יותר, בהם נדבר רק על מוזיקה ולא על מלחמות ואבידות.

תגובות