האזינו: יהודה פוליקר בחידוש מרגש. צילום: אילן בשור

האזינו: יהודה פוליקר בחידוש מרגש

הזמר והיוצר הישראלי יהודה פוליקר, מחדש את שירו המרגש "איך קוראים לאהבה שלי" שנכתב בתקופת האינתיפאדה השנייה ומילותיו נוגעות גם לימנו. מה חשבנו עליו?

 

יהודה פוליקר, הזמר והיוצר המוכשר, מחדש את שירו המצמרר, "איך קוראים לאהבה שלי", בעקבות המצב המתוח והכאוב ששורר במדינה. יהודה בדרך כלל יוצר מוזיקה הקשורה לסיטואציות שמתרחשות במדינתנו בדיוק כמו בשיר זה. בשנת 2001, בתקופת האינתיפאדה השנייה בה התקיימו פרעות קשות כנגד היהודים, פוליקר כתב ביחד עם יעקב גלעד, פזמונאי ומפיק ישראלי, את השיר המרגש והנוגע הזה, שהיה שיר הנושא מתוך אלבומו הראשון אשר סבב סביב מצב הרוח הלאומי באותה התקופה.  

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

השבוע פוליקר קיים הופעת התנדבות למען תושבי הדרום ובה הוא פתח עם שיר זה בתור חידוש שהוקדש למשפחות הנופלים במבצע, לפצועים ולחיילים שנמצאים בחזית. למרות שהשיר עצמו נכתב בעקבות מקרה אחר, הוא מתאים ללא ספק גם לימינו ולאירועים המתוחים במדינה. 

זהו שיר מצמרר וכנה מאד, הלחן הרגוע מצליח לגעת בלב ולרגש בעיקר בעקבות האירועים האחרונים והאבידות הרבות. מילות השיר מתארות את אופי החיים במזרח התיכון, החיים בבועה התל אביבית שבן רגע יכולה להתפוצץ ויקרה אסון, אבל מצד שני, תמיד קיימת התקווה לעולם טוב יותר, שלו ורגוע. 

אז... אני אישית מאד התרגשתי מהשיר, מה דעתכם? 

תגובות