מזל טוב: הראל סקעת חוגג יום הולדת 33. צילום: ברק איצקוביץ'

מזל טוב: הראל סקעת חוגג יום הולדת 33

הזמר והיוצר המוכשר והבלתי מעורער, הראל סקעת, חוגג יום הולדת 33 ובמיוחד בשביל זה אספנו עבורכם את כל הישגיו המרשימים, להיטיו הבלתי נשכחים והיצירות הגדולות ביותר שלו, מוכנים?

לפני כעשר שנים נכנס לחיינו הראל סקעת המוכשר בעקבות השתתפותו באודישנים בחיפה לעונה השנייה של ראליטי השירה, "כוכב נולד" ומאז לא יצא מהם לרגע (וטוב שכך). כזכור, ביצע סקעת בגמר התכנית את השיר "הנני כאן" שללא ספק נחרט לכולנו בזכרון, אך הגיע למקום השני לאחר העפלתו המפתיעה של הראל מויאל למקום הראשון.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

להראל יש ללא ספק עשרות שירים שכבשו, ריגשו, שמחו, עודדו והשאירו חותם, אך שלושת השירים שלפי דעתנו נשארו וישארו בתודעת המוזיקה הישראלית עוד הרבה שנים הם...

"ואת" - הבלדה המרגשת והנוגעת ביותר שנכתבה והולחנה על ידי קרן פלס, הטקסט העצמתי שמשתלב באופן מצוין עם הלחן הדרמטי ועם קולו הנעים והמיוחד של הראל. "ואת" יצא לאור לפני כחמש שנים ועדיין אנו שומעים עליו ומתרגשים ממנו כמו בפעם הראשונה.

 

"עכשיו" - הסינגל שיצא לפני מספר חודשים וכבר כבש את כולנו! ללא ספק מדובר בלהיט, שיר עם לחן מקפיץ ומעודד, המילים האופטימות שפשוט נוגעות ללב. השיר נכתב על ידי הראל בעצמו והוא יקח חלק באלבומו החדש והרביעי שעתיד לצאת. 

 

 "כמה עוד דרכים" - השיר המרגש שנכתב על ידי נועם חורב והולחן על ידי לורן בנג'מין הוא ללא ספק אחד השירים היפים ביותר שהוציא הראל במשך כל שנות פעילותו במוזיקה. הראל מפגין ומבטא את היכולות הווקאליות שלו באופן מצוין בשיר זה, מלא רגש ועוצמה שסוחפים ונוגעים ללב.

 

בימים אלו עובד במרץ הראל על אלבומו הרביעי וממנו הוציא כבר שני סינגלים: "עכשיו" ו"בום" שזכו להצלחה ענקית, אנחנו מאחלים להראל הרבה בהצלחה ועוד המון שנים של יצירה ועשייה טובה בתחום המוזיקה ובכלל. מזל טוב!

תגובות