מולטי טאלנט: מי הם הזמרים-שחקנים שהכי כבשו אותנו?. צילום (מימין): איציק בירן, לידור אלימלך, לידור אלימלך

מולטי טאלנט: מי הם הזמרים-שחקנים שהכי כבשו אותנו?

ללא ספק מדינת ישראל מלאה בזמרים נפלאים ושחקנים מוכשרים. במיוחד בשביל לעשות סדר, כתבתנו דירגה ומצאה את עשרת הזמרים-שחקנים המוכשרים ביותר שנכנסו לנו ללב

מדינת ישראל מלאה בזמרים נפלאים ושחקנים מוכשרים שמשלבים בין הכישרונות ונוגעים לנו בלב בכל דרך אפשרית. במיוחד בשביל לעשות סדר, כתבתנו דירגה ומצאה את עשרת הזמרים-שחקנים המוכשרים ביותר שנכנסו לנו ללב וריגשו אותנו בכל פעם מחדש. מוכנים?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

במקום הראשון שלנו, רן דנקר - אין אחד שפשוט לא התאהב ברן דנקר דרך המסך! את רן הכרנו לראשונה כאשר שיחק בדרמה היומית "השיר שלנו" בה גילם את הדמות הראשית במשך ארבעה עונות. לאורך כל הסדרה תפקד רן באופן מצוין, בכל סצנה ריגש, הצחיק, המיס את כולנו והפך לסמל. לאחר מכן השתתף רן בסדרה "דני הוליווד" שגם בה גילם את הדמות הראשית שכבשה את כולם. אמנם במשך שנות המשחק שלו רן לא היה זמר באופן רשמי אך ברוב הסדרות ששיחק הראה לנו גם את יכולות השירה הנפלאות שלו. בשנת 2007 שחרר רשמית רן את אלבומו הראשון "שווים" יחד עם עילי בוטנר, האלבום הוגדר כהצלחה והשניים זכו לתארים רבים. זמן קצר לאחר מכן החליט רן לעבור לארצות הברית וכיום הוא ממשיך להתעסק במשחק אך לא על המסך אלא בתיאטרון ובהצגות הרוב. בדרך הסדרות והמוזיקה הוא צועד פחות, אבל אין ספק שהשאיר בנו חותם.

 

במקום השני, נינט טייב - אין ספק שנינט טייב היא אחד הכשרונות היותר גדולים שידעה מדינת ישראל. את נינט אמנם הכרנו דרך מסך הטלויזיה, אך לא כשחקנית אלא כזמרת. לאחר שזכתה בריאליטי השירה "כוכב נולד" ובתואר "הזמרת של המדינה", נינט לא עצרה וכבשה אותנו גם דרך המשחק כאשר השתתפה בדרמה היומית "השיר שלנו" כדמות ראשית ובלתי נשכחת וזאת בלי ללמוד בכלל משחק. לאחר הסדרה, שילבה נינט בין השירה למשחק, אך התמקדה יותר בשירה, היא שחררה כארבעה אלבומים מצליחים מאוד והדהימה את כולנו בכל פעם מחדש ובקרוב משחררת אלבום חמישי. גם אחרי תקופה שבה בוקושי תפקדה כשחקנית, חזרה נינט אלינו השנה בתפקיד ראשי בסדרה "זגורי אימפריה" שבה היא הזכירה לכולנו מהו משחק טוב ואיכותי.

 

במקום השלישי, מוקי - מוקי כזכור התחיל את דרכו כמוזיקאי ולקח חלק בהרכב "שב"ק ס" שהקים בצעירותו ושחרר יחד איתם מספר אלבומים מצליחים. בנוסף להקלטת האלבומים עם ההרכב, מוקי הקליט מספר אלבומי סולו שיצרו התעניינות ורעש, מוקי הוא מסוג האמנים הישראלים המתבטאים בנושאים פוליטיים וחברתיים דרך השירה. בתחילת השנה התנתק מוקי מההרכב "שב"ק ס" ושחרר אלבום סולו נוסף, "לב חופשי", שתפס תאוצה וזכה להצלחה. בין הקלטות האלבומים השונים והיצירה המתמשכת, מוקי התגלה כשחקן מצויין ואמין בעיקר בסדרות "מקימי" ו"יחפים" בהן ריגש אותנו ונכנס לנו ללב.

 

במקום הרביעי, לי בירן - את לי בירן הכרנו לראשונה כשהשתתף בריאלטי השירה "כוכב נולד 6" והגיע למקום השני, בכל ביצוע וביצוע ליבי ריגש אותי ונגע לנו בנשמה. לאחר ששחרר ליבי את אלבומו הראשון "כיסים" שזכה להצלחה, ולאחר שהקליט את שיר הנושא של הסדרה "תיכון השיר שלנו", התחילה הקריירה שלו כשחקן כאשר גילם דמות משנה בסדרה "חצויה", השתתף בפסטיגל 2010 ואף הנחה תכנית בערוץ ניקולודיאון לצד לירן כוהנר. ליבי משלב בין השירה למשחק ומצליח לעשות זאת באופן מצוין, בימים אלו הוא משתתף בסדרת הנוער הפופולארית "החממה" ולוקח חלק בהרכב מוזיקלי יחד עם גיל לנדאו הנקרא "band animal".

 

במקום החמישי, אניה בוקשטיין - אניה בוקשטיין היא ללא ויכוח אחת השחקניות הטובות בישראל. את קריירת המשחק שלה התחילה בגיל 12 כאשר גילמה דמות בסרט "ארץ חדשה" ואף הייתה מועמדת לקבלת פרס אופיר וכל השאר, היסטוריה. בין סרטים והצגות שונות, אניה משכה את תשומת ליבנו בעיקר בסדרה "השיר שלנו", בה גילמה דמות ראשית במשך שתי עונות בלתי נשכחות, וכן, במסגרתה גם השתמשה ביכולות השירה היוצאות דופן שלה שהקסימו את כולנו. לאחר מכן אניה המשיכה לככב לנו על המסך בסדרות ובסרטים הפופולארים "סודות", "כלבת", "הבורר", "עממיות" ועוד. בשנה שעברה הפכה אניה לזמרת באופן רשמי והוציאה את אלבומה הראשון הנקרא "אניה בוקשטיין", ובו שמונה שירים נוגעים ומרגשים שכתבה והלחינה.

 

במקום השישי, רוני דלומי - לרוני דלומי המוכשרת נחשפנו לראשונה כאשר זכתה בתכנית "כוכב נולד 7" במקום הראשון, ולאחר ביצועים מרגשים שסחפו את כולם דלומי הוכיחה שהיא פה כדי להשאר. מיד לאחר התכנית החלה רוני לעבוד על אלבומה הראשון שכלל את הלהיטים "תן" ו"קצת אחרת" וזכה להצלחה ענקית. תוך כדי עבודתה על אלבומה השני, הספיקה רוני להשתתף בהצגות וסדרות שונות כמו "אופוריה" ובפסטיגל 2010. לאחר שהוציאה את אלבומה השני שגם כן זכה להצלחה וריגש את כולם, רוני לקחה חלק בסדרת הילדים הפופולארית "גאליס" וחשפה אותנו ליכולות המשחק הנפלאות שלה.

 

במקום השביעי, מירי מסיקה - מירי מסיקה, הזמרת המוכשרת והבלתי מעורערת של מדינת ישראל שהוציאה ארבעה אלבומים מוצלחים ביותר שזכו להגיע למעמדים גבוהים, עשרות סינגלים שהפכו ללהיטים, מיליוני צפיות וכמות אדירה של תארים, היא ללא ספק גם שחקנית מפתיעה. מירי למדה בבית הספר לאומנויות הבמה של סופי מוסקוביץ' לאחר שסיימה את לימודיה בבית הספר רימון, היא לקחה חלק במספר מחזות והצגות בתפקידים ראשיים, אך אותנו היא כבשה בעיקר בעקבות תפקידה בסרט "שלוש אמהות" שבו הפתיעה וריגשה את כולם. מאז, מירי גילמה דמויות נוספות בסרטים שונים, בפסטיגלים ואף בהצגות בהבימה.

 

במקום השמיני, עידן חביב - את עידן חביב הכרנו בכלל כמגדל אננסים דרך תכנית הריאלטי "השרדות" ומשם סחף את כולנו. תחילה, עם המשחק הכובש שלו כאשר לקח חלק בסדרה "אבודים באפריקה" לצד רותם סלע ומשם, דרך השירה כאשר הוציא את אלבום הבכורה שלו שזכה להצלחה רבה. ללא ספק נחשפנו ליכולות המשחק המופלאות שלו ולקול הנוגע שמצמרר כל פעם מחדש. היום, משלב עידן בין השירה למשחק באופן דיי מוצלח, בשנה שעברה הוציא את אלבומו השני שגם כן זכה להצלחה רבה ומאז מופיע ברחבי המדינה וגם, מככב בסדרה "מתים לרגע" שמשודרת בימים אלו ובה הוא משחק תפקיד משנה. 

 

במקום התשיעי, לירון כרקוקלי - לירון כרקוקלי התחילה את הקריירה שלה כשחקנית עוד כשהייתה ילדה, היא השתתפה בעשרות קלטות ילדים שזכו להצלחה. מספר שנים אחרי התאהבנו בה על מסך הטלויזיה שלנו כאשר גילמה את גילי בסדרה "זום זום" והצחיקה אותנו בלי סוף, וגם בסדרה "בלו נטלי" שבה שיחקה תפקיד רציני יותר. הייתה תקופה שלירון קצת נעלמה לנו, אך השנה היא חזרה והפעם, כזמרת. היא ואחותה טלי השתתפו בתכנית השירה "אקס פקטור" בתור צמד שהדהים וסחף אחריהן את כולם ואף שחררו סינגל מצליח.

 

במקום העשירי, אור טרגן - גם את אור טרגן המוכשר הכרנו דרך ריאלטי השירה "כוכב נולד" כאשר לקח חלק בעונה העשירית והאחרונה וזכה במקום הראשון לאחר שביצע את השיר "אם את עדיין אוהבת אותי" של בועז שרעבי. מאז סיום התכנית, הוציא אור כשלושה סינגלים מצליחים שיקחו חלק באלבומו הראשון שעתיד לצאת וללא ספק כבש את כולנו בעזרת קולו הרגוע והעצמתי. תוך כדי עבודתו על האלבום הספיק אור להשתתף בסדרת הילדים והנוער המצליחה "השמיניה" בתור דמות ראשית וגם במחזה "שלושת המוסקטרים".   

 

אז... מי הזמרים-שחקנים שלכם?

online poll by Opinion Stage
תגובות