רעידת אדמה: עומר אדם וליאור נרקיס בדואט. צילום: יחסי ציבור

רעידת אדמה: עומר אדם וליאור נרקיס בדואט

והנה עוד חותם נחתם פה במוזיקה הישראלית, עומר אדם וליאור נרקיס מקפיצים אותנו בדואט חדש, ענק ומטורף. אנחנו מריחים להיט קיץ חדש, כל הפרטים בתכבה

 

שני ענקים במוזיקה החליטו להרים את הקיץ עם דואט ענק, עומר אדם וליאור נרקיס. כל אחד הוא אגדה אחרת במוזיקה הים תיכונית. אדם הוא ילד הפלא עם הקול העוצמתי והכבד שלא מפסיק לייצר להיטים, ולליאור יש וותק ענק שאף אחד לא ייקח ממנו ורזומה שמפוצץ בלהיטים על זמניים. אז מה קורה כשהשניים נכנסים יחד לאולפן הקלטות? "מהפכה של שמחה", זה מה שקורה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

השיר היה אמור לצאת בתחילת הקיץ ולשנות לנו את כולו, אך בעקבות המצב הלאומי הולחט להקפיא את יציאתו. אבל אפשר להגיד שהמילים דווקא מקבלות עכשיו משמעות גדולה יותר, "מהפיכה של שמחה, כי כולנו משפחה. מעכשיו רק שמחה, משקיעה ועד זריחה", יש משהו במה שהם אומרים. אז הנה, מצאנו יתרון אחד בזה שהפסדנו את השיר הזה יותר מחצי קיץ.

אז את הלהיט המטורף הזה כתב כמובן דורון מדלי, אותו אדם שאחראי ללהיטים הכי גדולים במדינה, וגם ללהיטים הכי גדולים של השניים, כמו "עמליה", "שגעת טרפת", "תל אביב", "הופה" והרשימה עוד ארוכה. מי שאחראי על הלחן, בנוסף למדלי, הוא ינון יהל, די-ג'יי ומפיק מוזיקאלי בינלאומי, שגם הפיק אותו מוזיקאלית. כל הגדולים בתחום החליטו לשתף פה פעולה כדי להוציא להיט ואין פה צל של ספק, הם הצליחו.

כששמענו שהשניים מוציאים דואט היינו בטוחים שהדואט יהיה כבד יותר, בסגנון "לא צפוי", של עומר ושרית, אבל הם הפתיעו עם שילוב של מוזיקה אלקטרונית והוציאו דואט מקפיץ וענק. הדואט נפתח במוזיקת מועדונים בלי שום זכר לזמר הים תיכוני, ואז הקול של עומר מגיע ומשתלב עם הקצב, בדיוק כמו קולו של ליאור. לשניים יש קולות ייחודים ועוצמתיים, כשהם נכנסים יחד לדואט ועוד עם דורון מדלי וינון יהל, רק טוב יכול לצאת מזה.

אז... אז אנחנו כבר למדנו את השיר הזה בעל פה וכבר התחלנו לשיר אותו בלי לשים לב.

 
תגובות