היהודים חוזרים להשתלט על הרוק הישראלי. צילום: טל שחר

היהודים חוזרים להשתלט על הרוק הישראלי

היהודים, להקת הרוק של כל הזמנים, חוזרים להקליט אלבום נוסף וכיריית פתיחה מוציאים את הסינגל החדש, "זוג יונים". מי עוד שמח שהיהודים חזרו אלינו? כי אנחנו לא יוכלים לבקש יותר

 

היהודים, להקת הרוק של כל הזמנים, חוזרת לכבוש שוב את סצנת הרוק הישראלי, והפעם הם עושים את זה עם אלבום חדש, כן כן, אחרי שבע שנים הם מתחילים לעבוד על אלבום חדש. כבר התייאשנו והפסקנו לחכות וזה קרה, הסינגל הראשון מתוכו יצא, "זוג יונים", ואנחנו כבר התמכרנו אליו. 

כבר כמה שנים טובות שהיהודים לא חידשו את המוזיקה שלהם, את הבמות הם לא עזבו לשנייה, אבל חומרים חדשים לא היו נראים באופק. טוב, אחרי הבאזז הענקי שהם עשו פה בשנות ה-90, ואחרי כל הלהיטים העל זמניים שהם הוציאו, הם יכלו להרשות לעצמם להתרכז בעוד דברים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הדור הצעיר יותר, אנחנו ואתם, לא זכה לראות את הטירוף שעשו היהודים בניינטיז, רובנו בכלל הכיר אותם בזכות אגדת רוק אחרת, נינט טייב, שבמהלך חצי הגמר של כוכב נולד שרה את אחד השירים הגדולים ביותר של הלהקה, "קח אותי". טייב גרמה לדור הצעיר יותר להכיר את היהודים, הם רצו לבדוק של מי השיר הזה וגילו את הלהקה. אפילו היהודים בעצמם אמרו באותה תקופה שהם חייבים לנינט המון.

חייבים לה
 

טוב, בגלל שעבר הרבה זמן אנו רוצים לתת לכם קצת רקע על הלהקה. הלהקה הוקמה בעיקר על ידי אורית שחף ותום פטרובר, שהכירו בתקופת שירותם הצבאי ומיד התאהבו והפכו לזוג. לאחר שיחרורם וכמה הופעות של אורית בהרכב מועדונים, הלהקה הוקמה. אות ההצלחה שלהם נרשם כאשר הם נבחרו להיות להקת החימום של אביב גפן, ופתאום הקהל החל לשיר גם את השירים שלהם, העובדה שהוא הכיר אותם הייתה הסימן שלהם להתחיל סיבובי הופעות שלהם. היהודים אחראיים על להיטים ענקיים שהרבה מכם אפילו לא יודעים שהם שלהם, "אלה", "הזמן שלך", "חופשי", "זה לא קל" ועוד המון שירים.

עכשיו נתייחס לשיר. "זוג יונים" נכתב על ידי שני הסולנים של הלהקה, תום ואורית, אבל הוא הולחן ובוצע על ידי אורית בלבד. כבר התגעגנו לקולה העצמתי, החזק והבולט, למרות שלא הפסקנו לשמוע אותו. השיר מדבר על בחורה שפונה אל הגבר שלה, אומרת לו שכדאי לשכוח מהכל ולחיות את חייהם בחופשיות ושיחיו כמו זוג יונים, לעולמים.

אז... אנחנו מאוד אהבנו את העובדה שהיהודים חוזרים אל חיינו עם שיר חדש וכבר התמכרנו, אתם?

 
תגובות