האזינו: שיר לוי מקפיץ בסינגל חדש!. צילום: אוהד רומנו

האזינו: שיר לוי מקפיץ בסינגל חדש!

הזמר המוכשר שיר לוי, מוציא עוד להיט קצבי ומקפיץ הנקרא "במכונית הקטנה" שייקח חלק באלבומו החמישי שעליו עובד בימים אלו. מה חשבנו על הסינגל? הכנסו

להיט!
 

לאחר שאלבומו הרביעי "בורח מהכל" זכה להצלחה ענקית, הזמר הצעיר והמוכשר שמצליח לכבוש ולגעת לנו בלב בכל פעם מחדש, שיר לוי, מוציא סינגל רביעי שנקרא "במכונית הקטנה" מתוך אלבומו החמישי שעתיד לצאת. השיר נכתב על ידי אורי בן ארי שגם הלחין אותו יחד עם יהלי ליברך ועובד מוזיקלית על ידי ניצן קייקוב.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בימים אלו עובד לוי במרץ על אלבומו החמישי ועד כה הוציא ממנו שלושה סינגלים: "להשתגע", "הייתי מביט בך" ו/"שאריות מעצמי", שכבשו את תחנות הרדיו, זכו להצלחה גדולה והפכו ללהיטים במהרה. הסינגל החדש, "במכונית הקטנה", שונה משאר הסינגלים שיצאו עד עכשיו בכך שהוא יותר קצבי ומקפיץ לעומת האחרים שהיו יותר שקטים ועמוקים.

השיר מתאר מישהו ששר לאהובתו ואומר לה שהוא אוהב את זה שהיא מצליחה להיות משוחררת וככה גורמת לו גם להתשחרר ובשילוב עם הלחן הקצבי שמצליח להקפיץ ולהכניס לאווירה אופטימית, נוצר פה להיט. בנוסף, העיבוד לשיר מפתיע ומסקרן מאוד, לא אופייני במיוחד לשיר אבל אנחנו ללא ספק אהבנו בכל זאת.

שיר כרגיל ממשיך ליצור שירים שקל להתמכר אליהם ולדעתנו זה עניין של זמן עד שהסינגל יהפוך ללהיט. מה דעתכם?

 
תגיות
תגובות