איך נראית הופעה של בובה על סמים? כנראה ככה: "רד בנד". צילום: מאיה אבישר

איך נראית הופעה של בובה על סמים? כנראה ככה: "רד בנד"

להקת "רד בנד", הלהקה שמורכבת מבובות ומשגעת את כולנו, הופיעה במוצאי שבת האחרון ב-האנגר 11 וללא ספק הפתיעה והקפיצה אותנו. לפרטים נוספים, הכנסו

אחת מהמשתתפות!
אחת מהמשתתפות בהופעה החגיגית © מאיה אבישר

להקת "רד בנד" המורכבת מבובות ובראשה עומד רד אורבך, המוכרת לנו בין היתר מתכנית הטלוויזיה "המופע של רד ודביר" ששודרה בערוץ 22, הופיעה במוצאי שבת האחרון בהאנגר 11, הקפיצו את כולם ואף ארחו מספר אורחים מעניינים. מה דעתנו על המופע?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

זו הפעם הראשונה שאני רואה את רד בנד בתור להקה, אשכרה על הבמה. עד היום ידעתי על התכנית שהייתה להם ולדביר בנדק ("המופע של רד ודביר"), וראיתי כמה סרטונים ביוטיוב, שאני חייבת להתוודות, ממש לא משקפים את האנרגיות המטורפות שהיו בהאנגר 11 במוצאי שבת האחרונה.

למי שלא מכיר, "רד בנד" היא להקה שמורכבת מבובות, ובראשה עומד רד אורבך, שגם הוא למרבה ההפתעה, בובה. מי שמפעילים ומדבבים את הבובות, הם חבורת גברים מוכשרים ומזוקנים שלובשים בגדים בצבע שחור, כך שכמעט לא ניתן להבחין בהם על הבמה. הלהקה מבצעת קאברים לשירי רוק מוכרים ולשירי פולק מגניבים וקלילים. בהופעה בהאנגר למשל הם ביצעו בצורה בלתי-רגילה את "You really got me now", שהיה מקפיץ ומטורף.

ההרכב
ההרכב © מאיה אבישר

מלבד ההופעה מטורפת של רד בנד שהייתה מלווה בתזמורת שלמה של מעל לעשרה נגנים וזמרות ליווי, הם הופיעו עם שלושה אורחים הורסים ומדהימים בפני עצמם: נינט טייב, גורי אלפי ואביתר בנאי.

אני חייבת לתת שאפו לנינט על הופעה מטורפת. אני מאוד אוהבת אותה באופן אישי, ואי אפשר להגיד מילה רעה אחת על ההופעה שהיא נותנת, אפילו עם תינוק בבטן (שכבר מתחילים לראות). עם שמלה שחורה הורסת ועקבים, נינט הפציצה בהופעה מדהימה ביחד עם רד והלהקה, ובין השירים, אפילו זכיתי לשמוע את אחד השירים האהובים עליי במיוחד, "Crazy".

מלכת הרוק
 

אחרי שנינט ירדה מהבמה התחלנו להכיר קצת את הנפשות הפועלות בלהקה. למי שלא מכיר, רד, סולן הלהקה, הוא כנראה בובה על סמים, ולכן הוא הזמין לבמה את סוחר הסמים שלו, שהוא בובת עכבר. זה ללא ספק היה הדבר הכי מצחיק שראיתי. תדמיינו עכבר על סמים ושמו פיליפ שבין היתר גם שר את "I'm a creep, I'm a weirdo".

"זה העכבר המסומם שלי" © מאיה אבישר

במהלך ההופעה קרו מספר רגעים משונים ובדיחות שונות, אנחנו כמובן נהנו מזה מאוד, לדוגמא, רד אומר "איזה קהל יפה אתם, איזה כיף שבאתם, אני רוצה לעשות סקס עם כולכם". רגע, מה? הוא מציע שכולם יעמדו בשורה והוא פשוט יעבור אחד אחד ואני אחסוך מכם את התיאורים הגרפיים, אבל גם כאלה היו.

שילוב חזק!
שילוב חזק! © מאיה אבישר
פיצוץ בעוד...
פיצוץ בעוד... © מאיה אבישר

אחר כך עלה לבמה אמן מצחיק לא פחות, גורי אלפי! לאחר הצגה קטנה של אלפי, הוא ורד שרו ביחד כמה שירי פאנק מגניבים ביותר, שבסופם גורי לחץ על "הכפתור", ו"בטעות" הפעיל את הקונפטי ש"היה שמור לסוף ההופעה". 

 

בסיום ההופעה, עלה לבמה אביתר בנאי. iאני הייתי חוזרת בתשובה בשבילו. אביתר ללא ספק כבש אותנו עם החיוך, השלווה והעדינות שלו. זה היה השילוב הכי הזוי שהיה אפשר לחבר יחד, אבל זה הלך טוב, הקהל התלהב בטירוף והייתה זרימה וחיבור מעולה.

מהמם!
מהמם! © מאיה אבישר
כובשים!
 
שילוב מדהים
שילוב מדהים © מאיה אבישר

לסיום, ההופעה של "רד בנד" היא חוויה שכל אחד צריך לחוות בחייו, גם אם אתם פחות מתחברים לז'אנר. הופעה מצחיקה, מקפיצה, ומלאת אנרגיות חיוביות! ממליצה בחום.

תגובות