מאמינים בה: דנה אינטרנשיונל מרגשת אותנו בשיר חדש. צילום: איתן טל

מאמינים בה: דנה אינטרנשיונל מרגשת אותנו בשיר חדש

הדיווה הפופולרית, דנה אינטרנשיונל, מוציאה סינגל חדש הנקרא "אמונות קטנות" שמעט שונה מסגנון השירה שלה. מה חשבנו עליו? כל הפרטים בכתבה

הבלדה המרגשת
 

הכוכבת הכי דיווה שיש, דנה אינטרנשיונל, מוציאה סינגל חדש הנקרא "אמונות קטנות" שייקח חלק באלבומה שעתיד לצאת. את השיר כתב יואב גינאי והלחין לא אחר מאשר הזמר והיוצר המוכשר, יהודה פוליקר. זהו שיר שמעט שונה מסגנון השירה של אינטרנשיונל, אך ללא ספק מצליח לכבוש אותנו כמו כל שאר שיריה. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:  

לאחרונה ראינו את דנה מככבת בעיקר בקליפים חדשים ומושקעים לכבוד חודש הגאווה של השנה, עם חידוש לשיר "ילדים זה שמחה", ולפני כן עם סינגל קצבי ומקפיץ באנגלית, גם הוא לכבוד המצעד, "Down On Me", ועכשיו דווקא היא חוזרת עם בלדה חדשה ומרגשת מהרגיל.

אינטרנשיונל הוציאה את אלבומה האחרון, "הכל זה לטובה", לפי שבע שנים וזכתה לביקורות מעולות עליו, שירים רבים ממנו הפכו ללהיטים גדולים. בתקופה האחרונה דנה בלטה יותר בתכניות הטלויזיה ובביצה המקומית ופחות במוזיקה והעשייה האומנותית, אך בקרוב צפויה דנה להוציא אלבום חדש לאחר התקופה הארוכה שבה לא פעלה.

עד עכשיו התרגלנו לדנה אינטרנשיונל ששרה בעיקר שירי פופ מקפיצים, שמחים וקצביים אך הפעם הצליחה להפתיע בבלדה חורפית מרגשת ונוגעת. השיר "אמונות קטנות" פונה אל מישהי ואומר לה שאם היא תרגיע את עצמה ותנשום עמוק, בסוף היא תגיע ותגשים את כל האמונות הקטנות שלה. לפי דעתי השיר יצא מרגש אך אולי עדיף לדנה להישאר בתחום הפופ בו היא הצליחה מאוד.

 
תגובות