ילדים עפים באוויר: גיא ויהל בסינגל וקליפ חדשים. צילום: איתן חתוכה

ילדים עפים באוויר: גיא ויהל בסינגל וקליפ חדשים

גיא ויהל ממשיכים להכתיב את מעמדם כאחד מהרכבי הרוק הטובים ביותר של התקופה האחרונה, ומוציאים עכשיו קליפ יחד עם הסינגל השני שלהם, "שמיים בוערים" מאלבומם השלישי, שיוצא בקרוב

מעולה
 

בתקופה מאוד קצרה גיא ויהל הצליחו ליצור לעצמם מעמד מאוד מכובד בתעשיית הרוק בישראל, בין אם זה ככותבים, מלחינים או זמרים, הם פשוט טובים במה שהם עושים וטייטל "פליטי ריאלטי" כבר מזמן לא תקף עליהם.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הם הספיקו להוציא שני אלבומים תוך קצת יותר משלוש שנים, ועכשיו כבר מסיימים לעבוד על האלבום השלישי שלהם. אחרי הסינגל הראשון מתוכו, "מרוב אושר", שמצליח לרגש ולסחוף אחריו את הקהל וכבר הספיק גם לכבוש את כל המצעדים ולהשאר לכולנו בראש, הם עכשיו מוציאים את הסינגל השני, "שמיים בוערים", שממשיך את הקו ומשאיר אותנו עם טעם של עוד לקראת האלבום המתקרב.

הסינגל החדש, שנכתב והולחן על ידי השניים, ולצד קליפ בבימויו של עמית עיני, מתעסק בכל החלומות שאבדו להם במהלך השנים, דברים ששכחנו כי בחרנו לשכוח ודברים שרצינו לזכור אבל לא הצלחנו. הקליפ מציג חבורת ילדים בבית קולנוע נטוש שנותנים לחלומות שלהם לקחת אותם למעלה באוויר ולהעצים אותם. 

לצד קידום אלבומם השלישי שמתקרב אלינו בצעדי ענק הצמד יופיע בסוף החודש, ה-30, בפאב הפרה שבצבי ציון, אחרי זה, ב-13 בנובמבר בפאב NG שבכרמיאל, ב-20 ב"ויה בר" בבאר שבע, ב-12 בדצמבר בזאפה הרצליה וב-15 ב"המקום" בתל אביב.

 
תגובות