"זו עבודה לא קלה, צריך לעשות את זה לאט ונכון": ניב דמירל. צילום: טל גבעוני

"זו עבודה לא קלה, צריך לעשות את זה לאט ונכון": ניב דמירל

רגע לפני הגמר הגדול של ריאלטי השירה "דה וויס" שישודר במוצאי שבת הקרוב, תפסנו את ניב דמירל, אחד מארבעת הפיינליסטים, לראיון שבו הוא מדבר על הסגנון המוזיקלי, "באתי מהסגנון המזרחי, זה מה שידעתי מההתחלה", על מהלך התכנית כולה וגם על הרגע שאחרי הגמר הגדול

​​לאחר עונה מפתיע ומרגשת במיוחד, ריאלטי השירה "דה וויס" מגיע לסיומה במוצאי שבת הקרוב ורגע לפני שזה קורה, תפסנו את ניב דמירל, המתמודד המוכשר שהצליח לכבוש לכולנו את הלב, לראיון. ניב בן ה/20 מחדרה, ללא ספק ריגש והפתיע את כולנו במהלך כל העונה עם ביצועים בלתי נשכחים, יחד עם המנטור שלו, מוש בן ארי, עבד על המוזיקה שלו בצורה יותר שונה ומגוונת והצליח להגיע לרמה מוזקלית גבוהה ואיכותית.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

אז, איך התחלת את כל עניין המוזיקה?

"הרבה לפני התכנית, התחלתי לשיר בגיל 15 אבל זה היה תמוה כשהייתי קטן יותר, האמת שהתחלתי קודם לסלסל ואז לשיר. בגיל 17 וחצי הבנתי שאני רוצה לעסוק במוזיקה ולאט לאט לקחתי גיטרה, התחלתי לכתוב, הוצאתי סינגל, הופעתי קצת פה ושם ואז הגעתי לתכנית".

איך בעצם הגעת ללכת ולהשתתף ב"דה וויס"?

"הייתי בדיוק בתהליך עם המנהל שלי והתחלנו לעבוד על שירים לאלבום, שירתי במקביל בבסיס בדרום בחיל האוויר, אז הייתי יוצא יומיים הביתה והולך לאולפן, עובד קצת, יוצר ואז חוזר לבסיס. נוצרה מין שגרה כזאת, ומפה לשם איזה מלהק שמע אותי מופיע באיזה אירוע קטן שהיה שם וזהו, הם פנו אליי, בהתחלה לא רציתי כל כך ובסוף נכנעתי".

אתה נורא ביישן בתכנית.

"אני לא יודע בדיוק אם זה בקטע של ביישן, פשוט יש משהו במצלמות שנורא מרתיע וסוגר, ככה זה כשיש מצלמה עליך".

לפני שנה הוצאת את הסינגל שלך "בין היתר", אפשר להגיד שכן ניסית לפרוץ גם בלי תכנית ריאליטי.

"לעבוד היום זה מורכב. לדעתי להוציא סינגל אחד זה עוד לא נקרא לנסות לפרוץ, זה תהליך שצריך לעבור. אני בדיוק התחלתי אז והוצאתי את הסינגל לרדיו וללינקטון ואמרתי לעצמי, 'מה שיהיה יהיה'. אחרי זה הוא יצא לרדיו וקיבלתי עליו מלא תגובות מדהימות ומשם התחלתי לעבוד על שירים בדרך יותר רצינית, עבדתי על אלבום באולפנים יותר רציניים, קצת לרדת לפרטים היותר קטנים ואז נכנסתי לתכנית".

הסינגל הראשון
 

אתה מאמין בלפרוץ דרך תכנית ריאלטי?

"זה מין קיצור דרך כזה, אבל לדעתי אם פועלים נכון גם אחרי שהתכנית מסתיימת אז לגמרי כן, יש הרבה שהוכיחו שאפשר לעשות את זה כי גם זו חשיפה ענקית".

איך היחסים שלך עם מוש? 

בהתחלה היינו יותר סגורים אחד עם השני כי גם היו הרבה מתמודדים והכל היה כזה כמו קייטנה, הוא לא היה יכול לעבור במסדרון בלי שכולם היו משגעים אותו, אבל אחרי זה נפגשנו גם מעבר לתכנית והוא עזר לי המון, הוא מלמד אותי המון והוא בן אדם מדהים ועכשיו אנחנו ממש סבבה, בקשר טוב".

"הוא מלמד אותי המון" © טל גבעוני

בשיר שלך "בין היתר" יש שורה "וכשאת הולכת אני מתפרק" – זה נכתב על מישהי?

את השיר הזה אני לא כתבתי, כתב אותו אורי, חבר ממש טוב שלי שהיה גם בתכנית, אנחנו כמו משפחה. זה שיר שמדבר בין היתר גם על אהבה, אבל למשל כשאני שרתי את השיר הזה, הייתי ממש על סף בכי באולפן, ממש קרוב לזה כי זו הייתה תקופה ממש קשה בחיים שלי".

אי אפשר להתעלם מהביצוע שלך לשיר "כשאתה כאן" של נינט.

"כן, זה אחד השירים שקיבלתי עליו הכי הרבה תגובות, היה שם משהו מיוחד בשיר. קודם כל זה מילים מאוד קשות וגם הוא בלשון נקבה וזה משהו שהרבה העירו לי עליו ואמרו לי אולי לא לשיר אותו ככה כי זה לא יעבור טוב. דווקא בגלל זה רציתי להוכיח שמי שמגיש שיר זה לא משנה איך הוא נכתב העיקר ששרים מהלב".

מדהים
 

מי המודל לחיקוי שלך?

"יש האמת הרבה דברים שאני לוקח ממוש כמודל לחיקוי, את היסוד שהוא בנוי ממנו שזה משהו שהוא תמיד אומר לי, שהוא נשען על המוזיקה ולא על כל מה שמסביב, להשאר נאמן לאמת וזה דבר מדהים בעיניי. אני גם מאוד מושפע מדודו טסה ועמיר בניון, הם זמרים שאני שומע המון כבר מגיל קטן ויש לי הרבה השפעות גם מהמוזיקה הטורקית שעליה גדלתי".

עוד בנושא ריאלטי מוזיקלי
יוצאי ריאליטי הכישרונות הכי גדולים במדינה
לידור אלימלך
בעקבות גל ריאליטי הכישרונות בתקופה האחרונה החלטנו לסכם עבורכם מי הם עשרת יוצאי הריאליטי הכי טובים שיצאו עד היום

כשאני שומעת אותך שר אני שומעת גם רוק וגם מזרחית. אתה בעצם משלב בין שניהם?

"שאלה טובה, זה ממש מורכב כי אני באתי מהזמר המזרחי יותר, זה מה שידעתי מההתחלה, אבל עם הזמן שמתי לב לאט לאט שהקול שלי לא קשור לזה וגם השירים שכתבתי היו קצת שונים ובאו מעולם אחר ויצא שהכל התערבב, יצא סלט כזה, אני אוהב את זה".

הגעת לגמר וזה לא ממש מפתיע. מה לדעתך אנשים ראו בך שלא ראו במתמודדים אחרים?

"אני חושב קודם כל שהייתי ממש אמיתי, הייתי אותנטי וניסיתי לשדר את זה כל הזמן. אני לא יודע, ברוב התגובות שקיבלתי אמרו לי שהבאתי משהו שונה למסך, זה מה ששמעתי הכי הרבה, אני שמח שהצלחתי להביא את זה".

מי לדעתך יזכה בגמר?

"אין לי מושג, זה מאוד מורכב. לכל מתמודד יש את הקהל יעד שלו שהוא מדבר אליו, קהל שרוצה לראות אותו כזוכה, וזה כבר תלוי למי יש את הקהל יעד הכי גדול. אני גם לא עושה יותר מידי קמפיינים, אני לא פועל יותר מידי בקטע של הצבעות כי הנצחון לא כזה קורץ לי ברמה שאני יודע שאם אני מנצח זאת תהיה ההצלחה שלי, ממש לא, אני רואה נטו את הסוף, מתחילת התכנית הייתי טעון לסוף כדי להוציא את המוזיקה שלי".

"אני רואה נטו את הסוף - להוציא את המויזקה שלי" © טל גבעוני

איפה נראה אותך אחרי התכנית?

"קודם כל חוזר לשרת ומוציא שירים מקוריים כמובן".

יש לך בעצם חומרים משלך, אז מה שנשאר זה רק הופעה שלך לבד לא?

"אני בדיוק בתהליכים עכשיו שאני מגבש להקה, עובד על כל השירים שלי ומקליט המון, זו עבודה לא קלה, צריך לעשות את זה לאט ונכון, גם לא למהר ולהוציא סתם דברים, בגלל זה אני עכשיו עובד ממש קשה, אני מסיים שם ואני בא ישר לאולפן פה".

למי מהמתמודדים האחרים הכי התחברת?

"את האמת שלכולם, בגלל שאנחנו עוברים את כל החוויה הזאת ביחד יש לנו משהו משותף שהוא לא קטן, אנחנו מזדהיים בהרבה דברים ועוברים את זה ביחד, גם אם פתאום למישהו יורד המצב רוח אנחנו מרימים לו אותו יחד ותמיד נסתכל על הדברים הטובים, אנחנו בקשר ממש טוב".

לי בירן גם התחיל בתכנית שירה ועכשיו הוא גם כוכב נוער בנוסף למוזיקה. יש לך איזה חלומות לתחום המשחק, טלוויזיה, הנחיה?

"לא יודע, זה משהו שאני לא רואה עכשיו. כרגע אני רוצה להתמקד נטו במוזיקה אבל אני אומר שאי אפשר לדעת מה יהיה אף פעם, אם יהיה בא לי להופיע אחרת אז יכול להיות".

איפה נראה אותך עוד חמש שנים?

"אני לא יודע, אין לי מושג זה עוד הרבה זמן, אבל בעזרת ה' עובד על המוזיקה שלי, מקווה שלפחות עם 2 אלבומים בחוץ".

גמר דה וויס ישודר במוצאי שבת הקרובה, בשעה 21:00 ב"רשת".

 

גוף ההודעה

תגובות