שתי ציפורים במכה: ניצחה את הסרטן והוציאה סינגל. צילום: בר שקלים

שתי ציפורים במכה: ניצחה את הסרטן והוציאה סינגל

אופיר מרגוליס בת ה-16 ניצחה אחרי כעשרה חודשים את מחלת הסרטן וכעת מגשימה חלום ומוציאה סינגל חדש "לא לחשוב שנייה על ההווה" יחד עם הזמרת רוני שקלים

 

בגיל 14 חשה אופיר כי משהו אינו כשורה, ולאחר מכן אחרי בדיקת דם וביופסיה התגלתה הבשורה המרה כי שוכן בגופה סרטן מסוג הודג'קינס לימפומה. באותו רגע חייה התהפכו במאה שמונים מעלות, מרגוליס עברה תהליך קשה מבחינה נפשית ופיזית. היא עברה טיפולים שגרמו לה לכאבים קשים ולעיתים הרגישה כי לא תצליח לנצח. למרות כל הכאב מרגוליס כיום נקייה מסרטן ומספרת שאחד הדברים שחיזקו ונתנו לה תקווה הוא הכתיבה - כתיבת שירים, סיפורים ויומן אישי.    

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

העמותה משאלת הלב-Make A Wish הינה חלק מארגון בין לאומי המגשים משאלות לילדים בני 3 עד 18 ברחבי העולם. העמותה פועלת בישראל מאז 1996, והגשימה כבר אלפי משאלות וממשיכה עד היום להגשים חלומות לילדים החולים במחלה הארורה במטרה לתת להם ולבני המשפחה רגעי שמחה וכוח שיינטעו תקווה בליבם ויהיו לנקודת אור בתקופה הקשה בחייהם.

העמותה מגשימה את משאלת הלב של אופיר מרגוליס ומוציאה את הסינגל החדש שנכתב במו ידיה של אופיר /"לא לחשוב שנייה על ההווה", אותו מלחינה ומבצעת הזמרת המוכשרת רוני שקלים בעלת אלבום בכורה וקול צח ויפיפה, כשעל ההפקה אחראים תמיר קליסקי ואהרוניקו.השיר מרגש, הוא מדבר על כך שאין לדעת מתי החיים יעצרו. צריך לחיות את הרגע ולמלא את הזמן שלנו רק בדברים טובים; שלום, חיוכים וקבלת השונה.

לסיום... מקווים שאופיר תמשיך לכתוב בהשראת רגעים טובים ומשמחים יותר בחייה ותוציא עוד הרבה סנגלים שיושמעו ברחבי הארץ.

תגובות