לעולם לא יותר מדי: עידן יניב מרגש אותנו בסינגל חדש. צילום: רון קדמי

לעולם לא יותר מדי: עידן יניב מרגש אותנו בסינגל חדש

הזמר המוכשר, עידן יניב, חוזר אלינו בסינגל חדש בנוסף לתכנית הראליטי, "בוליווד", שמשודרת בימים אלו לאחר זמן רב שלא שמענו ממנו. מה דעתנו על הסינגל? פרטים בכתבה

 

עידן יניב, הזמר המוכשר שבימים אלו חוזר לחיינו בעקבות השתתפותו בתוכנית הראליטי לצופי "YES", "בוליווד", מוציא סינגל חדש ומרגש שלגמרי גורם לנו להתאהב בו מחדש. הסינגל נקרא "זה יותר מדי", אותו כתב והלחין לא אחר מאשר הזמר והיוצר, פבלו רוזנברג. זהו הסינגל הראשון של עידן בדרך לאלבום חדש שעליו הוא עובד בחודשים האחרונים עם המפיק והמעבד המוזיקאלי אורי אבני.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

עידן יניב מספר
חי בסרט הודי גרסת "בוליווד": הטור של עידן יניב
עידן יניב
תכנית הריאליטי החדשה, "בוליווד" מצליחה לגרום לכולנו להכנס לקצב הודי! אז החלטנו להכיר לכם קצת יותר מקרוב את המשתתפים בטורים מיוחדים ובלעדיים לפרוגי, והפעם: עידן יניב, שמספר: "כשהוצאתי את 'סרט הודי', לא חשבתי שאגיע להודו"

מאז שנכנס לחיינו כבש אותנו עידן פעם אחרי פעם, הוא הוציא אינסוף להיטים, ארבעה אלבומים מצליחים וזכה למאות אלפי השמעות, ועכשיו הוא חוזר באלבום אישי והכי אמיתי שיש, לאחר שעזב את ניהול כחולבן אמנים ועבר לניהול עצמאי. במקביל לעבודה על האלבום שבדרך הוא עולה עם מופע חדש ומושך ברחבי הארץ בנוסף לראליטי "בוליווד" בו הוא מככב בימים אלו.

הסינגל החדש, "זה יותר מדי", מתאר כמובן אהבה גדולה. מדובר בבלדה מרגשת עם מילים שמצליחות לגעת בלב, קולו הנעים של עידן מצליח לצמרר כרגיל והוא מוכיח לנו שלא משנה כמה זמן יעבור הוא תמיד ישאר אמן מעולה, אנחנו לגמרי התאהבנו בסינגל ולא יכולים לחכות לשמוע את שאר האלבום.

 

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

תגובות