כובש אותנו: פאר טסי באלבום חדש. צילום: עטיפת האלבום

כובש אותנו: פאר טסי באלבום חדש

לאחר אלבום ראשון מוצלח ביותר, פאר טסי, הזמר הכי מדהים שיש, מוציא את אלבומו השני "כוחה של אהבה" וכובש אותנו. מה חשבנו על האלבום? כל הפרטים בכתבה

הזמר הכובש, פאר טסי באלבום חדש ומיוחד "כוחה של האהבה" המדבר על אהבה, שמחה ואושר. זהו אלבומו השני, אלבומו הראשון "פאר טסי" זכה לביקורות מעולות והניב להיטים רבים כמו "דפיקות הלב", "תחזרי" ועוד שירים רבים. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

האלבום נפתח עם השיר "בואי ניפגש" המדבר על ניסיון לתקן את האהבה הישנה ולהחזיר הכל לקדמותו. השיר רגוע, עדין ופותח את האלבום בצורה מדהימה. מיד אחריו מגיע הלהיט הענק של פאר, "דרך השלום" השיר יצא לפני חודש והספיק לכבוש את ראשי המצעדים הכי נחשבים ולהגיע ליותר ממליון צפיות ביוטיוב. השיר קליל וקצבי, הוא מדבר על החום של תל אביב ועל תלונותיה של הבחורה על החום. השיר קליט וכבר מהשמיע הראשונה שלו מתמכרים אליו ומזמזמים אותו.

ממכר!
 

השיר השלישי האלבום הוא "לבד לבד לבד", הוא קצבי קליל וקליט. השיר מדבר על הלבד של אחרי מערכת יחסים, על כך שהוא מצטער שהוא איבד אותה ולא התייחס לכך שכל השנים היא הייתה שם בשבילו. מיד אחריו מגיע השיר "בזמן אחר" הוא רגוע וממשיך את קו האלבום, המנגינה שלו מיוחדת ומוסיפה לשיר המון. השיר החמישי באלבום הוא שיר הנושא של האלבום - "כוחה של האהבה" הוא מדבר על הכוח שבאהבה, שבלעדיה אי אפשר לחיות, על כך שהיא משנה סידרי עולם ולכולם יש אותה. השיר קליט וקליל וכיף להאזין לו. 

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

השיר השישי באלבום הוא "טוב לי בלעדייך" נפתח בצלילים מעט אלקטרונים, המנגינה שלו משלבת צלילי תופים דבר הנותן קצב לשיר, הוא מדבר על כך שטוב לו ללא אותה בחורה, על כך שהוא לא הרגיש חי איתה. השיר הבא באלבום הוא "השמחה שהייתה" הוא שיר רגוע שממשיך את הקו הכללי של האבום. הוא מדבר על השמחה שהייתה לו כשהוא היה עם בת זוגתו, על האהבה הטהורה שהייתה בניהם ועל כך שהיא אינה קיימת כבר. 

קצבי וקליל!
 

השיר השמיני הוא "בחור פשוט", הוא קצבי וקליל המדבר על כך שהוא בחור פשוט שרק רוצה לאהוב בחורה, אך לא להיות שפוט שלה. מיד אחריו מגיע השיר "רוקד עם הכאב" שהיה הסינגל הראשון מתוך אלבום זה ויצא כבר לפני חצי שנה. השיר הוא בלדה מרגשת במיוחד שגורמת לכולם להתאהב בפאר ולרצות שמוע את השיר שוב ושוב. 

מרגש!
 

השיר העשירי הוא "סלחי לי אמא" המדבר על ילדותו של פאר, הוא מבקש סליחה מאמו שהוא לא תמיד היה בשבילה ושלפעמים הוא פגע בה. מיד אחריו מגיע השיר "בדרך אל העיר" הקצבי והקליל שממשיך את קו האלבום. השיר הבא הוא "הקרח והאש" הנפתח לצלילי מנגינה נעימה, המדבר על העייפות של האנשים ועל כך שפאר לא רוצה להישאר לבד. השיר הבא הוא "מלכה" הממשיך את הקו של האלבום, הוא קליל וקצבי. השיר מדבר על הדברים שעושים טוב לחברתו, ועל כך שהיא קרה ולא נותנת שיתקרבו אליה. 

מבקש סליחה מאמו...
 

השיר הארבעה עשר הוא הסינגל המצליח "דינה דינה" הקליל והקצבי שזכה לביקורות מעולות, הוא שמח וייחודי. מיד אחריו מגיע השיר האחרון באלבום / "אל תהיי עצובה" הנכתב על שמשון צור ז"ל חבר שהיה חבר מועצה ברחובות וחבר טוב של משפחת טסי. השיר הוא בלדה רגועה ועדינה המדברת על כך שפאר לא רוצה שאמו תהיה עצובה, ועל כך שלא ניתן לשנות סדרי עולם. 

משמח!
 

האלבום מרגש, משמח, קליל וכייפי, אין ספק שפאר ממשיך ליצור מוזיקה איכותית ומיוחדת שגורמת לנו להתאהב בו יותר ויותר. ציון בסולם פרוגי: 10\9. ב-31 בינואר יערך מופע השקה חגיגי לאלבום בהיכל התרבות בתל אביב.

 
תגיות
תגובות