יודע להתמודד עם הביקורות: איזי בסינגל מהאלבום החדש!. צילום: רפי דלויה

יודע להתמודד עם הביקורות: איזי בסינגל מהאלבום החדש!

איזי, הראפר המוכשר שלא מפסיק להפתיע אותנו, ממשיך לעשות את זה ומוציא שיר חדש שמספר על הביקורות שמקבל כל הזמן. מה דעתנו על השיר ומתי האלבום החדש יגיע לידיים שלנו? הכנסו

 

והנה זה קורה שוב! הראפר המצליח שכובש אותנו בכל פעם מחדש, איזי, בשיר חדש הנקרא "מרוב הביקורות" שיקח חלק באלבום שני שעליו עובד בימים אלו. איזי ללא ספק נחשב לאחד המוזיקאים הפופלאריים בימינו, כל שיר ושיר שמוציא הופך ללהיט בטוח ובכל פעם מצליח להפתיע אותנו עם משהו חדש ושונה שלא שמענו לפני.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לפני שהתפרסם השיר, איזי ביקש ממעריציו בדף הפייסבוק הרשמי שלו לתת לסטטוס הנוכחי שלו 1,500 לייקים והשיר המדובר יתפרסם היום ואם לאחר שעה דבר זה לא יקרה, לפי דבריו: "השיר הזה נגנז, וג'וזף (מפיקו המוזיקלי) לא יקבל שקל על ההפקה". האם זה היה דרך לבדוק את ערנות ואהבת המעריצים או שזה היה טריק שיווקי גאוני? הבחירה שלכם, אבל על מה שאי אפשר להתווכח עליו – זה קרה, ולאחר חצי שעה השיר התפרסם.

בניגוד לשירים אחרים שאיזי מספר על ההייטרים ("השונאים") שלו, בשיר הזה הוא "קוטל" אותם אחד-אחד עם חרוזים מכאן ועד הודעה חדשה ומזכיר את העובדות שהיום הופכות לחשובות יותר ויותר: הוא כבר לא מקשיב להייטרים, אין מה להתווכח על הטעם של המוזיקה, הוא כותב את השירים שלו לבד ועוד, זה בשילוב הקטע האלקטרוני בסוף השיר רק מוסיף עוד יותר ויוצר שילוב מנצח.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

לאחר שפרסם את הפרטים הראשונים על האלבום החדש הנקרא "לא לילדים", שיוצא בסוף דצמבר – אמר שקרא לו כך כי רוב השירים עומדים להיות רציניים וקשוחים משירי המסיבות שמוכרים לכולנו ושאנחנו צריכים לצפות לשירים הללו. לפי השיר הראשון ששוחרר כבר עכשיו אנחנו יודעים ובטוחים – האלבום החדש לא יהיה פחות מצליח מהאלבום השני, וכמובן שתהיה הצלחה ענקית בקרב המעריצים.

 
תגיות
תגובות