"זה מאוד מחזק אותי כי החיים שלי הם באמת פאזל": מגיאור. צילום: זיו שדה

"זה מאוד מחזק אותי כי החיים שלי הם באמת פאזל": מגיאור

מגיאור, הזמרת המוכשרת שמככבת לנו בימים אלו על מסך הטלוויזיה בתכנית "פושרז", מוציאה סינגל שני חדש הנקרא "פאזל", מתוך אלבומה שעתיד לצאת. פרטים נוספים בכתבה

הסינגל החדש
 

הזמרת הצעירה, מגיאור, המוכרת לנו בעיקר בעקבות השתתפותה בתכנית הראליטי "פושרז" שמשודרת בימים אלו ב/"HOT בידור ישראלי", מוציאה סינגל שני חדש הנקרא "פאזל" מתוך אלבום הבכורה שלה עליו היא עובדת במרץ בימים אלו, אחרי שהוכתרה כאן בפרוגי לאחת מהמבטיחות של השנה החדשה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

"פושרז" היא סדרה על צעירים שחולמים להצליח בעולם הבידור ועל הוריהם שעושים הכל כדי להגשים להם את החלום, ובדרך מגלים שבאמצעות הילדים הם מגשימים גם את עצמם, כך גם מגיאור עם אמה. מגיאור היא זמרת יוצאת להקה צבאית שסיימה את השירות הצבאי שיצאה לנסות ולכבוש את עולם הבידור הישראלי. אמא שלה, מרינט, שעצרה את הקריירה לאחר נישואיה, היא המנהלת האישית שלה – ומעורבת בכל פרט בקריירה שלה.

לאחר סינגל הבכורה של מגיאור הנקרא "סיבוב ראשון" שזכה להצלחה ולהשמעות רבות, היא מוציאה כעת את הסינגל השני שלה הנקרא "פאזל" שנכתב על ידי גל שריג והולחן על ידי חן הררי. מדובר בשירים עם מילים מחזקות ואופטימיות מאוד שעוזרות להתגבר על קשיים, בשילוב עם קולה העוצמתי של מגיאור והלחן הקצבי אנחנו מקבלים שיר שמוכיח שמגיאור כאן כדי להשאר.

השקת הסדרה! כתבת: חן גל | צילום: שניר סיגאוי | עריכה: עדן לוי
 

היי מגיאור, תספרי לנו קצת על הסינגל החדש שלך.

"לסינגל החדש קוראים 'פאזל', מי שכתב אותו זה גל שריג ומי שהלחין זה חן הררי, הם שני אנשים מאוד מוכשרים שעבדתי איתם גם בסינגל הראשון שלי והחלטנו לשתף פעולה גם הפעם. הסינגל הוא שיר פופ אך לא מאוד קצבי, זה שיר פופ שנותן טון אחר ממגיאור, משהו יותר בוגר, שומעים יותר את הקול שלי וזאת רק ההתחלה. זה שיר שמספר על בחורה, אישה, נערה, שעוברים עליה כל מיני דברים שמחשלים כמו אהבה, אכזבה, בגידה וכדומה. השיר אומר שלא משנה באיזה מקום אתה נמצא, אתה תמיד תצליח להתגבר על מחשולים ותנסה בכול מיני דרכים למלא את החסר, זה שיר שאני מאוד מתחברת אליו ולמילים שלו". 

באיזה אופן את אישית מתחברת למילים?

"תראי, יש לי כל מיני תקופות שעוברות עליי, בכלל כל התהליך הזה של לעבוד על אלבום מאוד מאוד לא פשוט, זה מצריך המון כוחות נפשיים ומצריך התמדה מטורפת. אני חייה את הפרויקט הזה וזה חלום שלי מאז שאני ילדה קטנה, אני מתחברת למילים מהמקום הזה שלפעמים דברים לא תמיד הולכים כמו שאני רוצה, לפעמים הדרך לא כזאת קלה ופשוטה. אני לוקחת את זה למקום של התגברות ואופטימיות והמילים האלו מאוד מחזקות אותי. מצד אחד אני יכולה להגיד שאני כן מצליחה וכן יש לי המון השמעות ברדיו והמון הופעות ומצד שני זאת תעשייה שהיא לא קלה בכלל וצריך להתמיד, אני נהנת מהדרך בסך הכל".

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

מה המסר שבאת להעביר בשיר?

"המסר הוא אופטימיות, להיות אופטימי ולהסתכל תמיד על חצי הכוס המלאה. השיר נותן לי מקום של אופטימיות, זה מאוד מחזק אותי כי החיים שלי הם באמת פאזל, החיים מאוד דינמים ומשתנים, יום אחד אתה פה יום אחד אתה שם. השבוע סבא שלי נפטר בפתאומיות, כשהודיעו לי את זה אמרתי לעצמי שאנחנו מגעים למצבים שאתה לא יודע לאן החיים יובילו אותך וחשוב להיות תמיד אופטימיים ולהאמין, וזה מה שחשוב לי להעביר בסינגל החדש".

מה אנחנו הולכים לשמוע ממך בהמשך?

"כרגע אני עובדת על אלבום בכורה, אני יכולה לספר לך שהסינגל השלישי שלי הולך להיות בלדה, זאת תהיה בלדה מאוד מרגשת עם קצת פופ, אני מאוד רוצה להביא דברים חדשים שאין אותם היום במוזיקה, אני יוצרת לעצמי סגנון משלי שלא דומה לאף אחד והוא ייחודי לי, בהמשך יהיו הפתעות מעניינות ואנחנו כבר עובדים על זה".

 
תגובות