בחירת העורכים: ביונסה וג'סטין טימברלייק הם זמרי השנה!. צילום (מימין): טמבלר, ירון ברנר

בחירת העורכים: ביונסה וג'סטין טימברלייק הם זמרי השנה!

גם במוזיקה שנת 2014 הייתה שנה מאוד מפתיעה ומגוונת, ובין עשרות הזמרים המוכשרים שבלטו השנה אנחנו בחרנו את ביונסה וטימברלייק לזמר וזמרת השנה, אז מה הם עשו במהלכה? הכנסו

אז לצד בחירות פרוגי בנבחרי השנה, גם אנחנו בפרוגי ובצוות הכתבים החלטנו לבחור את זמר וזמרת השנה שלנו, והנה הם, ביונסה וג'סטין טימברלייק.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

זמר השנה של פרוגי - ג'סטין טימברלייק

את תואר "זמר השנה העולמי" שלנו קטף לא אחר מאשר הזמר ואליל הבנות הגדול מכולם - ג'סטין טימברלייק, על הדרך הוא הצליח לגבור על אד שירן, דרייק, ג'סטין ביבר, ג'יי זי ופארל וויליאמס וכך בחרנו: טימברלייק הוא זמר השנה.

 

את שנת 2014 הוא התחיל כשכבר יש מאחריו סיבוב הופעות מצליח במיוחד לאור שני האלבומים החדשים שלו, "The 20\20 Experience" ו-"Part 2 of 2" של האלבום, שהכיל למעלה מעשרה טראקים חדשים לגמרי שנוספו לאלבום החדש שלו, וכל זה אחרי כמעט עשור(!) של שקט תעשייתי, בו הוא התמקד בעיקר בטלויזיה, קולנוע ובבילויים עם האישה ג'סיקה ביל. 

את החצי השני של 2014 הוא התחיל בהופעה מדהימה וגדולה בפארק הירקון, שבתל אביב, והזכיר לכולנו למה בתעשיית המוזיקה הבינלאומית תמיד יהיה לו מקום, בין אם זה בהופעות או במוזיקה אותה הוא יוצר - הוא אחד האמנים הגדולים של התקופה שלנו וללא ספק השאיר חותם ענק בישראל, אחרי קיץ לא קל שהיה לנו.

 

זמרת השנה של פרוגי - ביונסה

את תואר "זמרת השנה העולמית", לוקחת לא אחרת מאשר ביונסה נואלס, שהצליחה לגבור על לא אחרות מסיה, טיילור סוויפט, דמי לובאטו, מיילי סיירוס וניקי מינאג', ואנחנו בחרנו בה בתור זו שהכי הגיע לה את התואר.

 

את שנת 2014 היא התחילה בפיצוץ אחד גדול: אלבום חמישי במספר, הפתעה מוחלטת וגימיק של קליפ לכל שיר. אחרי שאנחנו והאינטרנט כולנו עיכלנו את האלבום, ביונסה המשיכה בדרכה והעבירה אותנו שנה ארוכה ומהולה בהמון חומרים טובים וממכרים, שאנחנו בטוחים שנזכור גם לעוד המון זמן. 

עם הסינגלים "Partition", "Drunk In Love", "XO" ו/"Pretty Hurts" שהצליחו לכבוש אותנו ולהזכיר לנו למה מדובר באחת הזמרות הגדולות ביותר של השנים האחרונות, ובכלל, שהיו בפופ וב/R&B אי פעם. את המשך השנה שלה היא עברה עם קצת שמועות גירושין שקריות(?) מהבעל, לצד סיבוב ההופעות החדש אתו, שהתחיל בארצות הברית ונגמר בפריז, בצרפת, עם הופעה מרגשת ומצוינת של ניקי מינאג' לרמיקס של השתיים, "Flawless", שגם כמובן - הייתה בהפתעה.

את החלק האחרון של השנה, היא סגרה לנו בגרסאת הפלטינום של אלבומה החמישי, ביונסה, כשהוציאה מחדש ארבעה רמיקסים (כששניים מהם כבר שמענו), שני שירים חדשים ועשרה קליפים מסיבוב ההופעות, של שירים מאלבומיה האחרונים. 

 
 
תגובות