ביי ביי 2014: קבלו את ששת אלבומי השנה שלכם. צילום: צילום מסך מהפייסבוק

ביי ביי 2014: קבלו את ששת אלבומי השנה שלכם

בשנת 2014 יצאו אלבומים רבים של מיטב האומנים. אילו אלבומים זכו לתואר הנחשק "אלבום השנה של פרוגי"? אספנו את ששת האלבומים הכי שווים שכל מי שמסיים את 2014 חייב להכיר!

במהלך שנת 2014 יצאו אלבומים רבים של מיטב האמנים הגדולים בתעשייה. אספנו את ששת האלבומים הכי שווים שיצאו השנה!

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

In the Lonely Hour - סאם סמית'

שבוע לפני שהוציא סאם סמית' את אלבום הבכורה שלו הוא הודיעה בפעם הראשונה לתקשורת על היותו הומו ושהוא רצה לצאת מהארון בפני כל העולם לפני שישמעו את האלבום כדי שיבינו על מה השירים מדברים, אותי אישית זה סיקרן ולכן כבר כשיצא את האלבום קינתי אותו.

 >>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

מסתבר שאני לא הייתי הבן אדם היחידי בעולם שהיה מסוקרן כי האלבום הזה הפך להיות בין האלבומים הנמכרים ביותר של שנת 2014 ואלבום הבכורה הנמכר ביותר אי פעם של זמר בריטי, מתוך האלבום תוכלו לזהות מספר להיטים ענקיים כמו "Money on My Mind", "Stay with Me", "I'm Not the Only One" ו-"Like I Can" שיצא לאחרונה בתור סינגל. הקול המיוחד והעצמתי של סאם בא לידי ביטוי במשך כל שיר ושיר באלבום ולגמרי אין ספק שהאלבום הזה הוא אחד מהאלבומים שעשו לנו את השנה.

מדהים!
 

X - אד שירן

"X" לאחרונה זכה לתואר האלבום הנמכר ביותר בבריטניה בשנה האחרונה ובין האלבומים הכי נמכרים בשנה האחרונה בכל העולם, וכמובן גם בישראל. הצעיר הג'ינג'י המוכר גם כאד שירן הפך בשנה הזאת לאחד מהזמרים הכי מצליחים בעולם בעזרת האלבום המעולה שלפי דעתי הוא אפילו האלבום הטוב ביותר של השנה, אלבום שמשלב פופ עם טיפת ראפ, קול מיוחד ומרגש עם מילים מדהימות שאת כולם כתב הוא בעצמו.

     • קבלו 15 עובדות שלא ידעתם על אד

באלבום הזה תוכלו למצוא בין כל השירים המדהימים גם כמה שירים שהפכו ללהיטים בכל העולם כמו "Sing" ביחד עם פארל וויליאמס, "Don't" ו"Thinking Out Loud".

מושלם!
 

1989 - טיילור סוויפט

כשאחת מהזמרות הכי מצליחות בכל העולם, טיילור סוויפט פרסמה את תאריך היציאה של אלבומה החדש "1989" כבר מאות אלפי מעריצים ומעריצות מהרו לקנות את האלבום באייטיונס, מה שגרם לאלבום להפוך לאלבום הנמכר ביותר בפרי-אורדר באייטיונס לשנת 2014.

     • קבלו 15 עובדות שלא ידעתם על טיילור

אם אלבומיה הקודמים הצליחו להפוך אותה לזמרת הקאנטרי המצליחה ביותר אז "1989" הצליח להעביר את טיילור לעולם הפופ בצורה רשמית בעזרת 15 שירי פופ מעולים עם קולה המדהים והמיוחד. אמנם יש כאלו שיאמרו שהם מעדיפים את טיילור כזמרת קאנטרי אבל רוב האנשים חושבים בדיוק כמוני, שהאלבום החדש של טיילור הוא אחד מאלבומי הפופ הטובים ביותר בשנה האחרונה.

אמנם נכנסו אל האלבום כמה שירים שגרמו לנו לחשוב שטיילור איבדה את זה ("Welcome to New York") אבל להיטים אחרים מתוך האלבום הוכיחו את טיילור כלא פחות ממלכת פופ, כמו למשל "Blank Space" ו/"Shake It Off".

מושלמת!
 להו

Beyoncé - ביונסה

אז מה כבר לא אמרו על האלבום של ביונסה? לפני כשנה, הוא יצא בהפתעה מוחלטת ועורר סערה תקשורתית גדולה שאף זמרת לא יצרה בשנים האחרונות, והצליחה לגרום לכולנו לרוץ לקנות, לשמוע ולהחיות את האלבום הזה. חלק מהסינגלים של האלבום הם "Drunk In Love" עם הבעל, ג'יי זי, "XO" בהפקתו המעולה של ראין טדר, "Pretty Hurts" שמבקר את תעשיית האופנה והיופי ו/"Partition" שמראה לנו את הצד המיני והסקסי של ביונסה, כאישה נשואה.

     • קבלו 15 עובדות שלא ידעתם על ביונסה

במהלך החלק האחרון של השנה, יצא גם חידוש הפלטינום של האלבום שהכיל בין היתר את הרמיקס המעולה והמטריף לשיר "Flawless" עם לא אחרת מאשר ניקי מינאג', לצד שירים חדשים כמו "7/11", "Ring Off" ולצד רמיקסים לשירים מהאלבום, "Drunk In Love", עם קניה וסט, "Blow" עם פארל וויליאמס ו-"Standing on The Sun".

 

1000 Forms Of Fear - סיה

את סיה אין אחד שלא הכיר בשנים האחרונות, אחרי שהפכה לאט לאט מכותבת שירים אנונימית שאחראית בין היתר על להיטים כמו "Diamonds" של ריהאנה, "Pretty Hurts" של ביונסה ודברים כמו "Wild Ones" ו-"Titanium" עם פלו-רידה ודיוויד גואטה (בהתאמה), היא חזרה אלינו עם אלבומה האישי והשישי "1000 Forms of Fear".

     • קבלו 15 עובדות שלא ידעתם על סיה

האלבום כולל בתוכו את אחד מהשירים שכבשו את כולנו השנה, "Chandelier", לצד עוד שירים חזקים כמו "Eye Of The Needle", ו-"Elastic Heart" שהיה גם חלק מפסקול משחקי הרעב הקודם, והצליח לרגש את כולנו בצורה מעולה. 

 

Hozier - הוזייר

את הוזייר אף אחד לא הכיר באמת עד אמצע השנה האחרונה, ואז הוא הצליח ללהגיע לכל בית ולכל תחנת רדיו ברחבי העולם, עם השיר המחאתי שלו על היחס להומוסקסואלים ברוסיה, "Take Me To Chruch", שהוא גם הרצועה הראשונה מתוך אלבומו הראשון ונושא שמו, "Hozier", שיצא במהלך הקיץ האחרון.

הוזייר האירי הצליח להביא את הבלוז וה-R&B שהיו מזוהים בעיקר עם זמרים בשנות החמישים ישירות חזרה לתוך התקופה שלנו, עם הקול המחוספס והמנוסה שהצליח להטעות את כולנו שמדובר בזמר בן לפחות 40, כשהוא בעצם בכלל בן 24, והאלבום שלו מעביר כולו את אותה התחושה - בלוז מיושן וטוב שאפשר להאזין לו בכל מקום והוא מצליח לעשות לך טוב על הנשמה.

 
 
תגובות