הולך איתנו: דוד דריי מרגש אותנו בסינגל שני חדש. צילום: תום מרשק

הולך איתנו: דוד דריי מרגש אותנו בסינגל שני חדש

יוצא העונה הראשונה של התכנית "הכוכב הבא", דוד דריי, מוציא סינגל מצמרר ומרגש הנקרא "את הולכת", אותו הוא מקדיש לזכר ההרוגים בפיגוע האחרון שאירע בפריז, מה חשבנו עליו?

 

דוד דריי, הזמר המוכשר שנכנס לחיינו דרך תוכנית הריאלטי המצליחה, "הכוכב הבא", מוציא סיגנל שני חדש, לאחר הסינגל הראשון והמצליח שהוציא, "מה? תגידי לי מה?", שהשאיר אותנו עם טעם לעוד. שני הסינגלים האלו ייכנסו לאלבום הבכורה עליו עובד בדריי בימים האלה. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

בימים אלו דריי משרת בצה"ל ומשלב בין השירות לעבודה המוזיקלית שלו ולגמרי מצליח לעשות זאת. לעומת השיר הקדום שהיה בסגנון מזרחי, הפעם מדובר בבלדה מרגשת אותה הוא מקדיש לזכר ההרוגים עקב פיגוע הטרור האחרון שהיה בפריז, כיהודי שנולד וגדל בצרפת. גם הפעם דריי שילב בין שתי השפות - עברית וצרפתית וללא ספק הוציא להיט גדול.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

השיר, "את הולכת", הוא בלדה מצמררת המדברת על מצב של עזיבה החוזר כל פעם מחדש, כנראה עזיבה של בת הזוג המשאירה חלל חסר שצריך למלא. החיבור בין שתי השפות הופך את השיר למרגש הרבה יותר וגורם לנו להתחבר יותר לשיר. המנגינה מצליחה להשתלב עם קולו מדהים והמרגש של דוד, עם המילים הנוגעות והמרגשות של לא אחר מאשר לורן ד-פז והעיבוד מוזיקאלי של חן מצגר-אדר. ללא ספק השיר הזה הולך להישאר לנו הראש להרבה מאוד זמן ויצליח לרגש אותנו כל פעם מחדש.

 
תגובות