כשמוש בן ארי פוגש את אביב גפן: ביקורת מופע.

כשמוש בן ארי פוגש את אביב גפן: ביקורת מופע

מוש בן ארי אירח את אביב גפן להופעה חד פעמית בהאנגר 11 במסגרת פסטיבל גולדסטאר זאפה סאונדסיסטם, אנחנו היינו שם, מה חשבנו על ההופעה?

אם לא יצא לכם להכיר את מוש בן ארי, מדובר באחד הזמרים המובילים בסצינת המוזיקה הישראלית בשנים האחרונות, שאחראי על להיטים רבים כגון: "את", "איך שלא" ו"אנצל". בשנת 1997 הקים מוש יחד עם עוד שישה חברים את ההרכב "שבע" ובשנת 2001 הוא פרץ לראשונה בקריירת סולו.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מאז, הוציא מוש כבר שמונה אלבומים, מהם גם אלבומי זהב ואלבומים כפולים, ואלבום בדרך שהולך לצאת בקרוב וכבר הספקנו להכיר מתוכו את הסינגל הראשון, "רסיסים".  

אלינה רבינוביץ'
 

במסגרת פסטיבל גולדסטאר זאפה סאונדסיסטם שמתקיים בימים האחרונים ומארח אמנים שונים כגון שלומי שבן, הדג נחש, אבהרם טל, שלום חנוך, רנד בנד ועוד, הופיע מוש בן ארי ואירח את חברו לפאנל של דה וויס, אביב גפן. מוש בן ארי עלה לבמה יחד עם להקת הליווי הקבועה: ארתור קרסונבייב (חצוצרה), עופר אנקורי (סקסופון וכלי נשיפה), ברק רונן (תופים), אייל מזיג (בס), שחר קצ'קה (כלי הקשה), תומר בן-ארי, (אחיו של מוש, קלידים) קרן טננבאום (כינור ושירה) ופילוני (גיטרה, הפקה ועיבודים), מוזיקאי ומפיק ישראלי שפרץ אל התעשייה בלהקה שבק ס. כל חברי הלהקה רקדו ונהנו על הבמה, ומכך ניתן היה לראות כמה התשוקה למוזיקה בוערת בתוכם.

© אלינה רבינוביץ'
© אלינה רבינוביץ'

להקת הליווי היוותה חלק משמעותי מהמופע ותרמה ליצירת האווירה והגוון המקורי והייחודי על הבמה, אויירת רגאיי ישראלי ששולבה עם מוזיקת רוק קלאסית. על הבמה זכינו לראות כלים שונים ומיוחדים כגון גוני (נבל אפריקאי שנוצר על ידי הנגן עצמו, שחר קצ'קה), ג'מבה (תוף אפריקאי), קונגס (תוף דרבוקה), טאבלה (תוף הודי), שקרה ועוד. בין שאר הכלים שליוו את המופע היו גם גיטרות, גיטרות בס, אורגן, תופים, סקסופון, חצוצרה, חליל וכינור. המגוון הרב של הכלים הוסיף והעניק מימד נוסף להופעה המיוחדת. המופע היה מופע צהריים לקראת השבת, ולאחר שבמהלך ההופעה מוש ירד מן הבמה וחזר לאחר מספר דקות - הוא ביצע את "שיר למעלות", לכבוד השבת.

אלינה רבינוביץ'
 

במהלך ההופעה, התווסף מיקרופון לבמה - דבר שרמז לכולנו על בואו של האורח המיוחד, אביב גפן. השניים נפגשו על במת תוכנית הריאלטי המצליחה, דה וויס, אליה הצטרף מוש בן ארי בעונה האחרונה והחליף את חברי להקת משינה. השניים נשאו דיאלוג קצר ביניהם על הבמה: "אני מרגיש שאנחנו כמו חברים מהצבא שנפגשים אחרי הרבה זמן", אמר מוש לאביב, שאמר לו בתגובה ובשעשוע: "כן, חברים טובים, רק בלי צבא", וגרם לכולנו לגחך.

אביב החל לשיר את הדואט האהוב עם אריק איינשטיין, "יומן מסע", ואת חלקו של איינשטיין החליף בן ארי. לאחר מכן, שרו השניים את השיר "האם להיות בך מאוהב", ולסיום את שירו של מוש בן ארי: "מסע ומתן", ואביב אף ציין שזה השיר האהוב עליו של מוש.

© ולריה פטרוב
אלינה רבינוביץ'
 

בין האורחים בהופעה ראינו את קטלין רייטר, זוכת העונה הראשונה של דה וויס ואת אוהד ריין, אחד מהמתמודדים המובילים של אביב גפן בעונה האחרונה של דה וויס וחברו הטוב של מוש - שבאו לפרגן. בין המפרגנים פגשנו גם את בנו של מוש, ניתן בן ארי, עליו נכתב השיר "ניתן", מתוך האלבום "עד אליי".

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

לעומת אמנים רבים שמשאירים את המעריצים מאוכזבים, ולא מספקים את הסחורה לה כולם מחכים - מוש בן ארי נמנה בין אילו שכן. כולם יצאו מן ההופעה עם חיוך על הפנים ודיברו על כמה הם נהנו במופע. לאחר סיום המופע, מוש וחברי הלהקה אפילו הקדישו זמן למעריצים, הצטלמו ודיברו איתם בסמוך ליציאה האחרונית.  אנחנו מאחלים למוש בהצלחה עם האלבום החדש, נתראה בהופעה הבאה!

תגובות