סוחף אותנו: נתן גושן בסינגל חדש. צילום: אורית פניני

סוחף אותנו: נתן גושן בסינגל חדש

תקופה ארוכה מאוד חיכינו לשירים חדשים מצד אחד הזמרים הכי מרגשים שפעילים היום, נתן גושן, ועכשיו הוא חוזר אלינו עם סינגל חדש, בדרך לאלבום חדש ומסקרן

 

אחד הזמרים שאנחנו הכי אוהבים לשמוע, נתן גושן, חוזר לחיינו, לאחר שנה בה היה עסוק בפיתוח אלבומו החדש, עם סינגל חדש, "סערה", שללא ספק מצדיק את ההפסקה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

עד לפני ארבע שנים, גושן היה סתם עוד בחור אנונימי, אבל מאז ועד היום הוא הספיק לכבוש כבר כל מצעד בארץ, לשבור שיאי צפיות ביוטיוב והכי חשוב - להיכנס ללב של כולנו. ועכשיו, עם סינגל חדש מתוך האלבום הוא מוכיח שגם לאחר תקופה אפשר להישאר בעניינים.

החומר האחרון שראה אור מצדו של גושן היה הדואט המרגש עם האחד והיחיד עברי לידר בשיר "הייתי כאן", ומאז אנחנו חיכינו בציפייה לדברים חדשים. השיר החדש, "סערה", נכתב והולחן על ידיו, השיר מתעסק במצב של איזו סערה בחיים וחוסר סדר והרצון שהכל יסתדר ויהיה טוב. המנגינה השקטה והנעימה מצליחה להשתלב עם הקול הצלול והרך של נתן שללא ספק עושים לנו ממש נעים וטוב באוזן. הדבר הבא שרק נשאר זה לשמוע את שאר האלבום ולראות את גושן יוצא בסיבוב הופעות. ובנתיים לנו נשאר רק להיות מסוקרנים ולחכות שזה ייקרה.

תגובות