התקבלתם: הזמרים שהיינו רוצים שיהיו שופטי ריאליטי. צילום: לידור אלימלך, מאיה אבישר, לידור אלימלך

התקבלתם: הזמרים שהיינו רוצים שיהיו שופטי ריאליטי

כיום יש לא מעט תכניות ראליטי של שירה עם מתמודדים שונים ומגוונים וכך גם השופטים, במיוחד בגלל זה החלטנו לקבץ את הזמרים שהיינו רוצים שיהיו שופטים בתוכניות כאלו

בימים אלו, יש לא מעט תוכניות ראליטי של שירה עם מתמודדים שונים ומגוונים וכך גם השופטים, ואנחנו בפרוגי החלטנו לקבץ את הזמרים שלדעתנו מתאימים להיות שופטים בתוכניות כאלו, הרשימה המלאה.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

רוני דלומי

הנסיכה של המוזיקה הישראלית שכובשת אותנו בכל פעם מחדש עם הקול המיוחד שלה והחיוך הכובש. את דלומי הכרנו כמובן בעקבות זכייתה בתכנית הריאליטי "כוכב נולד" וזו תהיה סגירת מעגל מאוד סמלית. דלומי הוציאה עד היום שני אלבומים מוצלחים ואף שיחקה בשתי סדרות טלוויזיה פופולאריות, "גאליס" ו"אופוריה". דלומי גם חשפה בפנינו את יכולות השיפוט המרשימות באודישנים "לפרויקט הלהקה 2", שם הראתה רגישות רבה כלפי המתמודדים. אנחנו חושבים שהיא יכולה להיות שופטת מדהימה ורגישה וניתן למתמודדים ללמוד רבות ממנה.

 

רן דנקר

רן התחיל את הקרירה שלו כשחקן מצליח ואליל בנות בתכנית "השיר שלנו", "דני הוליווד" ועוד, ששם הראה לנו את יכולות השירה המרשימות שלו. עם הזמן הבין דנקר שגם לשיר זו אופציה לא רעה עבורו והחל את קריירת השירה שלו. רן החל את הקריירה המוזיקלית שלו כאשר שיתף פעולה עם היוצר המוכשר עילי בוטנר, וכל שיר ושיר הפך ללהיט מסחרר שעד היום מידי פעם אנו מזמזמים אותם. אנחנו חושבים שדנקר יכול להיות שופט טוב ולתת למתמודדים את הכלים שלהם לעולם הגדול של הכוכבות בין עם זה למשחק ובין עם למוזיקה.

 

עידן רייכל

עידן רייכל הוא ללא ספק אחד האמנים והיוצרים הבולטים בארץ. רייכל אמן ממדרגה ראשונה, הוא לא רק שר, אלא גם כותב ומלחין את שיריו, ויוצר פרויקטיים מיוחדים. עידן רייכל משלב מוזיקה מעולמות שונים השירים שלו מפעם לפעם גורמים לנו לחשוב ולהתרגש. רייכל מעולם לא שפט בתוכנית ראליטי כזו או אחרת אך אנחנו דווקא חושבים שאם ישפוט בתוכניות ראליטי יוכל לתת למתמודדים את האמת שלו ולתת להם ליצור כמו שהוא עצמו עושה.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<<

 

נינט טייב

אז, דיברנו על רן דנקר ואיך אפשר רן בלי נינט? האמא הטרייה, שילדה ממש לפני שבועיים ללא ספק מתאימה יותר מכל אחד אחר לשפוט בתכנית שירה שכזו. נינט כזכור, התגלתה בתוכנית הראליטי "כוכב נולד" וזכתה בתואר הכוכבת הנולדת הראשונה בארץ לפני כ-12 שנים. הזמרת הצעירה שריגשה מדינה שלמה עם הביצוע "ים של דמעות" והפתיעה אותנו פעמים רבות בשנים האחרונות, כולל שינוי הסגנון המוזיקלי שלה לרוק ממשיכה להפתיע אותנו וזה מה שאנחנו אוהבים בה כל כך. אנחנו בטוחים שנינט תהיה שופטת מעולה ושהתפקיד מתאים לה בול!

 

איזי

הראפר הכי מצליח והורס שקיים היום בסצנה, איזי, מתאים לדעתנו לתפקיד שופט מוזיקלי כמו כפפה ליד. איזי פרץ לתודעה הישראלית דרך היוטיוב לפני כמה שנים ומאז מסרב לצאת מחיינו, וטוב שכך. אנחנו כבר ראינו כמה אמנים מצליחים שנכנסו לחיינו דרך היוטיוב, אבל אנחנו דווקא חושבים שאם אחד כמו איזי ישפוט בראליטי, רבים מהז'אנר יוכלו להיות בטוחים בעצמם מספיק כדי ללכת להבחן ולהראות לנו מה הם מסוגלים.

 

נתן גושן

המאורס הטרי, הלא הוא נתן גושן המלחין, היוצר והזמר הכי מדהים ומרגש שיש! כל שיר ושיר שלו הופך בשנייה ללהיט שכובש את כולנו ומציף אותנו ברגשות. נתן נכנס אל חיינו בדרך קצת שונה מן הרגיל, הוא התחיל את דרכו ככותב ומלחין, גושן הלחין שני שירים לרוני דלומי באלבומה הראשון וללירן דנינו בשיר "עדיין ריק", כשנה לאחר מכן יצא גושן עם אלבום משלו האלבום זכה להצלחה רבה. לדעתנו גושן יהיה שופט מוצלח ויראה למתמודדים את האמת בשירים ממש כמו בשלו.

 

מארינה מקסימיליאן בלומין

גם מארינה מקסימיליאן בלומין, הזמרת המוכשרת, נכנסה אל חיינו בתוכנית הראליטי "כוכב נולד" שם זכתה במקום השני. מקסימיליאן היא ללא ספק פרפורמרית מדהימה שיודעת איך מגישים שיר כנדרש ובצורה הכי טובה שאפשר, היא יכולה לעזור רבות למתמודדים בראליטי ולהעלות אותם הכי גבוה שרק אפשר ובגלל זה אנחנו חושבים שהיא תצליח בזה ותהפוך כל מתמודד לכוכב.

 

לי בירן

הרבה לפני שלי בירן הכובש הפך לאליל נוער וכוכב סדרות טלוויזיה הוא היה זמר. לי השתתף בתוכנית הראליטי כוכב נולד וכך בעצם נכנס אל חיינו, מהרגע בו הוא פרץ לתודעה, היה לו מאוד קשה לצאת ממנה. לי הוציא אלבום אחד ומספר סינגלים בנוסף וכיום עובד על הרכב חדש בשם "Band Animal" יחד עם חברו גיל לנדאו. לי שיחק בסדרות טלוויזיה רבות, דבר שהופך אותו לא רק לזמר מוכשר אלא גם לשחקן מוכשר לא פחות. לי יכול להיות שופט עם אמת מסוימת שהולכת איתו לאורך כל הדרך, את שיריו הוא כותב לבד, דבר שמייחד את המוזיקה שלו.

 

לירן דנינו

באותה עונה של "כוכב נולד" בה זכתה רוני דלומי, היה גם אחד בשם לירן דנינו, זוכרים? לירן הצליח לכבוש ולהקסים את כולם (ובעיקר את כולן), עם שיריו וקולו המרגש שגורם לצמרמורות. את רוב שיריו כתב והלחין בעצמו מדברים שחווה, מה שהופך את שיריו לאמיתיים ונוגעים בלב. לירן יכול להיות השופט הכי צעיר, תוסס, מרגש ויכול להביא את האש הזאת שצריך שיהיה לכל מתמודד על הבמה וזאת הסיבה שהתפקיד מתאים לדנינו.

 
 
תגובות