רמי קליינשטיין בהופעה אינטימית במיוחד. צילום: שלומי פינטו

רמי קליינשטיין בהופעה אינטימית במיוחד

ביום האהבה שהתקיים ביום שבת האחרון, רמי קליינשטיין הצטרף לכל האמנים שחגגו את יום האהבה בהופעות סוחפות ומרגשות, במועדון ה"ברלה" בלהבות חביבה

 

זוגות וחברים רבים פינו את הערב הכי רומנטי במשך השנה בכדי לצפות בזמר וביוצר רמי קלינשטיין, וכמובן שהוא העניק להם מופע מהנה. רמי, שהוציא 12 אלבומים, ידוע בעיקר בכתיבת חומר מקורי לעצמו ובעבר לריטה שהייתה אשתו, והשתתף כשופט בעונה הראשונה של דה וויס ישראל.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את תחילת הערב הנפלא פתחו נגינתו של רמי על הפסנתר ואסף רות שליווה את רמי לאורך כל המופע על 12 כלים, ביניהם; מערכת תופים, חצוצרה, כלי הקשה למיניהם והכי בולט - הקסילופון. הקסילופון העניק פן מיוחד ולא רגיל למופע. כל השירים במשך המופע אלו הן יצירות שרמי הלחין. שיר הפתיחה של הערב היה "תפוחים ותמרים". שיר יפייפה שקלינשטיין שר במלוא הרגש ומילא את החלל באווירה קסומה.

 

 

במהלך הערב רמי מנסה מדי פעם להצחיק את הקהל, ורוב הזמן הולך לו לא רע. השיר הבא שבוצע על ידי רמי הוא "חיכתה לו בלילות" , ובשלב זה אני מרגישה סוג של אירוניה שבערב יום אהבה אנחנו מאזינים לשירים על אהבה לא ממומשת או שברון לב. למרות הכל הקהל מחויך ונלהב.

אמנם רמי ציין תחילה כי רק חלק משירי הערב יהיו שירי אהבה, אך זה היה לא צפוי לשמוע את השיר "עוד לא תמו כל פלאייך". את השיר הלחין רמי ללהקת פיקוד הצפון בגיל 21. שיר ישן העוסק באהבה כלפי ארצנו הקטנטונת. הקהל המבוגר התחבר ישירות, הקהל הצעיר תחילה היה מבולבל, אך בהמשך הצטרך לשירה. מה שראוי לשבח זה שלמרות שרוב המופע רמי ישב וניגן על הפסנתר הוא עדין זז, קיפץ וריקד עד כמה שאפשר, קם מדי פעם ובקיצור הרבה אנרגיה התפרצה מהבמה. רמי הוא בהחלט איש שנולד להיות על במה- חי וכריזמטי. בהמשך גם האזנו לביצועים של "על הגשר הישן", "אקורד פתיחה יחיד" וכמובן אחד משירי שנת 2014 הבולטים ביותר - "מתנות קטנות". לשיר הזה כל אחד ואחד בקהל ידע את המילים בעל פה ויחד עם רמי שרנו כמקהלה מלווה.

 

אחד השירים היפים של הערב הוא "בוא" שהוא שיר הנושא של הסרט יוסי וג'אגר, ולו שלושה ביצועים מוכרים. עברי לידר, ריטה וכמובן של רמי. בהמשך האזנו גם לשיר "עניין של זמן" שהוא בין האהובים על הקהל, "אין כמוה" והשיר הידוע "עטוף ברחמים" עם עיבוד טראנס מיוחד. אחד השירים הבולטים בערב היה "אנשים טובים", שיר שרמי הוציא לפני כחודש. השיר נגע בלבבות האנשים בקהל שמצאו את עצמם נפעמים ומחובקים. המופע מסתיים בשיר "אש" ובנקודה הזו אני מגיעה למסקנה שמבלי לשים לב במשך כל הופע רמי והקהל היה בסוג של זוגיות, רמי נתן המון אהבה לקהל והקהל החזיר לו בחזרה.

תגובות