פסטיגי, פסטיגה: מצעד שירי הפסטיגל הטובים ביותר. צילום: אלון אלבכרי

פסטיגי, פסטיגה: מצעד שירי הפסטיגל הטובים ביותר

אחרי שטירוף הפסטיגל נגמר והשירים עוד בתוך ראשנו, עשינו לכם קצת סדר בראש ובחרנו עבורכם את שירי הפסטיגל שהיו יכולים להצליח גם מחוץ לעולם הפסטיגל, מוכנים?

תקופת הפסטיגל נגמרה, אבל השירים נשארים בתודעה. עשינו לכם קצת סדר בראש ובחרנו עבורכם את שירי הפסטיגל המוצלחים ביותר בהיסטוריית הפסטיגלים!

עוד במדור במוזיקה של פרוגי:

רן דנקר - "איש הברק"   

השחקן והזמר רן דנקר השתתף בפסטיגל 2005, "פסטיגל גיבורי העל" שם שר את השיר איש הברק השיר זכה לאהדה ואהבה רבה, כאשר עד היום אנו זוכרים את מילות השיר, שיצא לפני כעשור. אז למה שלא יצליח גם כסינגל אולי אפילו לרן עצמו? רן, מה אתה חושב?

מתאים גם כסינגל!
 

מארינה מקסימילין בלומין - "א.ה.ב.ה"

את הפסטיגל הראשון שלה עשתה מארינה לפני כשנה בדיוק, ב"X פסטיגל". לשיר ששרה קראו "א.ה.ב.ה", השיר מרגש מאוד והמילים נכנסו לראשנו במהרה. השיר יכול להיכנס למצעדי ההשמעות במהרה כמו שיריה האחרים של הזמרת המוכשרת.

שיר מדהים!
 

לי בירן - "ילד עם חלום"                                      

הזמר וכוכב הנוער לי בירן השתתף בפסטיגל 2010 "לילה מטורף בפסטיגל", שם כיכב לראשונה על במת הפסטיגל. לי כתב והלחין את השיר. זה שיר שניתן להתחבר אליו בקלות. הוא סוחף, מרגש, אמיתי ולכן יכול להצליח כמו שיריו האחרים של הזמר המוכשר.

סוחף!
 

יהודה לוי - "מי שבא לך"       

בשנת 2012 בפסטיגל "Game On" שר יהודה לוי את השיר "מי שבא לך". שיר בעל עוצמות רבות ועם הרבה דברים שאפשר ללמוד ממנו, ולא רק כשיר פסטיגל. השיר כתוב עם מילים משמעותיות, לחן ממכר ויש לו כל מה שצריך בסינגל. אנחנו אהבנו, ואתם?

ממכר!
 

עידן יניב - "אמא"

הזמר המדהים עידן יניב השתתף בפסטיגל 2008 "תפוס ת'פסטיגל". הזמר המרגש גם הפעם ריגש אותנו בשיר על אמא, כשם השיר. שירים על אמא תמיד עובדים ותמיד כובשים את לב הקהל, אז אולי גם פה זה יכול לעבוד?

מדהים!
 

אליאנה תדהר ותובל שפיר - "הילדים של העתיד"

כוכבי גאליס והכוכבים הכי גדולים שיש כיום, תובל שפיר ואליאנה תדהר הופיעו יחד בפעם הראשונה על במת הפסטיגל לפני כארבע שנים ושרו ביחד את הדואט "הילדים של העתיד" בפסטיגל "Game On" השיר זכה במקום הראשון, לאהדת קהל המעריצים של השניים. אנחנו ממליצים לצמד "תובליאנה" להוציא אותו כסינגל.

הצמד הכי המבוקש בביצה!
 

אסף הרץ - "עכשיו או לעולם לא"

הרבה לפני ששיחק את איתן בסדרה "שכונה" כיכב אסף הרץ על במת "SPY פסטיגל" שם שר את השיר "עכשיו או לעולם לא". גם שיר זה זכה להצלחה רבה, והרץ הראה לכולנו את כישרון השירה החבוי בתוכו. אנחנו חושבים שזה הזמן של הרץ להוציא אותו כסינגל?

עכשיו או לעולם לא
 

מירי מסיקה - "סודות"   

הזמרת המצליחה, מירי מסיקה הופיעה גם היא בפסטיגל בשנת 2007, "פסטיגל על הזמן", עם השיר "סודות". במקרה של שיר זה אין בכלל ספק שמקומו הוא ישר לתוך אחד מאלבומיה המצליחים של הזמרת.

שיר מצליח
 

רוני דלומי - "הביטו בעיניי"      

זוכת כוכב נולד, הזמרת והשחקנית רוני דלומי השתתפה השנה בפסטיגל השני שלה, שם הופיעה עם השיר "הביטו בעיניי". שיר אמיתי וכנה עם לחן טוב ומילים מדהימות שנכנסות ללב וגם לראש. דלומי מביאה את קולה המדהים והמרגש, ואין ספק שהשיר מתאים גם הוא להיות חלק מאלבומה הבא של הזמרת המצליחה.

כנה ואמיתי
 

אמיר פיי גוטמן - "אל תוותר"

את אמיר פיי גוטמן הכרנו בלהקת הבנים המצליחה "היי פייב" וגם הוא השתתף במספר פסטיגלים והשיר אף זכה במקום הראשון בתחרות הפסטיגל המתקיימת בכל שנה, כותב שירים עד היום. גם את "הילדים של העתיד" הוא כתב לצד עוד שירים רבים. השיר קצבי עם מילים אמיתיות שאפשר ללמוד מהן רבות.

אחד השירים המוכרים ביותר מתוך המופעים
 

הראל סקעת - "לעוף"

מיד לאחר זכייתו במקום השני בכוכב נולד 2 הופיע סקעת בפסטיגל 2005 "לא יאומן כי יסופר" שם שר את השיר "לעוף", עד היום אנו שרים אותו, ואין ספק שזה אחד השירים הזכורים לנו ביותר מהפסטיגלים השונים. הראל, אולי תכניס אותו לאחד האלבומים שלך?

עד היום שומעים אותו!
 
תגובות