לכבוד יום האהבה: קבלו את חמשת הדואטים הישראלים. צילום: ענת מוסברג

לכבוד יום האהבה: קבלו את חמשת הדואטים הישראלים

לכבוד יום האהבה שמתקרב אלינו בצעדי ענק, הבאנו לכם את חמשת הדואטים הכי אוהבים ויפים של המוזיקה הישראלית לאורך השנים, מוכנים למצעד?

"נשימה" - אסתי גינזבורג וחן אהרוני

הדוגמנית והאמא הטרייה הוציאה בדואט משותף ומרגש במיוחד עם חן אהרוני את השיר "נשימה" לפני כמעט חמש שנים. גינזבורג, שהראתה את כישרון השירה היוצא דופן שלה בדואט לגמרי מושלם עם הזמר המרגש חן אהרוני. שיר המדבר על מערכת יחסים בין בני זוג ועל הקשר ביניהם, על הטוב והפחות טוב, על איך מתכננים את הקשר. השיר זכה להצלחה עצומה ועד היום אנו זוכרים אותו.

 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

"הכאב הזה" - נינט טייב ועברי לידר

שני הזמרים המוכשרים בשירה המרגש של הזמרת עופרה חזה ז"ל. טייב ולידר ביצעו קאבר לשיר המפורסם "הכאב הזה". גם שיר זה מדבר על אהבה, קשר בין בני זוג, משבר והקושי בלנהל מערכת יחסים. בשיר יש מעט עצב אך גם לא מעט אופטימיות. זה שיר המדבר על אהבה, ובביצועם של השניים אשר באים משני עולמות השונים זה מזה זה יוצר באופן מדהים דואט מרגש.

 
© גרפיקה: אבי ששון

"כל אחד יכול" - רוני דלומי ופבלו רוזנברג

הזמרת הצעירה רוני דלומי, זוכת כוכב נולד, בדואט יוצא דופן עם הזמר המצליח פבלו רוזנבלום, כאשר את השיר כתב והלחין רוזנברג. החיבור בין קולותיהם של שנים הוא מדהים ופשוט מתאים במדויק זה לזו ונראה כאילו משלימים זה את זו.

 

"עד הסוף" - אייל גולן ושרית חדד

שני הזמרים הכי מצליחים במוזיקה הים תיכונית יצאו במופע חדש, "פעם בחיים", מופע אשר זכה להצלחה רבה של השניים והעלו אותו מספר פעמים. כחלק מהמופע הוציאו השניים את הדואט "עד הסוף" אותו כתבה והלחינה רינת בר, השיר זכה להצלחה רבה ומצליח בהחלט לרגש את כולנו.

>>> הצטרפו עכשיו לפייסבוק של פרוגי! <<< 

 

"כל מה שיש לי" - נתן גושן ואפרת גוש

נתן גושן, הזמר המרגש במפגש חד פעמי עם אפרת גוש. השניים, אשר שונים רבות זה מזה החליטו לשיר יחד את שירו של גושן "כל מה שיש לי". קולותיהם השונים של השניים התחברו בשיר זה וכך שינו קצת את הביצוע המקורי של גושן לבד. אין ספק שזה אחד השינויים ושיתופי הפעולה היותר מעניינים שנראו כאן. השילוב בין השניים היה טוב, מעניין והשאיר לנו טעם של עוד.

 
תגובות