מפתיע אותנו: חן אהרוני בסינגל חדש!. צילום: יניר סלע

מפתיע אותנו: חן אהרוני בסינגל חדש!

אחרי תקופה יחסית ארוכה שלא שמענו ממנו, חן אהרוני חוזר ובגדול. הזמר מוציא סינגל ראשון מאלבום שלישי, "זרים" ובפעם הראשונה בקריירה – כתב והלחין את השיר בעצמו והתוצאה מפתיעה לטובה

 

חן אהרוני, שהגיע למקום ה-4 בעונה החמישית של תכנית הריאלטי "כוכב נולד", חוזר עם סינגל חדש, "זרים". הסינגל הוא ראשון מתוך אלבום שלישי אשר עתיד לצאת בתחילת השנה הבאה ומגיע אלינו אחרי תקופה שלא שמענו מאהרוני שבה ניסה את מזלו מעבר לים.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לאחר כוכב נולד, אהרוני לא נח על זרי הדפנה והמשיך לעבוד במרץ. הוא הוציא כבר שני אלבומים אשר הגיעו לפסגת המצעדים. אלבומיו הקודמים אופיינו בסגנון פופ ייחודי והביאו לנו להיטים רבים. האלבום הבכורה שלו כלל להיטים כמו "ברחוב" ו"נשימה" אשר בו ביצע אהרוני דואט עם הדוגמנית אסתי גינזוברג.. האלבום השני "נוסע רחוק" כלל גם הוא להיטים רבים וביניהם השיר הנושא את שם האלבום "נוסע רחוק" ו"מאמי". אהרוני אף ניסה את מזלו בלונדון ושחרר שם מספר שירים באנגלית אשר זכו להצלחה.

בסינגל החדש והמצויין, מנסה אהרוני לראשונה בחייו לכתוב ולהלחין בעצמו ומצליח להפתיע לטובה. בשיר החשוף מספר אהרוני סיפור אהבה שמצליח לרגש. בשיר הזה, חוזר אהרוני לשתף פעולה בהפקה המוזיקלית עם ניצן קייקוב אשר הפיק מוזיקלית את אלבומו הראשון והשילוב שלהם יחד עושה רק טוב!

תגובות