"זה רגע שחלמתי עליו": פאר טסי כובש את קיסריה . צילום: אביחי גרפי

"זה רגע שחלמתי עליו": פאר טסי כובש את קיסריה

הזמר המוכשר, פאר טסי כבש אתמול בערב את האמפיתיאטרון בקיסריה בהופעה מרגשת ומשמחת במיוחד, מה חשבנו על ההופעה ומה קרה שם?

אתמול בערב, יום חמישי, אלפים נהרו לאמפיתאטרון בקסריה כדי לצפות בהופעתו של הזמר המדהים, פאר טסי. המקום המהמם שכולו עתיקות נתן אווירה מיוחדת וקסומה להופעה. בפעם הראשונה בחייו, פאר טסי כובש את קסריה בהופעה מושקעת ומרהיבה. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

ההופעה התחילה עם שירו האהוב "בואי ניפגש" לקול תרועות הקהל שמיד הצטרף לפאר ושר יחד איתו. מיד לאחר השיר הזה פאר שר שיר מאלבומו הראשון "תחזרי" השיר הרגוע כבש את לבבות הקהל שרקד לצלילו. מיד לאחר הפתיחה המוצלחת הזו פאר פנה אל הקהל וסיפר כי "זה רגע שחלמתי עליו" הוא קרא לאחיו לבמה ונתן לו לצעוק "ערב טוב קסריה" 

השיר שפתח את ההופעה!
 

פאר הודה להוריו ומשפחתו על התמיכה ושר את "סלחי לי אמא" השיר הנוגע והמרגש במיוחד. משם הוא המשיך עם עוד שיר מאלבומו הראשון "כמו שיכור" השיר מקפיץ ומשמח במיוחד. הקהל לא נשאר אדיש לשיר ורקד לצלילו. בשיר יש שורה "בלילות חיפשתי רק אותך" אך בזמן ההופעה פאר שר "בלילות חיפשתי רק את טל", טל היא ארוסתו של פאר וחברתו מזה 10 שנים. 

"בלילות חיפשתי רק את טל"
 

משיר מקפיץ אחד הוא עבר לשיר מקפיץ אחר - "לבד לבד לבד" השיר הוא אחד מהלהיטים שכיכבו באלבומו האחרון, יחד עם פאר עלו לבמה מספר רקדנים שרקדו לצלילי השיר. את ההופעה הוא המשיך עם השיר המרגש "בלי לומר שלום".

 

פאר המשיך עם השירים המרגשים מאלבומו החדש "הקרח והאש", "בחור פשוט", "בדרך אל העיר" ו"מלכה" שכבשו את הקהל ששר יחד עם פאר. ההופעה המשיכה עם שירו המצמרר "רוקד עם הכאב" שגם הוא מתוך אלבומו החדש של פאר. 

 

אחרי השיר הזה הוקרנו פרודיות רבות לשירו המפורסם ביותר - "דרך השלום", לאחר הקרנתם עלתה לבמה נגנית נבל ופצחה בסולו נבל מדהים אליו פאר הצטרף בגרסה האקוסטית של "דרך השלום" וכמובן שהקהל קפץ משמחה לצלילי השיר והצטרף לפאר בשירה.

אחת הפרודיות המוכרות
 

מיד לאחר הביצוע המרגש של פאר, עלתה לבמה המנהלת שלו שרית שהזמינה את נציג יוטיוב ישראל ונציג מובייל 1 שהעניקו לפאר מגן יהלום על השיר הישראלי עם למעלה מ-20 מליון צפיות ביוטיוב. 

© אביחי גרפי

לאחר שקיבל פאר את מגן היהלום והודה לכלום עליו העזרה והתמיכה הוא שר את להיטו "בזמן אחר" ולאחר מכן את שיר הנושא של אלבומו השני - "כוחה של אהבה" את השיר הוא הקדיש לבת זוגתו טל. לאחר מכן פאר המשיך עם אחר הלהיטים היותר מוכרים שלו, השיר "דפיקות הלב" מתוך אלבומו הראשון. הקהל הנרגש רקד ושר יחד עם פאר והאווירה הייתה מדהימה!

 

ההופעה המשיכה עם השיר המרגש "אל תהיי עצובה" ולאחר מכן עם השיר הכי מקפיץ ומשמח שלו - "דינה דינה" בו הקהל קפץ, רקד ושר יחד עם פאר. הוא המשיך עם "הכל יכול" שהקפיץ את הקהל. 

© אביחי גרפי

בהמשך פאר שר את שירו המוכר והאהוב מתוך אלבומו הראשון "בחלומות שלי". הוא המשיך עם להיטו החדש, "משקה יקר" שהוא גם הסינגל הראשון לקראת אלבומו השלישי. הקהל שידע את כל מילות השיר הצטרף לפאר בשירה. 

 

את המופע פאר סיים עם להיטו הענק שהגיע ללמעלה מ-20 מיליון צפיות ביוטיוב, "דרך השלום" והפעם בגרסה הרגילה, עם קצב מטורף! אכן ניתן להגיד שפאר טסי כבש את קסריה במופע מרגש, מהנה ומקפיץ. 

 

לסיכום: אין ספק שההופעה הייתה מרגשת וכובשת! ציון בסולם פרוגי: ★★★★★

תגיות
תגובות