"רצינו להיות": עידן עמדי משיק אלבום שלישי. צילום: אביב לוסקי

"רצינו להיות": עידן עמדי משיק אלבום שלישי

אמש השיק הזמר הצעיר עידן עמדי את אלבומו השלישי במופע מיוחד באמפי וואהל בתל אביב, איך הייתה ההופעה?

לאחר שהוציא שני אלבומים השיק הזמר עידן עמדי אלבום שלישי שטוב לא פחות מאלבומיו הקודמים. את האלבום השיק באמפי וואהל תל אביב במופע מיוחד, שונה וגדול במיוחד.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את המופע פתח עמדי עם השיר "מנסים" מתוך האלבום החדש ולאט לאט בנה עמדי מופע עם מיטב שיריו מכל האלבומים. לפני רוב השירים דיבר עמדי על החיים שאחרי "כוכב נולד" תהליך כתיבת האלבום, ומספר מה עומד מאחורי השיר, מה שנותן לקהל נקודת מבט נוספת גם מצידו של עמדי וגם מצידנו, הקהל.

 

עמדי המשיך עם השירים "בזמן האחרון", "דברים יפים לראות", "אלייך". לפני השיר "ישראל" דיבר עמדי על המדינה, הפוליטיקה ביחד עם מנגינה של גיטרה חשמלית שניגן בעצמו. לאחר מכן הוא שר את "רץ אל האור", "המכתב האחרון" ו"קרוב" שכבשו את הקהל ששר יחד איתו את השירים. 

© אביב לוסקי

בשיר נוסף מתוך האלבום, "מכתב מהודו" נשמעו קולות סאונד מיוחדים שהשתלבו באופן יוצא דופן עם צלילי הגיטרה וקולו של הזמר. קולות הסאונד הוקלטו בהודו וכללו רעש של אנשים ומכוניות. בשלב זה של המופע הקהל עמד על הרגליים והגיע לקדמת הבמה, עמדי שהרגיש שייך לקהל ירד גם הוא מספר פעמיים אל הקהל וגרם תחושה של חיבור בין הקהל לבינו.

 

בהמשך שר עמדי את "גם וגם", "קול זיכרון ישן" ו"תעמולה" תוך כדי שזורק לקהל מדבקות ופליירים עם המילה "ת-ע-מו-לה". עידן המשיך עם השירים "תשליך" ו"כאב של לוחמים" כאשר ירד מהבמה ונתן לאחת הבחורות שבקהל לשיר עימו את השיר. בנוסף עלה עמדי לבמה בדואט מיוחד עם אחיו הבכור ושרו יחד דואט מתוך האלבום החדש, "יהי ריבון עולם" הדואט היה מרגש ומיוחד, את המופע סיים עמדי עם השיר "נגמר" ולאחר תודות רבות לאנשי ההפקה ולקהל ירד עמדי מהבמה.

 

עמדי ללא ספק השאיר אותנו עם טעם של עוד, הוא העלה על הציפיות ונתן הופעה מדהימה, מרגשת ומהנה, הקהל נהנה והתרגש משיריו ומילותיו של הזמר, עמדי הוא ללא ספק אחד הזמרים היותר מיוחדים שיש לנו כאן! המופע היה בנוי בצורה מדהימה להפליא ונתן לנו את ההזדמנות לשמוע את מגוון להיטיו תוך זמן קצר, האוויריה הייתה מרעננת במיוחד ואחנו יצאנו עם רצון להאזין עוד לשיריו.

תגיות
תגובות