"זיכרון ישן": מאיה בוסקילה חוזרת לרגש אותנו. צילום: שי קדם

"זיכרון ישן": מאיה בוסקילה חוזרת לרגש אותנו

מזה למעלה מעשור שמאיה בוסקילה מתפקדת כאחת הזמרות המצליחות בחיינו אך בשנים האחרונות קצת נעלמה. היום היא חוזרת עם סינגל שני מאלבום חדש, "זיכרון ישן" אותו כתב והלחין לא אחר מאשר – משה פרץ. האזינו

 

אחרי שכמעט נעלמה מחיינו, מאיה בוסקילה חוזרת עם סינגל נוסף מתוך אלבומה הרביעי המתקרב. אחרי שכבשה את המאזינים עם הסינגל הראשון מהאלבום החדש, "מגדל", משחררת היום בוסקילה את הסינגל השני מתוכו – "זיכרון ישן".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

מאז פרצה לחיינו לפני למעלה מעשור הספיקה בוסקילה לשחרר כשלושה אלבומים מצליחים אשר הגיעו להישגים מרשימים וכללו להיטים רבים כמו "נשמתי" ו-"סיפור מכור". בנוסף הספיקה בוסקילה לככב בסרט הקולנוע "ימים של אהבה" ואף להשתתף בעונת ה-VIP הראשונה של "האח הגדול"ולככב בעונה השנייה של "חי בLALA לנד" בה זכתה במקום הראשון. חוזה ההקלטות בו זכתה ב"חי בLALA לנד" לא יצא ממש לפועל שכן בוסקילה לא פיתחה קריירה מעבר לים.

היום כאמור משחררת בוסקילה את הסינגל השני מתוך אלבומה הרביעי והציפייה היתה שווה. את השיר כתב והלחין הזמר המדהים משה פרץ, יעקב למאי הפיק אותו מוזיקלית והתוצאה מצויינת ומעוררת חשק לשמוע את האלבום המלא שייצא בקרוב.

                                                                                                                   

תגובות