"השילוב בין הקולות של נתן ואקרמן כובש": טור שבועי. מאיה באומל-בירגר

"השילוב בין הקולות של נתן ואקרמן כובש": טור שבועי

אורן טוב, כתבת מוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז איזה סינגלים הכי אהבנו השבוע?

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

אחי נתן ונועם אקרמן - שיגעון

את אחי נתן סביר להניח שכולנו זוכרים מהריאלטי "האח הגדול", ואם שמעתם את השם נועם אקרמן אז מצבכם ממש טוב. נועם ארקמן היא אחת הזמרות והיוצרות שהפכה להיות כוכבת ברשת. היא משתפת פעולה עם אחי נתן שהיום עובד על אלבום שצפוי לצאת בקרוב ועל מופע חדש שצפוי לצאת בחודשים הקרובים.

השבוע, השניים הוציאו סינגל חדש שנקרא "שיגעון", הדואט הוא שיר קיצבי ונעים עם מנגינה של גיטרות וצלילים מיוחדים שמשתלבים עם הקול הממכר והמפנט של אקרמן ובמיוחד משתלבים עם חיבור הקולות המדהים שנוצר בין ארקמן לנתן. 

 

מיכאל אשש - הקיץ בא

מיכאל אשש - אתם הולכים לשמוע את השם הזה הרבה בזמן הקרוב! מדובר באחד מכוכבי המוזיקה הים תיכונית העתידית. כראה שעד היום יצא לכם לשמוע את השם הזה, אבל גם אם לא אל תרגישו רע, כי מעכשיו הוא פה בשביל להישאר.

מיכאל אשש הוציא השבוע סינגל חדש "הקיץ בא", אחרי שלא מזמן הוציא את השיר "החוף הדרומי" שעליו הוא קיבל תגובות טובות ובעיקר זכה להמון צפיות. הסינגל החדש הוא שיר ים תיכוני, מקפיץ, שמח ובעיקר מלווה במון סילסולים שלא היו מביישים אף זמר בתעשיית המוזיקה הים תיכונית. 

 

מושיק עפייה - מחבק את החיים

אחרי שמושיק עפייה ממש לא מזמן חזר לכותרות בעקבות זכיותו בריאלטי "האח הגדול VIP" הוא מראה לנו שהוא לא מתכוון לנוח ונכנס בעבודה בכל הכוח. 

השבוע הוא הוציא סיגנל חדש, שהוא הסינגל הראשון מתוך האלבום החדש שצפוי לצאת בתקופה הקרובה. הסיגנל נקרא "מחבק את החיים", שיר שהולך לכבוש את הרדיו ובעיקר להיכנס לראש של כולנו. מדובר בשיר שמשלב מוזיקה מקפיצה ושמחה עם נגיעות ערבית ומצליח ליצור להיט חדש לרזומה הלהיטים הענק של עפייה.

 

ברק ויס - בחוץ הכל ורוד

ברק ויס הוא זמר, מוזיקאי ופסנתרן איכותי שהביא לנו את הדואט עם ג'וזי כץ "נמס בזמן". בימים אלו ממש הוא עובד על אלבום בכורה, עבודה קשה וממושכת שבקרוב הולכת להראות אור. 

השבוע הוא הוציא סינגל חדש מאלבום הבכורה, הסינגל נראה "בחוץ הכל ורוד", שיר שמציג את הניגודים בין מה שאנחנו חווים ומרגישים באמת לבין מה שאנחנו מציגים החוצה לסובבים אותנו. השיר עם מנגינה טובה וכיפית ואנחנו כבר מחכים לשמוע את שאר האלבום. 

 

ארקדי דוכין - בננות

ארקדי דוכין, אחד מהמוזיקאים הנחשבים בתעשייה עובד בימים אלו על אלבום חדש. אלבום מסקרן שהולך להפתיע את כולנו. באלבום מתארחים אמנים רבים בנייהם - נינט, אביתר בנאי, מוניקה סקס ועוד רבים נוספים.

בנתיים דוכין מוציא את סינגל הבכורה מהאלבום החדש שנקרא "בננות", שיר רוק שמתאר את הריקנות שהעולם שלנו הולך אלייה ובעצם מעביר ביקורת על החברה שלנו, שמתעסקת בכל תחום הגאדג'טים והאינטרנט. 

 

 

תגובות