שומרת עלינו: רוני דלומי בסינגל חדש וכובש. צילום: רפי דלויה

שומרת עלינו: רוני דלומי בסינגל חדש וכובש

הזמרת רוני דלומי משחררת היום סינגל שני מתוך אלבומה השלישי הקרב ובא, "לשמור עליי". הוא מגיע אחרי הצלחת הסינגל הקודם מאלבום זה – "איש של לילה". האם הוא עמד בציפיות?

רוני דלומי אשר זכתה עונה ה-7 של "כוכב נולד" ומאחוריה כבר מגוון רחב של להיטים משחררת היום את הסינגל השני מתוך אלבומה השלישי – "לשמור עליי". את השיר כתבה דלומי בעצמה והלחינה יחד עם אביב קורן והתוצאה לא מאכזבת.

 

 

מאז זכייתה ב"כוכב נולד" הספיקה דלומי להוציא שני אלבומים שהגיעו למעמד זהב וכללו להיטים רבים, ביניהם "תן", "קצת אחרת, "תחזיקו" ו-"סתם שני אנשים". בנוסף, הוכתרה דלומי כבר ארבע פעמים ברציפות בתואר "זמרת השנה" בטקס נבחרי הילדים. מעבר לעבודתה כזמרת, מפתחת דלומי גם קריירת משחק מרשימה - היא שיחקה בסדרת הדרמה "אופוריה" וכמובן בסדרת הנוער המצליחה, "גאליס" ואף הספיקה לדבב בסרטי קולנוע. בתיאטרון השתתפה דלומי במחזמר המצליח "צלילי המוזיקה" אשר רץ על הבמות ברחבי הארץ מספר שנים. בימים אלו מצטלמת דלומי לעונה השלישית של "בית ספר למוסיקה" בתור שופטת לצד קרן פלס, יהורם גאון ושרית חדד.

כאמור, היום משחררת דלומי את הסינגל אותו כתבה והלחינה יחד עם אביב קורן. הסינגל בעל מילים קליטות וקצב מעולה וזהו ללא ספק אחד מהשירים הטובים שדלומי הוציאה במהלך הקריירה שלה. לשיר זה היו ציפיות רבות שכן הסינגל הקודם שהוציאה מתוך האלבום החדש, "איש של לילה", זכה להצלחה מדהימה ואכן "לשמור עליי" עומד במבחן בהצלחה רבה. כעת נותר רק לצפות לאלבום שייצא בקרוב ובקצב הזה מסתמן כאלבום הטוב ביותר של דלומי עד כה, יהיה מעניין.

עוד במדור מוזיקה של פרוגי:

 

תגיות
תגובות