"פסטיבל מושלם המשלב הופעות וכיף": סאמר לאב 2015. צילום: שוקה כהן

"פסטיבל מושלם המשלב הופעות וכיף": סאמר לאב 2015

ביקרנו באירוע החם של השנה, "קוקה קולה סאמר לאב" וחווינו את החוויה בדיוק כמו כולם. איך הייתה החוויה? ממה הכי נהנינו? ובאיזה מתחמים הכי כדאי לכם לבקר?

יצאנו לאירוע הלוהט של השנה, "קוקה קולה סאמר לאב" כדי לספר לכם אילו מתחמים הכי שווים שם, ממה הכי נהננו ולאן כדאי לכם ללכת שם.

עוד באתר 

הופעות ומסיבות

אין ספק שאחד הדברים היותר שווים באירוע הזה הוא ההופעות והמסיבות שיש. איך שהתחיל האירוע הייתה מסיבת חוף מדהימה שכללה את כל הלהיטים הכי מושמעים היום. בנוסף לכך לכבוד פתיחת האירוע הופיעו במחזור הראשון בלבד להקת "קפה שחור חזק" במופע צהריים סוחף שפתח את הפסטיבל בצורה הכי טובה שיש. אילק ואורי המדהימים הקפיצו את הקהל וחיממו את האווירה לקראת ההופעות הבאות שהיו מתוכננות להמשך האירוע. בערב של היום הראשון עלה לבמה לא אחר מאשר מוקי שהקפיץ וריגש את הקהל. את ההופעה שלו הוא פתח עם אחד הלהיטים הכי גדולים שלו - "לב חופשי" וסחף אחריו את הקהל בהופעה מדהימה, כובשת ומרגשת. מיד לאחר ההופעה של מוקי התחילה מסיבת לילה מטורפת על הבמה המרכזית.

בנוסף לכך בלילה התקיימו שתי הופעות של ליאור סושרד ולירן דנינו. ליאור כבש אותנו עם שלל תרגילים מפתיעים במיוחד ולירן ישב מסביב למדורה יחד עם בני הנוער ושר את מיטב הלהיטים שלו וגם שירים שביקשו ממנו. הוא זרם עם הקהל ודיבר במהלך ההופעה עליו ועל חייו והתחבר לבני הנוער הנרגשים. ההופעה של לירן הייתה אינטימית ומיוחדת מאוד ואין ספק שהיא אחד הדברים הכי מיוחדים שקרו בסאמר לאב. 

© נבו טרבלסי

הבוקר הגיע ואיתו ההופעה של אחת הלהקות המצליחות כרגע - התקווה 6. ההופעה נפתחה עם הלהיט הענק שלהם "הכי ישראלי" שהקפיץ את הקהל ונתן סיפתח מעולה להופעה. הלהקה ביצעה להיטים נוספים שלה שסחפו את בני הנוער שרקדו ושרו לצלילי הלהקה. לאחר ההופעה הייתה עוד מסיבת צהריים שסגרה את האירוע בצורה הכי טובה שיש והשאירה לנו טעם של עוד.

אופנה 

אחד המתחמים היותר שווים שהיו הוא ללא ספק מתחם האופנה. נכון שהיו בכל המתחם המון תחנות מתחנת סאפ במים ועד ליריד משחקים באמצע הלילה, אבל ללא ספק המתחם המושקע ביותר היה מתחם האופנה. בטח כשאומרים מתחם אופנה אתם חושבים על מקום ענק עם המון תאי הלבשה אבל לא מתחם האופנה ב-summer love. היה בסך הכל חדר אחד קטן יחסית עם הרבה, אבל הרבה אופנה. כל החדר היה מכוסה בפוסטרים של חברת הבגדים המצליחה בישראל – קסטרו, פוסטרים של הפרזנטורים – עומר דרור ההורס והאחיות המהממות נוי והדר, שהצליחו להכניס אותנו לאווירית הסטייל. החדר היה מחולק לכמה תחנות שבסוף אחרי היציאה מהחדר המשתתפים יצאו עם תמונת לפני ואחרי.

התחנה הראשונה הייתה כמובן התמונה של הלפני – איך שנכנסים לחדר צלם מקצועי עושה את התמונת לפני, ואז הכל מתחיל. קודם כל מחליפים את הבגדי ים והשורטים לבגדים של קסטרו, מאפרת מקצועית מאפרת ובאותו זמן מסדרים את השיער וכמובן מוסיפים אקססוריז לסיום.  אחרי כל זה שוב נעמדים לפני פוסטר הצילום ועושים את התמונת אחרי. ללא ספק מתחם שכולו מתרכז רק בבני נוער ונותן להם לעשות סוג של מהפך. תפסנו לשיחה קצרה את הסטייליסטית של המתחם שסיפרה כי הפריט שהכי מייצג סמאר לאב הוא השורטס כוכבים ושהצבע שכולנו נראה בחודשיים הקרובים יהיה הצבע הצהוב.

גיימינג

אחד החלקים שלדעתי תרמו בהרבה לכל החוויה היה אזור המתחמים. מתחם הגיימינג, שכלל 6 עמדות xbox one, עם טלוויזיות באיכות LED ומגוון משחקי מרוצים וספורט, כמו פיפא, NHL ופורצה. היה דרך מעולה קצת לחזור לשגרה למי שהרגיש אולי קצת לא במקום ולא מצא את עצמו. המתחם היה בנוי כך שבמהלך כל משחק (זוגי כמובן) השחקן פוגש את היריב שלו וככה מתחבר לעוד אנשים.

בין השעות 23:00 ל-1 בלילה נערך טורניר פיפ"א לכל מי שרצה להשתתף, וכמובן היו פרסים לזוכים. חוץ מהעובדה שקוקה קולה בוודאי רצתה שהפסטיבל יפנה לכל אחד, לדעתי גם הצירוף של מתחם גיימינג עזר לכל מי שרצה קצת זמן בנפרד מכל האירוע, וגם לאלו שלא. בנוסף, זו אחלה דרך להכיר את הxbox one למי ששוקל לקנות. לדעתי המתחם הזה מתאים בדיוק לאווירה של המקום, ואני ממליץ עליו לכל מי שייסע לסאמר לאב, גם אם הוא פחות טיפוס של גיימינג.

© נבו טרבלסי

קולנוע

אחת האטרקציות הטובות ביותר בסאמר לאב, זה מתחם הקולנוע מטעם גלובוס מקס. בכל לילה בחצות וב-2 בלילה, מקרינים שני סרטים שונים: סאן אנדרס ועולם היורה. במחזורים השלישי והרביעי עומדים להקרין את הסרט "סינדרלה והעיר הגדולה" בהקרנת טרום בכורה. ואם חשבתם לרגע אחד קטן שכאן נגמר חווית הסרטים, אתם טועים. המתחם מציע מעבר לסרט גם את הנלווים לסרט כמו פופקורן.

ההקרנות היו פשוט מעולות. הגענו לשם ולמרות שכבר ראינו את הסרטים המדוברים, לשבת ככה עם קבוצה ענקית של אנשים שאתם לא מכירים ולראות סרט ביחד עם הווי אדיר של הסאמר לאב, זה משהו שאי אפשר להחליף. בחירת הסרטים נהדרת ולא היו שום בעיות במהלך ההקרנה. אני חושב שהמתחם הזה בסאמר לאב הצליח להרים את התחלת השעות הקטנות של הלילה ואפילו לא היה צריך לפספס משהו אחר שהיה אותה השעה – הכל מסונכרן בשביל שנוכל ליהנות מרוב התוכן ומההווי שיש. 

לסיכום, פסטיבל "סאמר לאב" של קוקה קולה היה שילוב מאוזן ומושלם של מסיבות ונופש. האווירה הייתה מדהימה, המיקום של הפסטיבל מוצלח ביותר ואנחנו נהננו!

תגובות