הקאמבק של אדל: לא לפני שתלד את בנה השני. צילום: טאמבלר

הקאמבק של אדל: לא לפני שתלד את בנה השני

סוף סוף זה קורה. תהיו מוכנים, כי הזמרת שלא שמענו עליה כבר הרבה זמן, בעקבות הולדת בנה הראשון וניתוח במיתרי הקול, חוזרת אלינו באלבום אולפן שלישי, שלפי השמועות יש לו אפילו כבר שם! אבל, לפני שאנחנו מתלהבים יותר מידי, האלבום כנראה לא יצא עד שתלד הזמרת בפעם השנייה. אז שורה תחתונה, מתי נזכה לשמוע את השירים החדשים?

 בשקט בשקט, ממש מתחת לפני השטח, הקליטה אחת הזמרות הגדולות של דורינו את אלבומה השלישי במשך השנתיים האחרונות. לאחרונה התחלנו לקבל תקווה בנוגע לשחרור שלו, עם כל מיני פרסומים שהציפו את האינטרנט, אבל כנראה שבשביל אדל עוד לא הגיע הזמן. מקורות מעבר לים מספרים כי האלבום יקרא "25", שם שיהווה המשך לשני אלבומיה הקודמים שנקראו "19", ו"21", בהתאם לגילה בתקופת השחרור שלהם.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

הכוכב הבריטי אד שירן סיפר כבר בתוכנית רדיו שלמרות שהוא עצמו עדיין לא שמע את האלבום החדש, חבריו הטובים שעבדו על הפקתו אומרים לו כל הזמן "אחי… האלבום הזה! הוא ממש טוב!". מעבר לזה, שניהם חברים טובים, והזמר סיפר ש"היא נהדרת" ושהוא "ממש אוהב אותה". החברים של שירן אמרו לו גם שהאלבום היה מוכן, אבל אדל לא הייתה מסופקת, ולמרות הכוונה לשחרר אותו בהפתעה, היא חזרה לאולפן כדי לשנות חלק מהשירים, בפחד שהוא לא יעמוד בציפיות אחרי "21". כעת, לפי הדיווחים, האלבום כבר מוכן וצפוי לצאת בהמשך השנה.

© צילום: טאמבלר

אך בניגוד לכל זה, עפ"י מקור שהתראיין למגזין ה"דיילי סטאר", הזמרת "ממש רוצה עוד לפחות ילד אחד בקרוב לפני" מבן הזוג ואבי בנה אנג’לו, סיימון קונקי. אנג’לו בן השנתיים, כבר הספיק לקבל מאמו די הרבה תשומת לב. רק בחודש אפריל האחרון נאמר כי אדל דחתה את שחרור האלבום בפעם הראשונה, וזה היה כיוון שרצתה לטייל איתו לפני שהיא מתחילה להיות עסוקה שוב. המקור אומר ש"כאשר היא תלד, היא תרצה תנאי משפחה נורמליים, והקריירה שלה תצטרך להתאים את עצמה לחיי המשפחה".

© צילום: טאמבלר

בנוסף לכל, אדל כבר הקליטה שיר חדש שאותו נשמע בוודאות כבר בחורף הקרוב. את שיר הנושא לסרט "ספקטר", סרט ההמשך ל"סקייפול", שגם את שיר הנושא שלו היא ביצעה, הקליטה הזמרת בתחילת השנה הזו, והוא צפוי לצאת כמובן עם יציאת הסרט, בסוף אוקטובר. על התהליך הזה סיפר המקור: "זה לחץ עצום עבורה אחרי ההצלחה המטורפת של "סקייפול"”, והוסיף, "אין ספק שזה גם נותן לסרט משהו, בעוד שהעולם מחכה בקוצר רוח לאלבום השלישי." אנחנו כבר לא יכולים לחכות לשמוע את שניהם, ואתם?

תגיות
תגובות