"אני לא מתגעגע לתקופת הנעורים": מוקי בריאיון לוהט . צילום: שוקה כהן

"אני לא מתגעגע לתקופת הנעורים": מוקי בריאיון לוהט

ממש עכשיו מתקיימים אירועי הסאמר לאב של חברת קוקה קולה. אנחנו ביקרנו שם ופגשנו את האמנים שסיפרו לנו מה זה "סאמר לאב" בשבילם ומה הם היו אוהבים לעשות בתור נערים בקיץ

יצאנו לאירועי הסאמר לאב וסיפרנו לכם לאילו מתחמים הכי שווה ללכת ומה אפשר לעשות שם. בנוסף לכך פגשנו את האמנים שהופיעו שם כדי שיספרו לנו איך ההרגשה להופיע באירוע כזה ומה הם היו עושים בתור בני נוער בחודשי הקיץ הלוהטים. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי: 

מה זה "סאמר לאב" בשבילכם? 

מוקי: "כל מה שקשור למקום הזה מתקשר לאנשי צעירים ולקיץ ולאהבה ושמחה וזה בא בתוך כל המקום הזה."

לירן דנינו: "בשבילי?, סאמר לאב, קיץ אוהב, מה אני אוהב לעשות בקיץ? כל מה שגורם לי לשמוח האמת גם בחורף גם בקיץ אני מוצא את ההנאות שלי, אני עושה כל מה שבן אדם רגיל עושה בעיקר ים אם זה סאמר."

ליאור סושרד: "אחד הקטעים שאני עושה בהופעה שהוא מטריף תמיד את האנשים אני מעלה מישהו או מישהי מהקהל ואני מנחש איך קוראים לאהבה הראשונה, פה זה הקטע המעניין כי פה זה בדיוק הגיל, זה הגיל של לפני אחרי כל מיני כאלה דברים. כשדיברו איתי בקוקה קולה אותי זה הטריף כי אמרתי לעצמי זה בדיוק מה שאני עושה מנחש אהבות ראשונות. בסאמר לאב בול מה שאני אוהב ומתחבר ביחד וזה אחד הקטעים הכי חזקים במופע אני מעלה אנשים שאני לא מכיר ומנחש זה מדליק, זה קטע מטורף בשבילי. אני נורא זקן בן 35 אבל בנפש אני בן 16 אני תקוע על גיל 16 בגיל 16 הייתה האהבה הראשונה שלי בגלל זה אני נורא נרגש גם להופיע בפני בני נוער שלא חוו עדיין את מה שאני עושה."

התקווה 6: "קיץ ואהבה, הקיץ היה ידוע שתמיד קורים בו דברים, מחפשים בו מה לעשות איפה להיפגש ותמיד נוצרים דברים יפים, זה גם תקופת ההופעות."    

קפה שחור חזק: "מקום לאהוב, להגיע לפה להנות מהקיץ ממוזיקה טובה בעיקר ומהחופש. אני גם מסכים איתו זה כיף גדול שיש לנוער את הפסטיבלים באלה וזה כיף גדול גם לקחת חלק בהם." 

 

© צילום: שוקה כהן

 

איך ההרגשה להופיע באירוע הזה?    

מוקי: "הרגשה מצוינת כיף לראות את המקום המקסים הזה את הקהל המקסים הזה, שמחה גדולה. אני קצת מתרגש אבל אל תספרי לאף אחד." 

לירן דנינו: "זה כיף גדול להיות חלק מהאירוע הזה שעושים שמח לנוער במיוחד שאתה חלק מהנוער, כיף לעשות את זה לצד אומנים טובים כמו מוקי, סושרד התקווה 6 כיף."    

ליאור סושרד: "מאוד מתרגש, שוב בגלל שזה בני נוער, רוב ההופעות שלי זה וועידות, להנחות כנסים של חברות מסחריות הכי גדולות בעולם או להופיע בביום הולדת של ברברה, או ראש ממשלת הודו, או קיסר יפן כל מיני דברים כאלה שעשיתי. ופתאום בשבילי לבוא ולעשות את המופע הזה לבני נוער זה נורא מרגש."

התקווה 6: "זה נהדר, זה מדהים יש לנו חיבור טוב עם הבני נוער, אנחנו מאוד מתרגשים מההופעות ויש לנו חיבור טוב עם הבני נוער מאז ומתמיד, אנחנו מאוד מתרגשים מההופעות ונראלי שיהיה טירוף."   

קפה שחור חזק: "כמו בכל הופעה אנחנו מתרגשים גם מההופעות הקטנות וגם מהגדולות זה כבוד גדול."

 

© צילום: שוקה כהן

 

מה הייתם עושים בקיץ בתור בני נוער?

מוקי: "בעיקר כלום, זה היה מאוד מספק כשאני הייתי בתיכון היה את פסטיבל ערד אז לראות את ההבדלים בין אז להיום זה נחמד, בערד היינו מגיעים עם שקי שינה ישנים בחצר של הבלוקים על הדשא, ליד הבתים ופה אני רואה מתחם מסודר כזה הכל מצולם ודואגים לזה ודואגים להוא זה אחרת לגמרי אבל רוח הדברים היא אותה רוח, אנשים צעירים שרוצים לבלות לעשות כיף לראות מופעים של מוזיקה כמו מה שקורה פה, של התקווה של לירן ושל קפה שחור שלי וזה פשוט כיף זה מה שזה."

לירן דנינו: "הייתי הולך לים, יוצא עם חברים הולך לכל מיני פסטיבלים כאלה וכאלה ולהנות בעיקר, אני אוהבתלהנות."

ליאור סושרד: "עבדתי, עשיתי הופעות, התחלתי להופיע בגיל 13, אז היה יותר קטן היום דברים יותר מטורפים, הייתי עושה ימי הולדת וחוגי בית כאלה ביום שישי בערב לחברים של ההורים שלי מופעים של חצי שעה כדי שיגיבו מה פה ומה שם."

התקווה 6: "הופענו הרבה בעיקר, שלי הצטרפה ללהקה בגיל 16, היינו דיי מעפנים, לא היינו עושים דברים מיוחדים."

קפה שחור חזק: "כמו כל בני נוער ים, חברים, מסיבות בתור ילדים קיטנות את האמת היינו יותר מדרכי קיטנות ובסופו של דבר היינו עושים דברים  כמו כל בני נוער בקיץ וזה כיף גדול שיש חברות כמו קוקה קולה שבאמת נותנות את המענה הזה בשביל בני הנוער שיהנו ושאוספים בני נוער מכל הארץ שזה מאחד וגורם לאיחוד וכולם באו להינות בסופו של דבר."

 

© צילום: שוקה כהן

 

למה אתם הכי מתגעגעים מהתקופה בה אתם הייתם נערים?

מוקי: "אני לא חושב שאני ממש מתגעגע לתקופת הנעורים, באמת. יותר כיף לי עכשיו."

לירן דנינו: "אם נגיד כבר הפסטיבלים, קצת בעייתי לי, חצי חצי, אני לא מתבאס על זה שאני מוכר יש יותר פלוסים ממינוסים אבל בגדול אם הייתי לא מוכר אז יש איזה משהו שגורם לך יותר להשתטות, ולהנות יותר, צריך לשים לב לסביבה, מאוד אכפתי לסביבה כרגע."     

ליאור סושרד: "אני מתגעגע להרבה דברים אבל אני חושב שהיתה איזשהי נאיביות מסוימת, אני עכשיו כמו ילד בן 16 שיש לו ילד, אני בהתרגשות מטורפת, לחופש המוחלט ולרוגע הזה. לחוסר דאגות"

התקווה 6: "חוסר דאגה, חופש בלי חששות וחשבונות, ארנונה מס הכנסה."         

קפה שחור חזק: "לא לשלם מס הכנסה, אין אין זה פשוט כיף אם היה אפשר להחזיר את הגלגל היינו נהנים קצת יותר אבל בסופו של דבר החיים ממשיכים."

 

© צילום: שוקה כהן

 

כאן בקוקה-קולה סאמר לאב יש מספר מתחמים (אופנה, ספורט, גיימניג, ים, קולנוע ומסיבות) לאיזה מתחם הכי הייתם מתחברים? 

מוקי: "אממ לאיזה מתחם הייתי הכי מתחבר? אולי אם יש פה כאלה של אופנועי ים וכאלה שבחיים לא עשיתי אבל כל מה שקשור למים."

לירן דנינו: "גיימינג נראה לי מגניב, תמיד הייתי גאיימר כזה כל החיים שלי הייתי אוהב לשחק במחשב, הייתי כנראה מתחבר לזה, זה מחבר אותך לעולם אחר." 

ליאור סושרד: "למתחם העל חושי, הכל מגניב פה, קוקה קולה עשו עבודה מצוינת הם פשוט שילבו הרבה אלמנטים ויצרו חוויה שגם אם לא הייתי פה זה עדיין חוויה של כל החושים הם אמרו שחסר העל חושי אז הביאו אותי."

התקווה 6: "שלי לאופנה, אני נראה לי הייתי נצמד לבמות בעיקר כדי לשמוע את האומנים שמופיעים." 

 

תגובות