"שיר עם מנגינת מנדולינות שכבש אותנו": טור שבועי. צילום: רונן אקרמן

"שיר עם מנגינת מנדולינות שכבש אותנו": טור שבועי

אורן טוב, כתבת מוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז איזה סינגלים הכי אהבנו השבוע?

 עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

קוקי לבנה - אתמול בלילה

קוקי לבנה, אחת הלהקות שכולנו אוהבים וזוכרים, להקת רוק צעירה שהייתה חלק ניכר מהמוזיקה הישראלית, ולקחה הפסקה עכשיו חוזרת ובגדול. 

אחרי שהוציאו המון שירים שהפכו ללהיטים לא קטנים, החליטו לאסוף את כולם ולהפוך אותם לאלבום בכורה. השבוע יצא שיר חדש שייכנס לאלבום שעליו הם עובדים בימים האלה. השיר החדש נקרא "אתמול בלילה", שיר רוק קצבי ונעים שללא ספק נותן לנו תחושת הנאה ואנחנו כבר מחכים לשמוע את המשך האלבום. 

 

איה תמם - לפרוץ

כנראה שאת השם איה תמם רובנו עדיין לא מכירים. כבר מגיל קטן איה תמם מופיעה על במות וללא ספק היא הולכת להפתיע את כולנו בקרוב. 

השבוע איה הוציאה שיר ראשון שנותן לנו טעימה מתוך אלבום הבכורה שלה. השיר נקרא "לפרוץ", שיר שמזכיר לנו שתמיד אפשר לפרוץ את הגבולות הקיימיים שפשוט לרגע להפסיק לחשוב ולהתחבר למה שאנחנו באמת. השילוב קולות בין המנגינה לקול המיוחד והממכר שלה ללא ספק יוצרים להיט רוק חדש. 

 

 עידו פרמון - מה שריק

למרות גילו הצעיר של עידו פרמון והעובדה שהוא רק בתחילת דרכו לא גומרת לו להפסיק את העבודה שלו. אחרי שהוציא שלושה סינגלים מתוך אלבום הבכורה שזכו לאהבה רבה ברדיו הוא ממש לא הולך לנוח בזמן הקרוב. 

השבוע עידו פרמון הוציא את הסינגל הרביעי מתוך האלבום, השיר נקרא מה שריק, שאותו כתב עידו בגיל 17, שיר אישי שמתאר את מה שעבר באותה התקופה. שיר איטי ונעים שלגמרי נותן לנו תחושה נעימה ואופטימית. 

 

חן גוסלר - נוסע

חן גוסלר מוסיקאי ישראלי שעוסק בתחום המוזיקה כבר יותר מעשרים שנה מאחורי הקלעים, כפסנתרן, כמפיק וכמעבד מוסיקלי, החליט לצאת לקידמת הבמה ומוציא שיר משלו.

השיר נקרא "נוסע", שיר שכתב חן לפני יותר מעשור והוא מתאר את התקופה שהייתה אז ואת התחושה שבה הוא רצה להיות לבד. השיר מלווה במגינת גיטרות קיצבית שמשתלבת עם הקול הנמוך של חן ויוצר לנו שיר מקורי ומעניין. 

 

דנה לפידות - מסתובב בעולם

דנה לפידות שלפני יותר משבע שנים הוציאה את אלבום הבכורה שלה שזכה להצלחה, ומאז הספיק לכתוב שירים לאומנים נחשבים בתחום - משלומי שבת ועד למשה פרץ. 

השבוע אחרי שהוציאה את הסינגל הראשון מתוך האלבום השני "כמו בהתחלה" שזכה לאהדה מהקהל, היא מוציאה את השיר השני מתוך האלבום. השיר נקרא "מסתובב בעולם", שיר עם מנגינת מנדולינות בקצב ים תיכוני שמצליח להתחבר לקול המדהים של דנה לפידות. 

 
תגובות