התאהבנו בהם: השירים שעשו לנו חשק להתאהב                                                                   . צילום מסך מיוטיוב

התאהבנו בהם: השירים שעשו לנו חשק להתאהב

לזוגות יש את ט"ו באב לרווקים שבינינו נותר רק לשמוע שירים ולרצות להתאהב, הכנו עבורכם את רשימת השירים שגרמו לנו להתאהב לכבוד יום האהבה

נתן גושן - "מה אם נתנשק"   

רוב השירים של נתן גושן, הם שירים המספרים על זוגיות, אך השיר הזה ספציפית הצליח לרגש אותנו ולגעת לנו בלב, בשיר זה המילים, הלחן והקול המיוחד של גושן מתחברים באופן מושלם ומדהים. השיר עצמו זכה להצלחה גדולה. השיר נתן לנו לראות עוד נקודות אצל גושן שאגב גם כתב והלחין את השיר בעצמו. השיר נוגע ומרגש ונתן לנו צביטה קטנה בלב ורצון להתאהב.

 

שירי מימון - אהבה קטנה   

שירי מימון, הוציא את השיר "אהבה קטנה" שגרם לכולנו להתמכר לקולה ולשיר, השיר הוא אחד הטובים והמוכרים של הזמרת. אז נכון שהוא קצבי ולא רגוע אבל הוא ללא ספק מצליח לגרום לנו להתאהב בו ולרצות להתאהב. השיר והביצוע המעולה של מימון נכנסו לנו ללב ולראש. גם לנו מגיעה אהבה קטנה לא?

 

עידן עמדי - "אלייך" 

השיר "אלייך" הוא בין השירים הראשונים והמרגשים שהוציא עידן עמדי, השיר נכלל באלבומו הראשון של עמדי. "אלייך" הוא אחד השירים היותר מרגשים וטובים של הזמר, עמדי מצליח לגעת בנו עם שיר זה ונותן לנו תחושה של סיטואציה אמיתית לחלוטין. הרגש הוא מרכיב מרכזי מאוד בולט ועמדי הביא אותו בצורה טובה, אנחנו התרגשנו והשיר עשה לנו חשק עז לאהבה.

 

רוני דואני - סוד   

"סוד" הפך ללהיט לא קטן והפך את רוני דואני, לזמרת מן המניין, שיר זה בעצם גרם לפריצתה הגדולה של דואני. השיר ממכר ועד היום אנו זוכרים את המילים והלחן המקפיץ. השיר אומנם לא עדין ונוגע ללב אך ללא ספק עושה לנו חשק לזוגיות ליום האהבה.

 

עברי לידר - האהבה הזאת שלנו     

"אהבה הזאת שלנו" כלול בתוך האלבום החדש של הזמר והיוצר המוכשר עברי לידר, השיר זכה להצלחה גדולה מה שהקפיץ גם את האלבום החדש של לידר גבוהה יותר, השיר מצליח לרגש עם מילותיו והלחן שטוב לא פחות מהמילים. לידר מצליח לבטא את רגשותיו בשיר, מה שגורם לנו להאמין הרבה יותר וכך גם להתרגש ממנו יותר. אנחנו התאהבנו בשיר.

 

אאייל גולן - מלאת אהבה      

"מלאת האהבה", אחד הסינגלים בולטים ומרכזים שהוציא אייל גולן. הוא הפך ללהיט לא קטן כמו רוב שיריו של גולן והגיע להצלחה גדולה, גולן מצליח בשיר זה גם להקפיץ את הקהל וגם לרגש אותו מה שגורם לנו לבכות מהתרגשות ולרצות זוגיות.

 

קרן פלס - שיר אהבה פיראטי    

 הזמרת קרן פלס ידועה כאחת הנשים המיוחדות והכישרוניות שיש לנו בארץ, בשיר "שיר אהבה פיראטי" ניתן לשמוע מפלס, סיפור שיר מדהים ויוצא דופן על אהבה מיוחדת וקצת שונה, בשיר זה כמו ברוב שיריה קרן, מביאה את הצד והקול המעט מהיר שלה אשר רק היא מסוגלת לשיר בצורה זו, כך דבר שמיחד אותה והופך אותה לזמרת המוכשרת שהיא. 

 

משה פרץ - אם זאת מלחמה           

משה פרץ ידוע ומוכר לנו כזמר מאוד רומנטי, בשיר "אם זאת מלחמה" הוא הצליח בקלות לכבוש ולרגש אותנו, בשיר מדובר על אהבה מאוד מיוחדת כאשר הבחור נלחם עבור האהבה שלו, השיר קצבי ומרגש באותה הנשימה, את הקליפ שלו צילם פרץ עם אשתו הטרייה ירדן בירח הדבש שלהם שהיה בהונג קונג ובאיים המלדיביים, לפני כשנה.

 

פאר טסי - בואי ניפגש

קצת לפני הלהיט הגדול שלו, "דרך השלום", הוציא הזמר המוכשר פאר טסי את השיר "בואי ניפגש" שיר רגוע וטוב המספר על בחור ובחורה שצריכים להיפגש על מנת לישר ביניהם מספר דברים, השיר עדין ומתאים מאוד לקולו של טסי מה שגורם לנו להתאהב בשיר ורצון להתאהב גם בעצמנו.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

תגובות