מקפיץ ומטורף: כריס בראון בהופעה ענקית וחד פעמית . צילום: גיל כהן

מקפיץ ומטורף: כריס בראון בהופעה ענקית וחד פעמית

אמש הזמר המצליח, כריס בראון כבר את בימת לייבפארק בראשון לציון במופע מקפיץ ומשמח במיוחד. מה חשבנו על המופע?

"בואו נעשה מסיבה בסטייל שלי" זהו אחד הציטוים של כריס בראון אתמול בהופעתו ההסטורית בארץ, הופעה שהקפיצה את כל הקהל וגרמה לכולם לרצות עוד.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לאחר המתנה ארוכה וצפייה מתשמכת עלה אתמול ב-21:15 כריס בראון להופעה חד פעמית בלייב פארק ראשון לציון. עוד לפני ההופעה התעוררו גלי מחאה של הורים וארגוני נשים שקראו להחרים את הופעתו בעקבות פרשיותיו של כריס עם חברתו לשעבר ריאנה. אך כל זה לא עצר עשות אלפי מעריצים להגיע למתחם ולשיר יחד עם כריס את ליהטיו הגדולים.

עוד לפני שעלה כריס אל הבמה עלו שתי להקות חימום, קפה שחור חזק והצמד הברטי "Krept & Konan". קפה שחור חזק שנבחרו באופן אישי לחמם את כריס הקפיצו את הקהל עם להיטים גדולים כמו: יהלומים, את בדיוק הטעם, רק לעלות וכמובן יהיה בסדר. הקהל ,כצפוי, התהלהב בעיקר מהלהיט מס 1 שלהם יהיה בסדר שגרם לכולם לשיר ולרקוד. הצמד הברטי עלה מיד אחרי קפה שחור חזק והלהיב את הקהל עם שירי היפ הופ מפורסמים בינהם גם שרים מקוריים שלהם כמו "freak of the week".

© צילום: גיל כהן

לבסוף עלה אמן הערב, כריס בראון, בשעה 21:15 להופעה שנמשכה עד לשעה 23:00. ההופעה נפתחה עם מצגת של כריס מההופעות שלו שמכניסות לאווירה. כריס פתח את ההופעה  עם השיר X שהוא גם שמו של אלבומו האחרון שיצא בשנה שעברה, הקהל התלהב וצעק ושר יחד איתו. בהמשך הוא שר עוד שירי היפ הופ שגרמו לקהל להתלהב ולשיר יחד איתו.

 

למי שחשב שההופעה תיהיה רק היפ הופ טעה ובגדול. בהמשך ההופעה ביצע כריס חלק משיריו המלדויים והמרגשים יותר כמו: "No bulshit"  ו-"Don’t Judje me".  כאשר השירים הרגועים יותר הגיעו כריס פתח את גרונו והראה יכולות ווקאליות שרגישו את כל הקהל שבמשך כל ההפועה שר יחד איתו. 

בנוסף, היה מאוד מרענן לראות את מעגל הריקודים שעשה יחד עם הרקדנים שלו על הבמה לצילי השיר: "Teach me how to dougie". ניתן היה לראות כמה הוא נהנה מההופעה וכמה הוא נהנה מהקהל שהחזיר לו אהבה במשך כל ההופעה. במשך כל ההופעה הקהל צעק :כריס בראון" והוא החזיר: אני אוהב אתכם תל אביב.

© צילום: גיל כהן

אז לאחר שטיפה נרגענו כריס חזר להקפיץ את הקהל עם שירי הדאנס הגדולים שלו. הוא התחיל עם השיר "Turn up the music" שגרם לכל הקהל וגם לי לקפוץ ולשיר. לא זכור לי בן אדם אחד יושב במהלך השיר הזה, אנשים שיישבו בחלק מההופעה קמו על הרגליים ורקדו. הוא המשיך ושר גם את השיר "yeah 3x" ו"Five more houres". כדי לקנח את חלק הדאנס של ההופעה הוא סיים עם השיר "Fun" שבמקור הוא שר אותו יחד עם פיטבול. זהו החלק שבו הכי נהנתי בהופעה שכן, הוא החלק המקפיץ ביותר בו כל הקהל קם ורקד.

 

לאחר השירים הללו הוא חזר לשירי ההיפ הופ איתם התחיל את ההופעה עם שירים כמו "show meu"  ו-"new flame". לאורך כל ההופעה היה ניתן לראות את יכולות הריקוד הפנומנאליות של כריס ואת ההשקעה שלו על הבמה ובנוסף גם את היכולות הוקאליות הנהדרות שלו שבשונה לאמנים אחרים בתעשייה הוא שר יפה וטוב גם ללא אפקטים ומקודדי קול.

 

לסיכום, הופעה נהדרת ושואו נהדר של אמן גדול שידע לשלב בין יכולת שירה טובה ולריקוד נפלא, ידע לדבר אל הקהל ולקבל את אהבת הקהל לא פחות. הופעות חימום טובות של הרכב ישראלי והרכב בינלאומי. על זה בא לידי ביטוי באווירה חמימה ומקפיצה שכללה מוזיקה טובה. 

תגיות
תגובות