כל מה שקרה השבוע במוזיקה הישראלית: טור שבועי. צילום: אלכס אפט

כל מה שקרה השבוע במוזיקה הישראלית: טור שבועי

מור שקל, כתבת מוזיקה שלנו בטור שבועי שמסכם במיוחד בשבילכם את השירים והסינגלים הכי שווים שיצאו השבוע, כדי שתוכלו להישאר מעודכנים בלי לפספס שירים טובים שיצאו בשבוע האחרון

שוב כמו בכל שבוע, אנחנו פה עם הטור השבועי שסכם במיוחד עבורכם את השירים הטובים שיצאו השבוע ושאתם ממש אבל ממש לא יכולים לפספס. אז איזה סינגלים הכי אהבנו השבוע?

 עוד במדור מוזיקה של פרוגי: 

סטלוס ואורן חן - "טבריה"      

אחרי שסטלוס ואורן חן נפרדו מהקריירה המוזיקלית יחד הם החליט לחזור ולהופיע יחד, השניים הוציאו השבוע את הסינגל "טבריה" סינגל קופצני שמזכיר לנו היטב שהתגעגענו לצמד. הסינגל טוב ויש לו את מה שצריך על מנת להצליח, במיוחד בתקופה זו של השנה כאשר בני הנוער יורדים לטבריה. השיר ללא ספק גם גרם לנו מעט חשק לנסוע בעצמנו ועל הדרך כמובן לשמוע אותו ברדיו ולאט לאט להתחיל להתמכר אליו. לסיכום השיר טוב ואנו בטוחים שיצליח לכבוש גם אתכם.

 

קארין בן אבי - "נעלי עקב"    

השיר "נעלי עקב" הוא אחד השירים היותר מקפיצים וממכרים שיצא נו לשמוע לאחרונה. קארין בן אבי שעדיין לא עשתה את הפריצה הגדולה שלה הוציא את השיר "נעלי עקב" שיר פופי, קצבי, עם מילים מאוד נכונות ומתאימות לשיר מסוג זה. אנו היינו מצפים למילים כאלה בשיר רגוע יותר אך בן אבי הפתיעה וגרמה לנו גם לשמוע שיר עם מילים שהם קצת יותר מסתם מילים של שיר, אלא גם לשמוע את המילים וגם להתמכר לקצב. אנחנו כבר התמכרנו אליו ובטוחים שיהפוך ללהיט לא קטן.

 

טל שטיין - "החיים שארייך"      

"החיים שאחריך" שיר עדין ויפיפה על אהבה שלא התממשה כמו שציפו לה. השיר מרגש ועדין דבר שמשתלב עם קולו המתקת והעדין גם הוא של הזמר. השיר מגיע אלינו עם קליפ שמתאים בדיוק לשיר, בו רואים את שטיין שר ומנגן בגיטרה בבית על הספה. שיר מעולה עם פוטנציאל גדול מאוד להצליח בזכות הרגש והאמת שיש בו. השיר טוב ומרגש מה שיכול לסלול את דרכו של טל במוזיקה הישראלית. 

 

 דוד דריי - "קיץ צרפתי"  

את דוד דריי הכרנו לראשונה בעונה הראשונה של "הכוכב הבא" שם הצליח לכבוש את ליבנו כמעט מהרגע הראשון, לאחר שהודח בהדחה מפתיעה לא הפסיק לעבוד. השבוע הוציא את הסינגל "קיץ צרפתי" שיר קייצי, קצבי משלב מילים בעברית ואף בצרפתית. השיר טוב וניתן לשמוע בקולו של דריי את התשוקה שלו למוזיקה, הוא מבצע את השיר בצורה מושלמת. אנחנו אהבנו וחושבים שאם ימשיך ככה אלבום הבכורה שלו יהיה לא פחות ממצוין.

 

בר צברי - "סרנדה"          

"סרנדה", סינגל חדש מתוך אלבומו השני של הזמר בר צברי, שיר עדין שמצליח לרגש ולגעת בנו, קולו המיוחד והעדין של הזמר משתלב באופן מדהים יחד עם המנגינה והמילים, ניתן אף לשמוע את הרגישות והאמת של בר. השיר טוב בעלת מילים מרגשות ולחן מדהים מה שלדעתנו יאפשר לשיר להצליח.

 

 

תגובות