נוער איכותי? בני נוער עושים מוזיקה בפרויקט מיוחד. צילום: קובי שרביט

נוער איכותי? בני נוער עושים מוזיקה בפרויקט מיוחד

ערוץ הילדים יצא בפרויקט מוזיקלי יחודי לבני נוער, מטרת הפרויקט: חיבור בין מוזיקה לעיר. "ברחובות שלנו" פרוייקט מוזיקלי חדש ומיוחד של ערוץ הילדים יוצא לדרך. כוכבים הראשיים הם לא אחרים מאשר בני נוער!

 

את הפרויקט "אינדי סיטי" אתם מכירים? פרויקט מיוחד אשר מחבר בין המוזיקה לבין העיר ממנה אותו זמר/להקה מגיעים. ערוץ הילדים בשיתוף עם בטינה פיינשטיין יצרו פרויקט דומה רק הפעם הוא מיועד עבור בני הנוער, עם כמה חידושים לפרויקט השונים מ"אינדי סיטי".

עוד במדור מוזיקה של פרוגי:

בפרוייקט זה אספו 10 להקות, 5 מהעיר אשדוד ועוד 5 מהעיר מודיעין. כל קליפ צולם בעיר עצמה, ברחובות הבולטים שבה ובמקומות המזוהים איתה. אנחנו ערכנו ריאיון עם בועז אומי הסולן ורן אלבז הגיטריסט שניים מחברי הלהקה ששרו את השיר "I am yours". 

כמה זמן אתם מכירים?

בועז: "אני מכיר את רוב הילדים שהשתתפו בקליפ, מעל לשנתיים מאז שהתחלתי ללמוד במונארט (קונסרבטוריון אשדוד) ובכלל ללמוד מוסיקה. את חלקם לא הכרתי, אולם שמחתי להכיר ילדים מוכשרים תוך כדי צילומי ועריכת הקליפ. כמובן שאת צוות ההפקה לא הכרתי כלל."

רן: "לא הכרתי אף אחד מאלה שצולמו איתי בקליפים, אבל הכרתי אנשים מדהימים והתחברנו מאוד מהר ושמחתי לעבוד איתם."

איך היה לעבוד ביחד?

בועז: "היה מאד מהנה לעבוד איתם. אני בקשר מעולה איתם ואנחנו עדיין מדברים בוואצאפ ונפגשים בקונצרטים ופעילויות בקונסרבטוריון. היה כיף לעבוד עם אנשי מקצוע מעולים כמו טינה פיינשטיין ואוריאל הרמן (המפיק המוזיקלי) שתרמו לי המון מהידע המקצועי והמוזיקלי שלהם גם אם זה היה בפרק זמן קצר. חוויה של ממש!"

רן: "העבודה ביחד תרמה לכל אחד מחברי הלהקות שבהן ניגנתי, בגלל שיכלנו לתת דעה אחד לשני , לעזור אחד לשני ואם לא היה לנו אחד את השני , כל הפרויקט הזה היה הרבה יותר מסובך וקשה לדעתי."

מה גרם לכם להגיע ולעשות את הפרויקט הזה?

בועז: "מה שגרם לנו לעשות את הפרויקט הזה זה קודם כל הדחף המשותף שלנו להתקדם בעולם המוסיקה וליצור מוסיקה ביחד כל אחד והסגנון שלו והכישרון הייחודי שלו, וכל עוד זה משרת מטרה של מיגור האלימות ועידוד האומנות אז זכינו!"

רן: "קיבלתי שיחת פלאפון ממישהי שאני מכיר והיא עוסקת גם במוזיקה והיא שאלה אותי אם אני מעוניין להשתתף בפרויקט, ידעתי שזו הולכת להיות חוויה טובה ושזכיתי להשתתף שם."

למה בחרתם לבצע דווקא את השיר הזה?

רן: "מכיוון שהייתי הגיטריסט, אז ניגנתי ארבעה שירים שלא בחרתי בהם, אבל מה שכן התחברתי אל השירים"

איך הייתה העבודה על הפרויקט?

בועז: "היה מאד מהנה לעבוד על הפרויקט ובעיקר על הסירטונים המשותפים כי גם היה לנו אחד את השני לדבר ולהתייעץ איתו וגם סתם ליהנות ביחד ולהביא כל אחד את העולם המוזיקלי שלו."

רן: "העבודה על הפרויקטים והצילומים היו קשים לפעמים, היה מאוד מהנה ולקחתי משם הרבה מאוד חוויות"

יש לכם מודל לחיקוי שאתם שואבים ממנו השראה?

בועז: "אין בדיוק מודל לחיקוי אבל בעיקר מה שנותן לי השראה זה המילים של השירים שאני אוהב לשמוע והגוונים השונים של המוזיקה בכל השפות."

רן: "האמת שלא, כמובן שיש הרבה אנשים שאני מאוד מעריץ ורוצה להיות במעמד שלהם, אבל אני הולך בדרך שלי."

למה בחרתם לעבד את השיר בצורה שונה ולא לשיר אותו כמו במקור?

בועז: "כי רצינו להראות את הכישרון שלנו דרך הביצוע כל אחד והגוון שלו והכישורים שלו. כל אחד הביא את האני העצמי שלו. מילים לשיר זה דבר מאוד סובייקטיבי וכל אחד יכול להבין או לשיר או לנגן שיר אחרת מתוך העולם הפנימי שלו."

רן: "אני חושב שזה בגלל שאנחנו יכולים להעביר את המסר שלנו בצורה יותר טובה כאשר אנחנו מעבדים אותו ומשנים אותו מהלב."

מה אתם חושבים על התוצאה של הקליפ?

בועז: "מאד אהבתי את התוצאה ושמחתי שכל ההשקעה שלנו הייתה שווה את זה  מחכה בקוצר רוח לראות את זה משודר בטלוויזיה!"

רן: "לדעתי התוצאה של הקליפים בהם השתתפתי יצאה טובה ביותר וגם מקצועית."

הפרויקט הופק בתמיכת עיריית מודיעין, עיר ללא אלימות, עיריית אשדוד והרשות הלאומית למאבק בהתמכרויות ובאלימות של אשדוד.

תגיות
תגובות