מודים לו: עומר אדם מצליח לכבוש אותנו עם אלבום חדש!. צילום: שרון רביבו

מודים לו: עומר אדם מצליח לכבוש אותנו עם אלבום חדש!

הוא אחד הזמרים הגדולים שיש לנו פה כיום, הוא מוכשר, מצליח וממש עכשיו מופיע ביחד עם משה פרץ בסיבוב הופעות מצליח במיוחד! כל זה לא מפריע לעומר להוציא אלבום נוסף. מה חשבנו עליו?

אחרי שלושה אלבומים מצליחים שהפכו את עומר אדם, לזמר מן המניין בגיל צעיר במיוחד השבוע הוציאו אדם, את האלבום הרביעי שלו "מודה אני".

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

את האלבום פותח השיר "מודה אני", שהוא גם שם האלבום, השיר יצא לפני כחצי שנה וזכה להצלחה אדירה כאשר זכה למעל 9 מיליון צפיות ביטיוב, השיר טוב ומרגש כאשר מודה אדם לה'. ניתן לראות בשיר זה את הסגנון הים תיכוני אך גם את הרגש והרוגע בשיר ובמילותיו.

מודים לו!
 

בהמשך מגיע השיר "שקיעה חרישית" שיר רגוע ועדין שנותן לנו לשמוע גם את קולו הנמוך של הזמר. "עצוב לי שזה ככה", שיר עמוק ומרגש במיוחד ששמועים בקולו המעט רועד של אדם  מה שהופך את חווית השמיעה שלנו לטובה יותר.

"אז הלכתי", השיר שבא מיד לאחר מכן שיר טוב שיצא כבסינגל וזכה להצלחה דיי גדולה ברגע שיצא. בשיר שבא לאחר מכן יש שיתוף פעולה מדהים ומקורי ביותר, עם ציון ברוך, בשיר "אז תבואי" השיר טוב גם הוא וקליט במיוחד! מסוג השירים שנשמע לא מעט פעמים, שיתוף הפעולה מעניין במיוחד בין השניים וניתן לראות את ההומור של ברוך גם בשיר וזה ללא ספק עושה את שלו.

טובים!
 

עוד שיר מרגש ושונה באלבום הוא, "זורק תעניבה", שיר ששר אדם לאישה שאהב ועוד אוהב השיר מתחיל רגוע ולאט לאט מתעצם יחד עם קולו של הזמר בשילוב דיי טוב עם הלחן.

אלבום ממשיך עם אחד הלהיטים היותר גדולים של אדם, "נועצת מבט" שגם הוא שיר מצוין. מיד אחריו מגיע השיר "היא רק רוצה לרקוד", דואט מקפיץ במיוחד עם משה פרץ מתוך המופע המשותף של השניים שממש בימים אלה מתקיים על במות ישראל. הדואט זכה תוך זמן קצר להצלחה רבה וכבש את מצעדי הפזמונים.

אין עליהם!
 

מיד לאחר הדואט הכובש יש את "כמו ילד", ו"חולם אותך" שני שירים עדינים, רגועים ונוגעים. הם טובים ואדם מביא אותם לידיי ביטוי בצורה מדהימה. מיד אחר כך מגיעים, "למה את לא עונה לי", "בוקרשט", "שעות קשות" ו"מצאתי בארון", גם הם טובים ומפתיעים.

לאלבום הוכנס גם הדואט "מהפיכה של שמחה" של אדם והזמר ליאור נרקיס, השיר יצא בשנה האחרונה וכבר אז זכה להצלחה אדירה! זה ללא ספק שיר חזק, ממכר ומוצלח במיוחד, השילוב בין השניים היה מצוין ואנחנו לא נתנגד לעוד שיתופי פעולה בניהם.

מהפכה!
 

בהמשך האלבום מופיע השיר "קומי יפתי", שיר רגוע ונוגע גם הוא. "בגלל האהבה" שבא מיד אחריו הוא שיר עם קצב טוב. "סתם דיכאון", גם הוא קצת שונה ממה שאנחנו ראינו מאדם עד לאחרונה והוא עושה עבודה טובה!

"אחי" הוא השיר הסוגר של האלבום, אם השיר מוכר לנו זה מפני ששימש כשיר הנושא של "זגורי אימפריה" את השיר כתב מאור זגורי, השיר מרגש ומתאים בדיוק לעומר.

 

לסיכום, האלבום מעולה, השירים שונים אחד מהשני אך מתחבחרים לאלבום אחד מאוחד וכובש שמכיל שירים מרגשים, קצביים ושמחים.

 

תגובות