יום הולדת שמח: עומר אדם חוגג את יום הולדתו ה-22. צילום: אושרי יעקבי

יום הולדת שמח: עומר אדם חוגג את יום הולדתו ה-22

עומר אדם, הזמר האהוב עם הקול הכי מיוחד שיש, חוגג היום יום הולדת 22, ואנחנו כאן כדי לחגוג יחד איתו. ואיזו דרך טוב יותר לחגוג אם לא עם מיטב הלהיטים שלו?

עומר אדם הוא אחד השמות היותר חמים בתעשיית במוזיקה היום. הוא פרץ לחיינו בעונה השביעית של תכנית הריאלטי "כוכב נולד" בה הצליח לכבוש לא מעט לבבות שלאחר התכנית הפכו לקהל המעריצים האדוק שיש לו היום. עד כה הספיק עומר לשחרר 4 אלבומים שזכו להצלחה אדירה ברחבי הארץ.

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

"בניתי עלייך"

 השיר "בניתי עלייך" הוא אחד הלהיטים היותר זכורים של אדם. הוא נכלל באלבומו השני "ילד טוב ילד רע" ואין ספק שהיה אחד השירים המושמעים יותר בתקופה שהוא יצא ועד היום ניתן לשמוע אותו באירועים ומסיבות. השיר קצבי ומתאים בדיוק לקולו המהפנט של אדם. 

 

"אז הלכתי" 

השיר "אז הלכתי" שוחרר כסינגל מתוך אלבומו החדש, "מודה אני". השיר רגוע ועדין, המנגינה שלו מותאמת לקולו הייחודי של אדם מה שהופך את השיר לאחד הלהיטים היותר מצליחים של עומר וגורם לנו להתאהב בו עוד יותר! 

 

"אחי" 

את השיר "אחי" עומר ביצע כשיר הנושא של הסדרה המצליחה - "זגורי אמפריה". השיר מרגש ומדבר על מצב משפחתי ומדגיש את הערך של המשפחתיות. אין ספק שאדם הוא הבחירה הנכונה לבצע את השיר הזה, הוא מצליח לרגש ולכבוש אותנו. 

 

"נועצת מבט"

השיר "נועצת מבט" הוא אחד השירים היותר מצליחים של אדם. השיר ממכר וקליט במיוחד! הקצב של השיר מעולה ומשלב בין קטעים רגועים לקצביים יותר שמתמזגים יחד עם קולו המצוין של אדם ועם המילים הכובשות. 

 

"תל אביב"

השיר "תל אביב" הוא הלהיט הבלתי מעורער של אדם, אין אחד שלא מכיר את השיר הזה. השיר הוביל את שבוע הגאווה ומצעד הגאווה בפרט בשנת 2013. השיר נכנס לאלבומו השלישי של אדם - "מוזיקה ושקט" שזכה לביקורות מצוינות והוביל את עומר לראשי המצעדים בארץ. 

 

"מודה אני" 

אין ספק שהשיר "מודה אני" של הזמר הוא השיר הכי מרגש ונוגע ללב שלו. השיר הוא שיר הנושא של אלבומו הרביעי שיצא לאחרונה. השיר הוא שיר תודה מקסים שגורם לנו להעריך את כל מה שיש לנו. הוא מזכיר שיר מהמקורות המשלב קטעי תפילה ונוצר שיר מדהים וכובש עם משמעות חזקה. 

 

"רק רוצה לרקוד" 

את החגיגה נחתום בלהיט הכי חם כרגע, "רק רוצה לרקוד", הדואט המשותף בין שני הזמרים הים תיכוניים המובילים בארץ, עומר אדם ומשה פרץ. השיר שוחרר לפני כחודשיים וכבר הספיק לכבוש מדינה שלמה. הוא יצא כחלק משיתוף הפעולה של אדם עם משה פרץ שכלל מופע משותף שלהם. השיר קליל ומקפיץ וקולותיהם משתלבים יחד בצורה מושלמת.

 עומר אדם

 

תגיות
תגובות