טוב לנו איתו: אייל גולן מרגש אותנו בסינגל חדש!. צילום: אלוני מור

טוב לנו איתו: אייל גולן מרגש אותנו בסינגל חדש!

אייל גולן, האחד והיחיד, מוציא סוף סוף את הסינגל הראשון הנקרא "טוב לך איתו", מתוך האלבום הבא שלו עליו עובד בימים אלו. מה חשבנו עליו?

 

הזמר שפשוט לא מפסיק להפתיע אותנו, עושה את זה שוב! אייל גולן, מלך המוזיקה המזרחית, מוציא את הסינגל הראשון הנקרא "טוב לך איתו" מתוך האלבום השבעה עשר שלו עליו הוא עובד במרץ בימים אלו. 

עוד במדור המוזיקה של פרוגי:

לאחר שהאלבום הששה עשר שלו, "בסוף כל יום", כבש את המדינה עם להיטים כמו: "שקרים", "שישי בצהריים", "האהבה הישנה שלי" ועוד רבים טובים אחרים שזכו לאהדה ענקית, חוזר אלינו אחד הזמרים המצליחים ביותר בארץ, אייל גולן, עם סינגל חדש שאנחנו פשוט לא יכולים להשאר אדישים אליו. אייל ללא ספק ממשיך ליצור מוזיקה שמצליחה לרענן ולחדש לנו שוב ושוב למרות שהוא כבר שנים בתעשייה, הקסם שלו תמיד נשאר וסוחף אחריו את כולנו. 

הסינגל החדש נקרא "טוב לך איתו", הוא נכתב והולחן על ידי הזמר אופיר כהן והופק מוזיקלית על ידי יעקב למאי. מדובר בבלדה מרגשת שבה מתחנן מישהו לראות את אהובתו לשעבר שהתקדמה הלאה בחיים שלה, אך הוא לעומת זאת עדיין שקוע באהבה שלו אליה. אייל כמו תמיד מצליח לצמרר את כולנו, הכל פשוט מתחבר בשיר באופן מושלם וזו רק שאלה של זמן מתי השיר יהפוך ללהיט הבא שיכבוש את ישראל.

 
תגיות
תגובות