ליבה ער: יובל דיין מתחדשת בסינגל. צילום: שי תמיר

ליבה ער: יובל דיין מתחדשת בסינגל

יובל דיין פרצה לחיינו בריאליטי, פרשה ממנו, שחררה אלבום בכורה, התגייסה לצה"ל וכבר עומדת לפני אלבום שני. הבוקר היא משחררת מתוכו את "ליבי ער", האזינו

 

יובל דיין אמנם רק תשתחרר מצה"ל השבוע אך היא כבר מתקרבת בצעדי ענק אל עבר אלבומה השני. הבוקר היא משחררת סינגל חדש ושני מתוכו, "ליבי ער", אותו כתבה והלחינה דיין בעצמה לצד הפקתו המוזיקלית של גלעד שמואלי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את דיין פגשנו בעונה הראשונה של "The Voice ישראל" בה היפנטה את כולנו עוד מהאודישן הראשון כשביצעה את "שאריות של החיים" ונראה היה שהיא עומדת לזכות ובגדול. אלא שאז בחצי הגמר הפתיעה דיין את הצופים וצוות ההפקה כשהודיעה על פרישה מהתחרות. דיין מיהרה להוכיח כי פרישתה אינה מכוונה להיעלם והיא חזרה בגדול כששחררה סינגלים מצויינים וביניהם "לאסוף", שיר הנושא של אלבום הבכורה שלה, "עד שתחזור" ועוד רבים וטובים.

אלבומה הראשון זכה להצלחה והכרה רבה וגיוסה לצה"ל לא מנע ממנה להמשיך לעבוד. הסינגל הראשון אותו שחררה מאלבומה השני עליו היא עובדת בימים אלה הוא "בשעה טובה" והבוקר היא משחררת את "ליבי ער" שייכלל גם הוא באלבום הצפוי לצאת כבר בפברואר הקרוב. הסינגל החדש מסתמן כבר משמיעה ראשונה כמפתיע וממכר ואפילו די חדשני לסגנון אליו הורגלנו משיריה של דיין. אין ספק כי צבע הכל המיוחד של דיין תורם רבות לשיריה ונראה שצוות ההפקה איתו היא עובדת עושה לה רק טוב ומגדיל את הציפיות לקראת אלבומה החדש.

תגיות
תגובות