מתעורר: רועי סנדלר בסינגל חדש וכובש. צילום: רון קדמי

מתעורר: רועי סנדלר בסינגל חדש וכובש

הזמר הצעיר והכובד רועי סנדלר, בסינגל חדש מתוך האלבום השני שבדרך אז מה חשבנו על הסינגל החדש? והאם סנדלר הצליח לכבוש אותנו גם הפעם? כל הפרטים

רועי סנדלר, עוד לא סיים את התיכון אך זה לא מונע ממנו להיות גם תלמיד וגם זמר, הבוקר שחרר הזמר הצעיר סינגל חדש מתוך האלבום השני שבדרך, "תתחילי להתעורר".

 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

מי שראה את הסדרה "פושרז" של "הוט בידור ישראלי" בוודאי מכיר את הזמר הצעיר רועי סנדלר שפרץ בתכנית. מאז התכנית הוציא סנדלר את "I need you baby" ו"מיכאלה" שזכו לאהדה רבה והפכו אותו לזמר מן המניין בביצה המקומית. תוך זמן קצר הוציא את אלבומו הראשון "הלב" ובימים אלו עובד על האלבום השני שעתיד לצאת בקרוב.

בשיר החדש "תתחילי להתעורר" שכתב אבי אוחיון שאחראי בין היתר על להיטים כמו "דרך השלום", "טרמינל 3" ו"מלכת השושנים" על ההלחנה אחראי אבי סרויה ועל ההפקה המוזיקלית הופקד אסי טל. סנדלר, שמוכיח לנו גם הפעם שהוא פה כדי להשאר מצליח לבצע את השיר בצורה מדהימה וייחודית כמו שרק הוא יכול, השיר טוב ויחד עם הלחן המקפיץ והפופי הוא טוב עוד יותר. המילים שמתחברות זו לזו בצורה מעולה וניתן לשמוע גם לא מעט חרוזים המשתלבים בצורה טובה ומיוחדת לשיר דבר שעוזר לנו להסחף לתוך השיר עצמו וגורם לנו לזכור את מילות השיר במהרה, הביצוע של סנדלר לשיר טוב גם הוא דבר שלא הופתענו ממנו מהסיבה שאנחנו מכירים את היכולות המרשימות של הזמר הצעיר.

סך הכל השיר טוב ויש לו את כל מה שצריך בשביל להצליח הוא מקפיץ, מילים סוחפות וקול יפה במיוחד שמבצע אותו אז מה צריך יותר מזה? אנחנו כבר מחכים לדברים הבאים שמכין לנו סנדלר.  

תגיות
תגובות