ממשיכה לעלות: חמשת השירים המוצלחים של שי המבר. צילום: אור גפן

ממשיכה לעלות: חמשת השירים המוצלחים של שי המבר

הזמרת הצעירה והכובשת - שי המבר, בדרך לאלבומה הראשון והראתה לכולנו שזמרת מצליחה ומוכשרת יכולה להיות גם תלמידת תיכון, אז מה הם חמשת השירים הכי מוצלחים שלה? כל הפרטים בכתבה

 

הזמרת הצעירה (רק בת 17) שיר המבר, פרצה לחיינו בתכנית הראליטי לצעירים "בית ספר למוזיקה" שם השתתפה בעונה הראשונה. מאז הספיקה המבר לעבוד על אלבום בכורה (שמתקרב אלינו בצעדי ענק) ולהתחיל בסיבוב הופעות חדש. מלבד זה שאת כל שיריה כותבת ומלחינה בעצמה דבר שהופך אותה לא רק לזמרת מדהימה ומוכשרת אלא גם ליוצרת מהדרגה הראשונה. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

ביום רביעי הקרוב ה-6.1 המבר עומדת להופיעה ב"תיאטרון תמונע" עם המופע החדש שלה ולכבוד המאורע החגיגי החלטנו להכין רשימה עם חמשת השירים שלה שהכי אהבנו! 

"יונתן"

את השיר "יונתן" כתבה והלחינה המבר בעצמה, השיר מורכב מחוויה אישית של המבר, דבר שמורגש בשיר ובאופן הביצוע שלה. הביצוע לשיר מדהים ומרגש, יש בו משהו מעט מתקתק ואופטימי  בנושא האהבה הראשונה. מילותיו אמיתיות וניתן לשמוע בקולה של הזמרת הצעירה את ההתרגשות והכנות שלה בשיר דבר שהופך את חווית השמיעה שלנו לטובה יותר. התוצאה הסופית של השיר היא לא פחות ממושלמת ואין ספק ששי עשתה את שלה בשיר. סך הכל השיר הוא באמת אחד הטובים של הזמרת הצעירה.

 

"תמיד בחצות"

בשיר "תמיד בחצות" אנו שמים לב לשינוי  של הזמרת, בשונה מהשירים האחרים השיר הזה פחות שקט ויותר פופי וסוחף. גם את שיר זה כתבה והלחינה שי בעצמה, דבר שמוכיח לנו (שוב) שמעבר לזה שהיר זמרת מוכשרת היא גם כותבת ומלחינה מצוינת. השיר עמוק וקיצבי באותה נשימה דבר שהופך אותו כל כך מיוחד. בנוסף, אנו שומעים כל כך הרבה מקצועיות מזמרת כה צעירה דבר שפחות שמים לב אצל אחרים וזה ללא ספק הופך אותה לזמרת מן המניין, ואפילו לאחת הזמרות היותר מוכשרות שיש לנו כאן בארץ.

 

"קרוב אליך"

"קרוב אליך", סינגל נוסף אותו גם כתבה והלחינה שי, השיר עדין ורגוע, עם מניגת גיטרה סוחפת במיוחד שלאט לאט מתעצמת למנגינה יותר מהירה דבר שנותן הדגשה שונה ומיוחדת לשיר,כמו בכל שיריה של שי גם פה אנו רואים את האמת של שי ואת עצמה בתוכו, הביצוע מדהים גם הוא ורואים את ההתחברות שלה לשיר. השיר טוב מיוחד ולא במפתיעה שי עומדת בסטנגרטים שהציבה לעצמה שירים קודם לכן ולא במפתיע בכלל גם שיר זה ךלא צפחות ממעולה! שיר זה הוא ההוכחה לכך שעבודה קשה משתלמת.

 

"יש לי כוח"

ב"יש לי כוח" אנחנו רואים אצל הזמרת הצעירה נגיעות רוק פופ בשילוב של רוגע, יצא לנו לשמוע מהמבר לא מעט שירים מיוחדים שגרמו לנו לשאול את עצמו אם היא באמת נערה בת 17? בשיר זה שאלנו את השאלה הזו מספר פעמים. הביצוע שלה עוצמתי ומתאים בדיוק למילים בשיר וללחן. יש לציין שבשיר זה שמענו משהו חדש שלא שמענו מהמבר קודם לכן דבר שהפתיעה וריתק אותנו לשיר. התוצאה הסופית פשוט מעולה.

 

 "הבלי העולם הזה"

"הבלי העולם הזה" - סינגל טרי שהגיח לעולם לפני שבוע בלבד, הסינגל בעל עומק ובגרות מסומיים שגורמי לנו להסחף אל התהליך שעברה שי במהלך התקופה האחרונה, השיר בעל מילים מיוחדות שמספרות סיפור על זוגיות, עם לחן סוחף שמרתק אותנו לשיר וגורם לנו לרצות שהשיר פשוט לא יגמר לעולם וזה מה שהופך אותו לכל כך מדהים.

 

 

 

 

 

 

תגיות
תגובות