משחקי הכס: מי הלהקה שתירש את מקומה של וואן דיירקשן?. צילום מסך מהאינסטגרם

משחקי הכס: מי הלהקה שתירש את מקומה של וואן דיירקשן?

לקראת ההפסקה הצפויה של להקת וואן דיירקשן, ערכנו לכם רשימה של כמה להקות בנים שעשויות וראויות לתפוס את מקומם כלהקת הבנים המצליחה בעולם

להקות בנים היו דבר די שכיח בהיסטוריית המוזיקה העולמית של סופה של המאה העשרים. היה לנו את אין סינק, טייק דאת, וכמובן – הבקסטריט בויז שגם ביקרו בשנה האחרונה בישראל. אך עם תחילת המאה העשרים ואחת, התופעה הסוחפת הזו שקעה לה והפכה לפחות פופולרית. עד שהגיעו הבנים של וואן די. משם כבר אין צורך באמת לתאר את התופעה הזו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הם פרצו דרך תוכנית הכישרונות ״אקס פקטור בריטניה״, וכבשו יחד כל לב של נערה מתבגרת בעולם הזה. כעת הם נחשבים למובילים בתחומם וללהקת הבנים המצליחה והרווחית בעולם.  

כידוע לכם, למרות כל ההצלחה, הלהקה הודיעה כי תפרוש במהלך 2016, ואם רוצים לנסח זאת בעדינות למען המעריצות- הלהקה תקח הפסקה. הרשו לנו להטיל ספק רב אם הלהקה תחזור לפעילות לאחר ההפסקה הזו. בכל מקרה בטוח שנדרשת מחליפה ראויה, ואם אפשר גם קצת שונה ומעניינת. פרסנו בפניכם כמה חלופות ראויות ומקוריות לתפוס את הכס.

החקיינים – The Vamps

הלהקה הזאת החלה להתפרסם על ידי קאברים שהעלתה לרשת שהצליחו והפכו אותם לכוכבי רשת, בשנת 2014 הוציאו את אלבומם הראשון, עם הסינגל המצליח שבו אירחו את דמי לובאטו –"Somebody To You". ב- 2015 יצא כבר אלבומם השני. משמיעה קצרה של האלבום השני, לא יכולנו להתעלם מהדימיון וההשוואה הבלתי נמנעת לוואן דיירקשן, שלא לומר ניחוח של חיקוי קל. כן, גם אם הם יתכחשו לכך – The Vamps  הם די חיקוי של וואן דיירקשן, ואולי בגלל זה הם דווקא ראויים להחליף אותם.

 

הרוקיסטים – 5sos

מדובר בשם שבטח שמעתם בחלל האוויר בשנתיים האחרונות, בעיקר בזכות הלהיט "She Looks So Perfect". אז מדובר פה בלהקת בנים אוסטרלית, אלב לא כזאת שנופלת רק לפופ ודומיו – אלא מפציצה גם בשירי רוק עוצמתיים שלא היו מביישים גם אמני רוק מבוגרים ומנוסים מהם. אז אמנם הם לא בדיוק בסגנון של וואן דיירקשן, אך הם כבר הספיקו להתחבב על לא מעט בנות ברחבי העולם.

 

האלטרנטיביים – אימג׳ין דראגונס

אולי הם היו קצת נעלבים מההשוואה, אך לדעתנו מדובר במחמאה. אימג׳ין דראגונס היא להקת רוק אלטרנטיבי מלוס אנג׳לס שפרצה ממש לפני שלוש שנים ומאחוריה כבר שני אלבומים מצליחים ורווי פרסים יוקרתיים. אתם בטח מכירים את Demons  ו-Radioactive, השירים המוצלחים והמוכרים של הלהקה. לאימג׳ין דראגונס יש שירים פשוט מעולים שאם להודות על האמת הם ברמה שונה מזאת של וואן דיירקשן, אך אנחנו חושבים שעם קצת פתיחות גם המעריצות של וואן די יוכלו להנות מאוד מהמוזיקה הזאת.

 

התאומים הזהים – The Wanted

אתם בטח תוהים לעצמכם מדוע קראנו להם: ״התאומים הזהים״?, אז אנו נפרוש בפניכם את התיאור של הלהקה ותבינו כבר לבד. מדובר בלהקת בנים בריטית, הלהקה פרצה והצליחה מאוד, ואז נקלעה למשבר והחליטה לפרק את החבילה ושכל אחד יצא לקריירה משלו, ושבהמשך יחזרו לשתף פעולה. אז לא, לא מדובר בוואן דיירקשן בעצמם, אלא בתאומים די זהים שלהם שגם הם החליטו לפרק את החבילה. לדעתנו, מדובר בהזדמנות פז שיש ל"The Wanted" להיות במקום הנכון ובזמן הנכון ולעשות קאמבק מוצלח, רק חבל שאחד מחברי הלהקה ממש בימים האלו נמצא במצעדים עם סינגל משלו. צירפנו לכם את השיר הכי טוב שלהם בעינינו שהוא גם המוצלח מביניהם – Glad You Came.

 

 

תגובות