מיוחד: כוכבי הרשת במאשאפ ענקי לשירי דיסני. צילום מסך מהיוטיוב

מיוחד: כוכבי הרשת במאשאפ ענקי לשירי דיסני

צמד "ליברה" החליטו לקחת על עצמם אתגר ולחבר את כל להיטי דיסני לתוך מאשאפ אחד מיוחד יחד עם כוכבי הרשת שגיא ביטבוקס ושירה מרגלית. נוסטלגיה!

 

הלהיטים הגדולים של דיסני כבר מזמן הפכו ללהיטים ענקיים. אבל מה קורה כשמחברים את כולם לתוך שיר אחד? את השאלה הזו החליטו לפתור במאשאפ חדש ומגניב במיוחד שעלה היום לרשת.

 עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

במאשאפ החדש מככבים צמד "ליברה" הלא הם איתמר זוהר ואלעד פרץ, שגיא ברייטנר, שירה מרגלית ודביר בסינו. על המיקס אחראי איתי ג'רופי. בין הלהיטים שניתן למצוא במאשאפ המדובר אפשר למצוא בין היתר את "גלגל החיים" מתוך מלך האריות, "בתוך הים" מתוך בת הים הקטנה, "עולם חדש" מתוך אלאדין וכמובן הלהיטים האחרונים של דיסני מתוך פרוזן - "לשחרר" ו"ונפתחות דלתות". השילוב המפתיע והמיוחד הזה בהחלט עתיד לצפות להצלחה רבה שכן כולנו גדלנו על השירים המדהימים הללו ואנחנו לגמרי מופתעים לטובה מהמאשאפ האדיר הזה.

ביקשנו משגיא ברייטנר לספר לנו קצת על המאשאפ: "בגדול מי שעבדו עליו והגו את הרעיון הם צמד "ליברה", איתמר זהר ואלעד פרץ, הם שני זמרים מוכשרים בטירוף שעובדים בתחום, מלמדים משחק וגם עושים מחזות זמר וא-קפלות. הם רצו לעשות איזה משהו של דיסני בסטייל פנאטוניקס, והם היו צריכים ביטבוקס אז הציעו לי להצטרף וכמובן שהסכמתי כי עבדנו כבר כמה פעמים יחד. הם היו צריכים גם זמרת אז שירה מרגלית הצטרפה ולזמר בס קראנו לדגל לדביר בסינו. הגענו להקלטות ועשינו אותם באולפן של אלעד. כל הקולות היו באחריות של ליברה ולפני יומיים צילמנו ועכשיו זה סוף סוף באוויר."

תגובות